rail baltica

NAUJI „RAIL BALTICA“ GREIČIAI: Iš Vilniaus į Kauną – per 38 min.

2021-05-10
PILOTAS.LT

Kelionės tarp Vilniaus ir Kauno truks vos 38 minutes, Varšuvą, Rygą ir Taliną traukiniu pasieksime greičiau nei lėktuvu, o Vilniaus oro uostas bus lengvai pasiekiamas Lenkijos ir Latvijos gyventojams. Tai tik kelios pagrindinės naudos gyventojams ir verslui, įrengus projekto „Rail Baltica“ Kaunas–Vilnius jungtį, aptartos nuotoliniame susitikime „Rail Baltica“ Lietuvai: vertė regionams“ su Vilniaus regiono atstovais.

DAUGIAUSIA KELEIVIŲ PERVEŽANTIS MARŠRUTAS
Penktadienį Vilniaus miesto, Elektrėnų, Kaišiadorių, Trakų savivaldos, verslo atstovams ir bendruomenėms pristatyta „Rail Balticos“ geležinkelio linijos Kaunas–Vilnius naudų bei infrastruktūros vystymo apžvalga. „Geležinkelio ruožas tarp Vilniaus ir Kauno yra daugiausia keleivių pervežantis geležinkelio maršrutas, kuriuo pervežama beveik 1 milijonas keleivių. Nutiesus „Rail Balticą“, ši atkarpa įgis dar didesnę vertę – moderni europinė geležinkelio jungtis su Vilniaus ir Kauno oro uostais sudarys greitą, patogią ir saugią keleivių bei krovinių vežimo alternatyvą, naujas galimybes vietos gyventojams ir verslui“, – susitikimo metu sakė susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Kaunas–Vilnius jungtis ypač svarbi viso globalaus projekto gyvybingumui. Siekiant padidinti šios geležinkelio linijos patrauklumą keleiviams, papildomai bus planuojamos regioninės keleivių stotys bei jungtys su jomis. „Sprendimas prijungti Vilnių neabejotinai padidino visos „Rail Balticos“ vertę. Anksčiau apie šį geležinkelį kalbėjome daugiau kaip apie jungtį tarp Skandinavijos šalių ir Vakarų Europos, o kartu su linija Kaunas–Vilnius atsiveria logistikos keliai į Rytų valstybes. Tad strateginė šio transporto koridoriaus vertė yra didžiulė“, – kalbėjo „LTG Infra“ „Rail Baltica“ koordinavimo departamento direktorius Arenijus Jackus.

GREIČIAU IR PATOGIAU NEI AUTOMOBILIU AR LĖKTUVU
Nutiesus „Rail Balticos“ vėžę, dar didesnės galimybės keliauti atsivers sostinės ir aplinkinių rajonų gyventojams, nes kelionė traukiniu į nemažai didelių miestų bus greitesnė ir patogesnė nei automobiliu ar net lėktuvu. Skaičiuojama, jog geležinkeliu iš Vilniaus Kaunas bus pasiekiamas per 38 min., Panevėžys – per 57 min. Kelionės iki Varšuvos truks apie 4 val., Talino – 3,5 val., Rygos – apie 2 val.
Šiuo metu ruože Kaunas–Vilnius įgyvendinamos teritorijų planavimo veiklos ir jau yra atrinktos keturios alternatyvos, kur galėtų būti tiesiamas „Rail Balticos“ geležinkelis šioje atkarpoje. Šiemet iš jų bus pasirinkta viena alternatyva, labiausiai atitinkanti susisiekimo poreikius ir kurios pasekmės aplinkai bus mažiausios.
„Rail Baltica“ yra plyno lauko geležinkelio transporto infrastruktūros projektas, kurio tikslas – integruoti Baltijos šalis į Europos geležinkelių tinklą. Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje bus nutiesta 870 km greitojo elektrifikuoto geležinkelio dvikelio, kuriuo traukiniai važiuos iki 249 km/val. greičiu.
Susisiekimo ministerijos ir „LTG Infra“ iniciatyva nuotoliniai projekto pristatymo renginiai balandžio–gegužės mėnesiais buvo suorganizuoti Kauno, Panevėžio, Marijampolės ir Vilniaus regionų, per kurių teritorijas planuojamas „Rail Balticos“ maršrutas, savivaldos, verslo atstovams ir bendruomenėms.
Parengta pagal Susisiekimo ministerijos informaciją.
Titulinis pav.: Rail Baltica.

