Lietuvos oro uostai (LTOU) paskelbė atvirą tarptautinį architektūrinį konkursą Vilniaus naujo atvykimo terminalo idėjai atrinkti. Įgyvendinti geriausią architektų idėją bus siekiama iki 2028 metų pabaigos planuojamame pastatyti naujame sostinės atvykimo terminale bei jo prieigose. Konkursą organizuoti padeda
Spalio mėnesį Kauno oro uoste pradedami montuoti terminalo abiejų naujųjų dalių fasadai. Įsibėgėjant terminalo plėtros projektui, esamas erdves išplės priestatai, kurie antrajame šalies mieste atvers galimybes aptarnauti daugiau skrydžių ir užtikrins daugiau patogumo keliaujantiesiems. GALĖS APTARNAUTI DVIGUBAI
Bendrovė Lietuvos oro uostai (LTOU) ieško partnerių, kurie padėtų surengti naujo Vilniaus oro uosto atvykimo terminalo tarptautinį architektūrinį konkursą. Pastarąjį planuojama pastatyti iki 2027-ųjų. „Iš partnerių tikimės, kad jie padės paruošti visą medžiagą, kuri yra būtina architektūriniam
Lietuvos kariuomenės Karinių oro pajėgų Aviacijos bazėje Šiauliuose atidarytas naujai pastatytas angaras JAV gamybos kariniams sraigtasparniams, kurie turėtų reikšmingai padidinti Lietuvos kariuomenės galią. Naujasis angaras bus naudojamas sraigtasparnių laikymui, čia pat bus teikiamos orlaivių priežiūros ir techninio
LR Susisiekimo ministras Marius Skuodis siūlo sparčiau atnaujinti ir plėtoti Vilniaus oro uosto terminalus, apsisprendžiant ir atsisakant beveik 70 metų senumo ir nemažų išlaikymo kaštų reikalaujančio oro uosto atvykimo terminalo senojo pastato. Pagal Rusijos oro uostų pavyzdžius
Nuo šiandien Palangos oro uostas uždaromas minimaliam 45 dienų laikotarpiui, kurio metu bus atnaujintas lėktuvų kilimo ir tūpimo, riedėjimo takas, rekonstruotas orlaivių peronas, atnaujintos inžinerinės ir apšvietimo sistemos. Rekonstrukcijos darbai vyks nepertraukiamai – 24 val. per parą,
Tarptautinė orlaivių dažymo bendrovė „MAAS Aviation“ Kauno oro uoste atidarė naują orlaivių dažymo angarą, kuris šiai įmonei yra jau 11 pasaulyje. Tai yra vienintelis tokio pobūdžio specializuotas objektas Lietuvoje ir vienas didžiausių Europoje. VIENU METU TELPA DU
Vilniaus oro uoste baigtas svarbus aerodromo rekonstrukcijos etapas – modernizuoti pietinėje oro uosto dalyje esantys du orlaivių riedėjimo takai. Skaičiuojama, kad kitąmet rekonstravus ir prailginus riedėjimo taką, kuris yra lygiagretus kilimo-tūpimo takui, bus beveik perpus sumažinta aplinkos
Palangos oro uostas ruošiasi svarbiai infrastruktūros rekonstrukcijai, kuri skrydžius nutrauks 45 dienoms. Jau skelbiama ir rangovo paieška statybos darbams. ATSINAUJINTI BŪTINA KAS 10 – 15 METŲ Palangos oro uosto infrastruktūros rekonstrukcija vyks 2021 metų rudenį – bus
Šalies aviaciniam gyvenimui po truputį jau grįžtant į vėžes, Vilniaus oro uoste atidarytas naujas daugiafunkcis pastatas. Labai svarbių asmenų (VIP) terminalas su konferencijų centru tiks svarbių delegacijų aptarnavimui bei konferencijoms ar privatiems renginiams. Šiaurinėje Vilniaus oro uosto
Kauno oro uostas ką tik apibendrino 2019 metus ir paskelbė apie naują savo rekordą – iš viso praėjusiais metais jame aptarnauta net 1.160.682 keleivių. Fiksuojama, jog tai didžiausias per visą oro uosto istoriją pasiektas rodiklis, neskaičiuojant Vilniaus
Kitų metų pradžioje Tarptautiniame Šiaulių oro uoste bus pradėtas statyti didžiausias Europoje orlaivių techninės priežiūros ir remonto centras – „Aviatic MRO“. Bendrovė teiks techninės priežiūros paslaugas „Airbus A320“, „Boeing 737 Classic“ ir „Boeing 737 Next Generation“ orlaivių
