Už „Rail Baltica“ geležinkelio Lietuvos teritorijoje statybas atsakinga „LTG Infra“ paskelbė naują konkursą, kurio pagrindu bus atrinktos įmonės, turinčios reikiamą kvalifikaciją įrengti geležinkelio sankasą, pastatyti inžinerinius statinius bei nutiesti jungiamuosius automobilių kelius ruože Kaunas – Lietuvos ir
Susisiekimo ministerija po aktyvių diskusijų ir pokalbių su savivaldybių atstovais ir visuomene patvirtino „Rail Balticos“ geležinkelio trasos nuo Kauno (Jiesios) iki Lietuvos-Lenkijos valstybių sienos alternatyvą. Atsižvelgus į gyventojų daugumos nuomonę, pasirinktas trumpiausias ir labiausiai nuo urbanizuotų vietovių
Būsimo „Rail Baltica“ geležinkelio tilto per Nerį prie Jonavos statybos techninės priežiūros paslaugas teiks bendrovė AB „Viamatika“, kuri laimėjo „LTG Infra“ skelbtą konkursą. Dar šiemet tikimasi išrinkti ir rangovą. PAGAL „RAUDONĄJĄ KNYGĄ“ Kaip praneša LR Susisiekimo ministerija,
Europos klimato, infrastruktūros ir aplinkos vykdomoji agentūra (CINEA), bendroji Baltijos šalių įmonė „RB Rail AS“, Estijos ekonomikos ir susisiekimo ministerija, Latvijos susisiekimo ministerija ir Lietuvos susiekimo ministerija pasirašė papildomą tarpvalstybinį susitarimą dėl Europos infrastruktūros tinklų priemonės (angl.
Kelionės tarp Vilniaus ir Kauno truks vos 38 minutes, Varšuvą, Rygą ir Taliną traukiniu pasieksime greičiau nei lėktuvu, o Vilniaus oro uostas bus lengvai pasiekiamas Lenkijos ir Latvijos gyventojams. Tai tik kelios pagrindinės naudos gyventojams ir verslui,
Ilgiausio šalyje geležinkelio tilto per Nerį statyboms bus skelbiamas naujas konkursas. Taip neseniai nusprendė europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ projektą Lietuvoje įgyvendinanti bendrovė „LTG Infra“. VIENAS DIDŽIAUSIŲ IŠŠŪKIŲ Kaip praneša LR Susisiekimo ministerija, atsižvelgus į pernai gruodžio
Kaune ties Ugniakuro gatve ką tik pabaigti požeminio tunelio pėstiesiems po geležinkeliu įrengimo darbai. Jau netrukus šiuo tuneliu pėstiesiems bus galima saugiai patekti Kauno marių pakrantę. VIENA IŠ 4 NAUJŲ VIETŲ SAUGIAI KIRSTI GELEŽINKELĮ Požeminis tunelis iš
2020-aisiais „Rail Baltica“ statybos prasidėjo visose trijose Baltijos šalyse – Taline jau baigiamas Saustinomos viadukas, Lietuvoje visu greičiu rekonstruojamas Kauno geležinkelio mazgas bei vykdomi statybos darbų pirkimai ruožui Kaunas-Latvijos siena, o lapkričio mėnesį Rygoje pradėta statyti tarptautinė
Už projekto „Rail Baltica“ įgyvendinimą Lietuvoje atsakinga bendrovė „LTG Infra“ pradėjo II konkurso etapą, kurio metu bus atrinktas geležinkelio tilto per Nerį prie Jonavos tiesimo darbų rangovas. Tai bus ilgiausias, daugiau kaip 1,5 km ilgio, geležinkelio tiltas