Rašyti komentarą

Susije straipsniai

stoti_kn_240400_e01_xxx

KAUNUI PROJEKTUOS ISPANAI: Numatomas geležinkelio stoties pajėgumų augimas

2024 balandžio 5Be komentarųPILOTAS.LT

Kauno keleivinės stoties teritorijos infrastruktūros projektavimo darbus už 9,88 mln. eurų (be PVM) atliks Ispanijos bendrovė „Ardanuy Ingenieria“. Projektas yra sudėtinė naujo europinio geležinkelio „Rail

geležinkelis

IMPULSAS SUSISIEKIMUI: Patvirtintas „Rail Baltica“ Kauno mazgo infrastruktūros vystymo planas

2024 sausio 30Be komentarųPILOTAS.LT

LR Vyriausybė neseniai patvirtino europinės vėžės projekto „Rail Baltica“ Kauno geležinkelio mazgo infrastruktūros vystymo planą. Taip pat nutarta pradėti žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūras. DARBAI

Rail Baltica

EUROPINIU TRAUKINIU PER PANEVĖŽĮ: Statys „Rail Baltica“ tarptautinę keleivinę stotį

2023 spalio 19Be komentarųPILOTAS.LT

Susisiekimo ministerija ką tik priėmė sprendimą europinę „Rail Baltica“ geležinkelio keleivinio traukinio atšaką tiesti per Panevėžį. Tarptautinė keleivinė stotis bus pastatyta vakarinėje miesto dalyje, šalia

„Rail Baltica“

STATYBOS ĮSIBĖGĖJO: Per Nerį kyla ilgiausias geležinkelio tiltas Baltijos šalyse

2023 spalio 31 KomentarasPILOTAS.LT

Įgyvendinant didžiausią geležinkelių infrastruktūros projektą Baltijos šalyse „Rail Baltica“, įsibėgėja ir ilgiausio geležinkelio tilto per Neries upę statybos Jonavos rajone – intensyviai vykdomi polių įrengimo

Rail Baltica stotis

„RAIL BALTICA“ STOTIS PANEVĖŽYJE: Naujos perspektyvos urbanistinei plėtrai

2023 rugpjūčio 171 KomentarasPILOTAS.LT

Šiuo metu Aukštaitijos sostinės visuomenei pristatomos 3 europinės vėžės „Rail Baltica“ geležinkelio plėtros alternatyvos. Kaip prioritetinė įvardijama galimybė Panevėžio tarptautinę keleivinę geležinkelio stotį įrengti miesto

Projektas „Green Connect“ (arch.  „Zaha Hadid Architects“), 1-oji vieta.

VILNIUI TEKS PALAUKTI: Naujos geležinkelio stoties projektavimas truks 3 metus

2023 rugpjūčio 101 KomentarasPILOTAS.LT

Naujos Vilniaus geležinkelio stoties, atrodo, teks dar gerokai palaukti. Planuojama, kad projektavimo etapas užtruks iki pat 2026 metų. Prieš metus Vilniaus stoties rajono transformacijos projekto

railba_pn_230700_e02_xxx

„RAIL BALTICA“ PANEVĖŽYJE: Rengiami susitikimai su visuomene ir viešas pristatymas

2023 liepos 31Be komentarųPILOTAS.LT

Iki pat rugpjūčio vidurio planuojami papildomi susitikimai su Panevėžio vietos seniūnijomis, kurių metu gyventojai bus supažindinami su parengtais europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ plėtros Panevėžio

Kaišiadorių viadukas

TARP VARŠUVOS IR PETERBURGO: Sutvarkytas istorinis Kaišiadorių geležinkelio viadukas

2023 liepos 31Be komentarųPILOTAS.LT

Kaišiadoryse neseniai baigtas tvarkyti istorinis geležinkelio viadukas. XIX a. statybos mūrinis infrastruktūros objektas yra virš kelio Gudiena–Kiemeliai.Kaip praneša Kultūros paveldo departamentas (KPD), pabaigti valstybės saugomo

