2020-aisiais „Rail Baltica“ statybos prasidėjo visose trijose Baltijos šalyse – Taline jau baigiamas Saustinomos viadukas, Lietuvoje visu greičiu rekonstruojamas Kauno geležinkelio mazgas bei vykdomi statybos darbų pirkimai ruožui Kaunas-Latvijos siena, o lapkričio mėnesį Rygoje pradėta statyti tarptautinė
Už projekto „Rail Baltica“ įgyvendinimą Lietuvoje atsakinga bendrovė „LTG Infra“ pradėjo II konkurso etapą, kurio metu bus atrinktas geležinkelio tilto per Nerį prie Jonavos tiesimo darbų rangovas. Tai bus ilgiausias, daugiau kaip 1,5 km ilgio, geležinkelio tiltas
Kaip skelbia Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, pradėtas „Rail Baltica“ geležinkeliui aptarnauti skirtų naujų teritorijų planavimas. Esamų depų nepakaks, todėl bus įrengti nauji. Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, AB „Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“ („LTG Infra“) ir paslaugų teikėjas UAB „Atamis“
Kaune uždaryta Marių ir Palemono gatvių geležinkelio pervaža. Šią pavojingą geležinkelio ir gatvių sankryžą pakeitė požeminis tunelis bei įrengtas naujas transporto mazgas. Kaune ką tik atidarytas Palemono ir Marių gatvių transporto mazgas, nors darbai čia dar nėra
Ispanijos kompanija IDOM pristatys „Rail Baltica“ atkarpos Šveicarija-Žeimiai projektinius pasiūlymus. Šioje atkarpoje projektuojamas ir įspūdingas naujas inžinerinis statinys – 1,5 km ilgio tiltas per Neries upę. ATKARPOS ILGIS – 12,2 KM Už „Rail Baltica“ sekcijos Kaunas-Ramygala detalųjį
Žinoma architektūros firma „Zaha Hadid Architects“ ką tik Taline laimėjo jau antrą svarbų architektūros konkursą. Nūnai architekto Patriko Schumacherio vadovaujamas Londone įsikūręs architektų kolektyvas prieš porą metų nuskynė laurus Talino uosto vizijos konkurse , o prieš kelias dienas – „Rail Baltica“
Įsibėgėjant „Rail Baltica“ projektui, Kauno pašonėje jau išryškėjo naujų automobiliams ir pėstiesiems skirtų tunelių kontūrai. Greta tilto per Nerį išplėtimo projekto šios statybos yra didžiausias Kauno infrastruktūros projektas. TAPS PAGRINDINIU KROVINIŲ PERKROVIMO CENTRU Europinė geležinkelio vėžė „Rail Baltica“ žada
Estijos architektų asociacija (EAL) įspėja architektus dėl rizikos dalyvauti kompanijos „Rail Baltica Estonia“ rengiamame tarptautiniame geležinkelio terminalo architektūros konkurse. Pasak EAL, Ulemistės „Rail Baltica“ terminalo prie Talino konkursas kertasi su gerąja architektūros konkursų praktika bei pamina architektų teises. Estijos
Toliau tęsiami europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ projektavimo darbai. Bendroji trijų Baltijos valstybių įmonė „RB Rail AS“ paskelbė ribotus konkursus naujų ruožų nuo Talino iki Raplos bei nuo Ramygalos iki Lietuvos-Latvijos sienos statybos projektavimo ir projekto vykdymo
Taline neseniai įvyko Baltijos Ministrų Tarybos Ministrų Pirmininkų susitikimas, kuriame buvo pasirašytas susitarimas dėl europinio geležinkelio „Rail Baltica“ jungties plėtros. Pagal jį projektas „Rail Baltica“ būtų įgyvendintas iki 2025 metų, o naująja vėže būtų galima naudotis 2026-aisiais.
Projekto „Rail Baltica“ 1-ąjį etapą įgyvendinusi Lietuva, imasi antro svarbaus žingsnio šiame reikale – pradeda europinės vėžės geležinkelio linijos tiesimą nuo Kauno iki Lietuvos-Latvijos valstybių sienos. Lietuva šį etapą pradeda pirmoji iš trijų Baltijos šalių.