Kaip skelbia Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, pradėtas „Rail Baltica“ geležinkeliui aptarnauti skirtų naujų teritorijų planavimas. Esamų depų nepakaks, todėl bus įrengti nauji. Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, AB „Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“ („LTG Infra“) ir paslaugų teikėjas UAB „Atamis“
Kaune uždaryta Marių ir Palemono gatvių geležinkelio pervaža. Šią pavojingą geležinkelio ir gatvių sankryžą pakeitė požeminis tunelis bei įrengtas naujas transporto mazgas. Kaune ką tik atidarytas Palemono ir Marių gatvių transporto mazgas, nors darbai čia dar nėra
Ispanijos kompanija IDOM pristatys „Rail Baltica“ atkarpos Šveicarija-Žeimiai projektinius pasiūlymus. Šioje atkarpoje projektuojamas ir įspūdingas naujas inžinerinis statinys – 1,5 km ilgio tiltas per Neries upę. ATKARPOS ILGIS – 12,2 KM Už „Rail Baltica“ sekcijos Kaunas-Ramygala detalųjį
Žinoma architektūros firma „Zaha Hadid Architects“ ką tik Taline laimėjo jau antrą svarbų architektūros konkursą. Nūnai architekto Patriko Schumacherio vadovaujamas Londone įsikūręs architektų kolektyvas prieš porą metų nuskynė laurus Talino uosto vizijos konkurse , o prieš kelias dienas – „Rail Baltica“
Įsibėgėjant „Rail Baltica“ projektui, Kauno pašonėje jau išryškėjo naujų automobiliams ir pėstiesiems skirtų tunelių kontūrai. Greta tilto per Nerį išplėtimo projekto šios statybos yra didžiausias Kauno infrastruktūros projektas. TAPS PAGRINDINIU KROVINIŲ PERKROVIMO CENTRU Europinė geležinkelio vėžė „Rail Baltica“ žada
Estijos architektų asociacija (EAL) įspėja architektus dėl rizikos dalyvauti kompanijos „Rail Baltica Estonia“ rengiamame tarptautiniame geležinkelio terminalo architektūros konkurse. Pasak EAL, Ulemistės „Rail Baltica“ terminalo prie Talino konkursas kertasi su gerąja architektūros konkursų praktika bei pamina architektų teises. Estijos
Toliau tęsiami europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ projektavimo darbai. Bendroji trijų Baltijos valstybių įmonė „RB Rail AS“ paskelbė ribotus konkursus naujų ruožų nuo Talino iki Raplos bei nuo Ramygalos iki Lietuvos-Latvijos sienos statybos projektavimo ir projekto vykdymo
Taline neseniai įvyko Baltijos Ministrų Tarybos Ministrų Pirmininkų susitikimas, kuriame buvo pasirašytas susitarimas dėl europinio geležinkelio „Rail Baltica“ jungties plėtros. Pagal jį projektas „Rail Baltica“ būtų įgyvendintas iki 2025 metų, o naująja vėže būtų galima naudotis 2026-aisiais.
Projekto „Rail Baltica“ 1-ąjį etapą įgyvendinusi Lietuva, imasi antro svarbaus žingsnio šiame reikale – pradeda europinės vėžės geležinkelio linijos tiesimą nuo Kauno iki Lietuvos-Latvijos valstybių sienos. Lietuva šį etapą pradeda pirmoji iš trijų Baltijos šalių.