Via Baltica rekonstrukcija

TARP MARIJAMPOLĖS IR LENKIJOS: Prasideda ilgiausio ruožo rekonstrukcija

2023 birželio 16Be komentarųPILOTAS.LT

Pirmadienį „Via Baltica“ kelio A5 Kaunas-Marijampolė-Suvalkai 66 kilometre oficialioje ceremonijoje bus paskelbta ilgiausio ruožo tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos rekonstravimo darbų pradžia. Dalyvaujant Ministrei Pirmininkei

Rail Baltica Kaunas

„RAIL BALTICOS“ EPICENTRAS: Kauno geležinkelio mazgo projektas žengia į priekį

2023 balandžio 7Be komentarųPILOTAS.LT

Teritorijų planavimo procedūros Kauno geležinkelio mazge žengia į tolesnį – derinimo ir tvirtinimo – etapą. Tikimasi, kad vieno svarbiausių infrastruktūros mazgų, reikalingo naujajai tarptautinei vėžei,

Lyduvėnų tiltas. Foto: ©PILOTAS.LT

ATVERS UNIKALIUS VAIZDUS: Lyduvėnų geležinkelio tiltas jau kitą vasarą priims lankytojus

2022 gruodžio 22Be komentarųPILOTAS.LT

Kitais metais lankymui bus pritaikytas ilgiausias ir aukščiausias Lietuvoje – Lyduvėnų – geležinkelio tiltas. Dubysos regioninio parko lankytojai jau kitą vasarą nuo jo galės gėrėtis

geležinkelis

PASKELBĖ „MILIJARDINĮ“ KONKURSĄ: „Rail Baltica“ statybos krypsta link Latvijos

2022 spalio 7Be komentarųPILOTAS.LT

Už „Rail Baltica“ geležinkelio Lietuvos teritorijoje statybas atsakinga „LTG Infra“ paskelbė naują konkursą, kurio pagrindu bus atrinktos įmonės, turinčios reikiamą kvalifikaciją įrengti geležinkelio sankasą, pastatyti

geležinkelis

PATVIRTINTA „RAIL BALTICA“ TRASA: Pasirinkta trumpiausia ir atokiausia alternatyva

2022 gegužės 17Be komentarųPILOTAS.LT

Susisiekimo ministerija po aktyvių diskusijų ir pokalbių su savivaldybių atstovais ir visuomene patvirtino „Rail Balticos“ geležinkelio trasos nuo Kauno (Jiesios) iki Lietuvos-Lenkijos valstybių sienos alternatyvą.

Tunelis

ATIDAROMAS LETVARIO TUNELIS: Panaudota Lietuvoje nauja technologija

2021 lapkričio 30Be komentarųPILOTAS.LT

Trakų rajone atidaromas Lentvario automobilių ir pėsčiųjų tunelis po geležinkelio pervaža. Tunelis pirmą kartą Lietuvoje įrengtas nenutraukiant traukinių eismo. TUNELĮ PRADĖJO ĮRENGINĖTI DAR PERNAI Gruodžio

Geležinkelio tiltas per Nerį

LIETUVOS ILGIAUSIAS: Baigėsi „Rail Baltica“ tilto techninės priežiūros konkursas

2021 lapkričio 3Be komentarųPILOTAS.LT

Būsimo „Rail Baltica“ geležinkelio tilto per Nerį prie Jonavos statybos techninės priežiūros paslaugas teiks bendrovė AB „Viamatika“, kuri laimėjo „LTG Infra“ skelbtą konkursą. Dar šiemet

Vilniaus gatvių standartas

NAUJAS VILNIAUS GATVIŲ STANDARTAS: Taikys 12 vakarietiškų principų

2021 spalio 293 KomentaraiPILOTAS.LT

Vilnius pradeda gatvių desovietizacijos procesą. Pagal jį, pilkos, nejaukios ir nesaugios gatvės virs vakarietiškomis – su medžių alėjomis, mažąja architektūra, įvairesnėmis dangomis, prižiūrimais fasadais palei

Rail Baltica

PAPILDOMAS „RAIL BALTICA“ FINANSAVIMAS: Pasirašytas 19,7 mln. Eur vertės susitarimas