Latviją kertanti tarptautinė geležinkelio vėžė „Rail Baltica“ žada permainas pačiame Rygos centre. Latviai rengia atvirą tarptautinį konkursą, kurio dalyviai kviečiami pateikti naujo tilto bei kuriamo Rygos centrinio multimodalinio transporto mazgo kompleksinės plėtros idėjų eskizus. Manoma, kad šio
„Rail Baltica“ projektas stiprina savo pozicijas. Roterdame ką tik pasirašyta bendra Suomijos, Estijos, Latvijos, Lietuvos, Lenkijos ir projekto koordinatorės Katerinos Trautman (Catherine Trautmann) deklaracija dėl „Rail Baltica“ įgyvendinimo, o tolesniems „Rail Baltica“ darbams artimiausiu metu Lietuva gaus
Po 77-erių metų atnaujinamas tarpvalstybinis susisiekimas traukiniais Lenkija-Lietuva. Neseniai pasirašytas susitarimas jau nuo birželio 17 dienos suteikia galimybę pradėti reguliarųjį susisiekimą europine vėže „Rail Baltica“ maršrutu Kaunas-Balstogė-Kaunas. Vis dėlto maršruto traukinių greitis nuo tų laikų išlieka bemaž
Projektuojamą „Rail Baltica“ geležinkelio liniją nuo Kauno iki Latvijos sienos nuo šiol galima apžvelgti iš paukščio skrydžio. AB „Lietuvos geležinkeliai“ parengė projekto vizualizaciją, kurią galima sustabdyti bet kurioje iš 60-ies scenų ir trimatėje panoraminėje fotografijoje peržiūrėti būsimo
Taline Europos inovacijų ir tinklų vykdomoji agentūra (INEA) ir bendroji Lietuvos, Latvijos ir Estijos įmonė „RB Rail AS“ pasirašė susitarimą dėl ES dotacijos greitojo geležinkelio „Rail Baltica“ I etapo plėtrai. 442 mln. eurų dotacija skirta užbaigti visą
Baltijos šalis sujungiančio geležinkelio idėja pagaliau realizuojasi praktikoje. Rugpjūčio 27-ąją galima pavadinti simboliška – naująja „Rail Baltica“ vėže į Kauną atvyks traukinys iš Lenkijos. Paskutinį kartą traukinys su keleiviais iš Lenkijos į Lietuvą buvo atvažiavęs… 1939-ųjų rugpjūtį.
Palemone ką tik atidarytas Kauno intermodalinis terminalas. Apjungęs dvi skirtingų pločių geležinkelių vėžes, jis taps pirmuoju tokiu intermodaliu mazgu Baltijos šalyse, o nutiesus „Rail Baltica“ vėžę iki Kauno – ir tarptautinės svarbos jungtimi tarp Rytų ir Vakarų
Nors dar vyksta įvairios diskusijos dėl transeuropinės vėžės „Rail Baltica“ trasos, estai nesnaudžia. Nesekdami lietuvių pavyzdžiais, europinės svarbos trąsą jie pasiryžę padabinti europinio lygio architektūra. Pernu miestas ką tik paskelbė tarptautinį architektūros idėjų konkursą naujo keleivių terminalo,
Lietuva, Latvija ir Estija pasiekė politinį susitarimą, kad Vilnius būtų projekto „Rail Baltica“ dalis. Šio susitarimo pasiekta Susisiekimo ministerijoje neseniai įvykusiame trijų Baltijos valstybių transporto ministerijų atstovų susitikime. Susitarimas oficialų pavidalą turėtų įgauti gegužės mėnesį.
Susisiekimo ministerija ir Seimą kontroliuojanti dauguma toliau siautėja strateginiame transporto infrastruktūros aukštyje. Gruodžio mėnesį uoliai pasidarbavusi ardydama tarptautinį „Rail Baltica“ projektą dėl seniai suderintos trasos ūminės kilpos per Vilnių ir sulaukusi audringos Baltijos kaimynių reakcijos, nūnai sudarė
Daugiau nei dešimtmetį planuojamas Rail Baltica europinės vėžės greitojo geležinkelio linijos tiesimas nuo Berlyno iki Talino patyrė netikėtą smūgį Lietuvoje. Čia prieš Kalėdas Seimas priėmė rezoliuciją, kuri iš esmės paneigia nuo pat projekto pradžios numatytą Rail Baltica
Pav.: Susisiekimo ministerija
Lenkijos, Lietuvos, Latvijos, Estijos ir Suomijos transporto ministrai ką tik pasirašė deklaraciją dėl bendros „Rail Baltica“ įmonės steigimo ir bendradarbiavimo stiprinimo. Įsteigti bendrą įmonę, kuri bus atsakinga už projekto įgyvendinimą, numatoma jau artimiausiu metu.
Pradedamas rekonstruoti geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ ruožas nuo Mockavos iki Lietuvos ir Lenkijos sienos. Šios atkarpos tiesimo darbus numatoma baigti iki 2015 metų gruodžio mėnesio. Nuo šių valstybių sienos iki Kauno geležinkelio rekonstrukcijos bendra vertė sieks beveik
Lietuva, Latvija ir Estija pradeda ruoštis projekto „Rail Baltica“ antrajai fazei įgyvendinti – naujai europinei vėžei nuo Kauno iki Talino nutiesti. Lietuvos susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius, Latvijos transporto ministras Anrijs Matiss ir Estijos ekonomikos ir susisiekimo ministras
ARCHITEKTUOMENĖ
Daugiau nei 1.600 prenumeratorių
Pranešk naujieną visiems
Būk kartu su 4 292 bendraminčiais
karalius@pilotas.lt
+370 680 44001