Latviją kertanti tarptautinė geležinkelio vėžė „Rail Baltica“ žada permainas pačiame Rygos centre. Latviai rengia atvirą tarptautinį konkursą, kurio dalyviai kviečiami pateikti naujo tilto bei kuriamo Rygos centrinio multimodalinio transporto mazgo kompleksinės plėtros idėjų eskizus. Manoma, kad šio
„Rail Baltica“ projektas stiprina savo pozicijas. Roterdame ką tik pasirašyta bendra Suomijos, Estijos, Latvijos, Lietuvos, Lenkijos ir projekto koordinatorės Katerinos Trautman (Catherine Trautmann) deklaracija dėl „Rail Baltica“ įgyvendinimo, o tolesniems „Rail Baltica“ darbams artimiausiu metu Lietuva gaus
Po 77-erių metų atnaujinamas tarpvalstybinis susisiekimas traukiniais Lenkija-Lietuva. Neseniai pasirašytas susitarimas jau nuo birželio 17 dienos suteikia galimybę pradėti reguliarųjį susisiekimą europine vėže „Rail Baltica“ maršrutu Kaunas-Balstogė-Kaunas. Vis dėlto maršruto traukinių greitis nuo tų laikų išlieka bemaž
Projektuojamą „Rail Baltica“ geležinkelio liniją nuo Kauno iki Latvijos sienos nuo šiol galima apžvelgti iš paukščio skrydžio. AB „Lietuvos geležinkeliai“ parengė projekto vizualizaciją, kurią galima sustabdyti bet kurioje iš 60-ies scenų ir trimatėje panoraminėje fotografijoje peržiūrėti būsimo
Taline Europos inovacijų ir tinklų vykdomoji agentūra (INEA) ir bendroji Lietuvos, Latvijos ir Estijos įmonė „RB Rail AS“ pasirašė susitarimą dėl ES dotacijos greitojo geležinkelio „Rail Baltica“ I etapo plėtrai. 442 mln. eurų dotacija skirta užbaigti visą
Baltijos šalis sujungiančio geležinkelio idėja pagaliau realizuojasi praktikoje. Rugpjūčio 27-ąją galima pavadinti simboliška – naująja „Rail Baltica“ vėže į Kauną atvyks traukinys iš Lenkijos. Paskutinį kartą traukinys su keleiviais iš Lenkijos į Lietuvą buvo atvažiavęs… 1939-ųjų rugpjūtį.
Palemone ką tik atidarytas Kauno intermodalinis terminalas. Apjungęs dvi skirtingų pločių geležinkelių vėžes, jis taps pirmuoju tokiu intermodaliu mazgu Baltijos šalyse, o nutiesus „Rail Baltica“ vėžę iki Kauno – ir tarptautinės svarbos jungtimi tarp Rytų ir Vakarų
Nors dar vyksta įvairios diskusijos dėl transeuropinės vėžės „Rail Baltica“ trasos, estai nesnaudžia. Nesekdami lietuvių pavyzdžiais, europinės svarbos trąsą jie pasiryžę padabinti europinio lygio architektūra. Pernu miestas ką tik paskelbė tarptautinį architektūros idėjų konkursą naujo keleivių terminalo,
Lietuva, Latvija ir Estija pasiekė politinį susitarimą, kad Vilnius būtų projekto „Rail Baltica“ dalis. Šio susitarimo pasiekta Susisiekimo ministerijoje neseniai įvykusiame trijų Baltijos valstybių transporto ministerijų atstovų susitikime. Susitarimas oficialų pavidalą turėtų įgauti gegužės mėnesį.
Susisiekimo ministerija ir Seimą kontroliuojanti dauguma toliau siautėja strateginiame transporto infrastruktūros aukštyje. Gruodžio mėnesį uoliai pasidarbavusi ardydama tarptautinį „Rail Baltica“ projektą dėl seniai suderintos trasos ūminės kilpos per Vilnių ir sulaukusi audringos Baltijos kaimynių reakcijos, nūnai sudarė
Daugiau nei dešimtmetį planuojamas Rail Baltica europinės vėžės greitojo geležinkelio linijos tiesimas nuo Berlyno iki Talino patyrė netikėtą smūgį Lietuvoje. Čia prieš Kalėdas Seimas priėmė rezoliuciją, kuri iš esmės paneigia nuo pat projekto pradžios numatytą Rail Baltica
Lenkijos, Lietuvos, Latvijos, Estijos ir Suomijos transporto ministrai ką tik pasirašė deklaraciją dėl bendros „Rail Baltica“ įmonės steigimo ir bendradarbiavimo stiprinimo. Įsteigti bendrą įmonę, kuri bus atsakinga už projekto įgyvendinimą, numatoma jau artimiausiu metu.
ARCHITEKTUOMENĖ
Daugiau nei 1.600 prenumeratorių
Pranešk naujieną visiems
Būk kartu su 4 292 bendraminčiais
info@pilotas.lt
+370 680 44001