2021 spalio 27Be komentarųPILOTAS.LT

Europos klimato, infrastruktūros ir aplinkos vykdomoji agentūra (CINEA), bendroji Baltijos šalių įmonė „RB Rail AS“, Estijos ekonomikos ir susisiekimo ministerija, Latvijos susisiekimo ministerija ir Lietuvos

Lyduvėnų tiltas

LYDUVĖNŲ TECHNIKOS PAVELDAS: Tvarkomas vienas aukščiausių ir ilgiausių tiltų

2021 liepos 23Be komentarųPILOTAS.LT

Šiuo metu remontuojamas ir restauruojamas ir vienas iš ilgiausių bei aukščiausių Lietuvoje tiltų – Lyduvėnų geležinkelio tiltas Raseinių rajone. Lyduvėnų geležinkelio tilto techninio projekto tvarkybos

rail baltica

NAUJI „RAIL BALTICA“ GREIČIAI: Iš Vilniaus į Kauną – per 38 min.

2021 gegužės 10Be komentarųPILOTAS.LT

Kelionės tarp Vilniaus ir Kauno truks vos 38 minutes, Varšuvą, Rygą ir Taliną traukiniu pasieksime greičiau nei lėktuvu, o Vilniaus oro uostas bus lengvai pasiekiamas

Geležinkelio tiltas per Nerį Jonavos raj. (projektuotojas IDOM).

ILGIAUSIAS GELEŽINKELIO TILTAS: Rangos konkursą skelbs iš naujo

2021 kovo 8Be komentarųPILOTAS.LT

Ilgiausio šalyje geležinkelio tilto per Nerį statyboms bus skelbiamas naujas konkursas. Taip neseniai nusprendė europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ projektą Lietuvoje įgyvendinanti bendrovė „LTG Infra“.

Pėsčiųjų tunelis

PRIE KAUNO MARIŲ – SAUGIAI: Kaune įrengtas naujas tunelis po geležinkeliu

2021 kovo 4Be komentarųPILOTAS.LT

Kaune ties Ugniakuro gatve ką tik pabaigti požeminio tunelio pėstiesiems po geležinkeliu įrengimo darbai. Jau netrukus šiuo tuneliu pėstiesiems bus galima saugiai patekti Kauno marių

triukšmo sienelė

MAŽIAU GELEŽINKELIO TRIUKŠMO: 7 šalies miestuose – specialios sienelės

2021 vasario 24Be komentarųPILOTAS.LT

Mažinant triukšmą prie geležinkelių, 7 šalies miestų triukšmingiausiose vietose šiemet bus pastatytos triukšmą slopinančios sienelės. Bendra projekto vertė – 24 mln. eurų. Lietuvos geležinkelio infrastruktūrą

Rail Baltica

„RAIL BALTICA“ ĮGAVO PAGREITĮ: Nuo projektavimo prie statybų

2021 sausio 25Be komentarųPILOTAS.LT

2020-aisiais „Rail Baltica“ statybos prasidėjo visose trijose Baltijos šalyse – Taline jau baigiamas Saustinomos viadukas, Lietuvoje visu greičiu rekonstruojamas Kauno geležinkelio mazgas bei vykdomi statybos

Geležinkelio tiltas per Nerį

IlGIAUSIAS GELEŽINKELIO TILTAS: Iieškomas rangovas

2021 sausio 4Be komentarųPILOTAS.LT

Už projekto „Rail Baltica“ įgyvendinimą Lietuvoje atsakinga bendrovė „LTG Infra“ pradėjo II konkurso etapą, kurio metu bus atrinktas geležinkelio tilto per Nerį prie Jonavos tiesimo

Traukinys

ELEKTRIFIKUOJAMAS GELEŽINKELIS: Pajudėjo darbai trasoje Vilnius-Klaipėda

2020 gruodžio 10Be komentarųPILOTAS.LT

Pradėti realūs projekto įgyvendinimo darbai, siekiant elektrifikuoti pagrindinį ir labiausiai apkrautą šalies geležinkelių kelią Vilnius–Klaipėda. LINIJĄ ELEKTRIFIKUOS 3 ETAPAIS Geležinkelių infrastruktūrą valdanti bendrovė „LTG Infra“