Palangos oro uostas kitais metais planuoja pasitikti keleivius gerokai atsinaujinęs. Jau šių pabaigoje ketinama pradėti oro uosto rekonstrukcijos darbus – perplanuoti ir optimaliai išnaudoti erdves bei padidinti terminalo pralaidumą. PER 5 METUS KELEIVIŲ SKAIČIUS IŠAUGO TRIGUBAI Kaip
Kultūros paveldo departamentas vakar surengė tarpinstitucinį pasitarimą dėl Vilniaus oro uosto rekonstrukcijos. Pasitarime dalyvavusios šalys nutarė, kad geriausia išeitis – oro uosto rekonstrukcijos idėjų konkursas. GRIAUTI – NE VIENINTELIS KELIAS Pasitarime dėl Vilniaus oro uosto rekonstrukcijos dalyvavo
„Broliukai“ latviai toliau kelia Baltijos šalių architektūros konkursų kartelę. Jie ką tik paskelbė Rygos naujo skrydžių valdymo bokšto idėjos konkursą, kurio prizinis fondas siekia 80.000 eurų. Palyginti, gerokai didesnio architektūrinio-inžinerinio objekto itin sudėtingame gamtiniame-urbanistiniame kontekste – naujojo
Nuo liepos 14-osios iki rugpjūčio 17 dienos Kaunas bus šalies oro skrydžių centru. Dėl Vilniaus oro uosto orlaivių kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos šio laikotarpio sostinės skrydžiai bus perkelti į Kauną. Gerokai išaugsiančius orlaivių bei jais keliaujančių
Lietuvos oro uostai praėjusius metus skelbia rekordiniais – aptarnauta 4,8 mln. keleivių, o skrydžių skaičius pasiekė 52.000. Sparčiausiai augo Palangos oro uosto rezultatai, kuriame keleivių skaičius pernai padidėjo net 60 proc. Pasak Lietuvos oro uostų generalinio direktoriaus
Tarptautiniame Vilniaus oro uoste prasideda rekonstrukcijos darbai. Rekonstruojamas orlaivių kilimo ir tūpimo takas – viena svarbiausių oro uosto infrastruktūros dalių ir nuo jo geros būklės priklauso skrydžių ir keleivių saugumo užtikrinimas. Darbai, kurie kulminaciją pasieks kitų metų
Šį šeštadienį Kauno oro uoste atvirų durų diena – visi norintys galės ne tik po jį pasivaikščioti ar pasiklausyti lėktuvų ūžesio, bet ir pirmą kartą iš arti pamatyti Italijos oro pajėgų naikintuvą „Eurofighter Typhoon“. Savo turimus orlaivius
Pasak LR Susisiekimo ministerijos, sprendimas sujungti Lietuvos oro uostus pasiteisino – Vilniaus, Kauno ir Palangos oro vartai šiemet skaičiuoja išaugusius keleivių ir skrydžių kiekius, didėjančius pardavimus ir grynąjį įmonės pelną. Teigiama, kad per pirmųjų bendros veiklos metų
Pigių skrydžių bendrovės viduriniam gyventojų sluoksniui ir net studentams pastaraisiais metais gerokai priartino net pačius toliausius žemynų kampelius ir tiesiog pakeitė patį geografijos supratimą. Lietuvoje tai daugiausia siejama su prieš 9 metus į Kauną atėjusia didžiausia Europoje
Berlyno gyventojai istorinį Tempelhofo oro uostą nusprendė pasilikti poilsiui. Tokią valią jie pareiškė neseniai šiuo klausimu įvykusiame referendume. Vokietijos sostinei labai trūksta gyvenamojo ploto, todėl miesto valdžia planavo gyvenamajai statybai atrėžti net trečdalį šios miestui priklausančios erdvės.
Pernai metais Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostai kartu aptarnavo daugiau keleivių nei Lietuvoje gyvena žmonių – 3,48 mln. Per visus metus juose įvyko 43.078 skrydžiai, o šiuo metu iš Lietuvos keleivius skraidina 20 aviakompanijų, kurios reguliariais
Prieš porą metų PILOTAS.LT rašė apie žinomos olandų architektūrinės kompanijos „UN Studio“ parengtą šiuolaikišką Kutaisio tarptautinio oro uosto projektą. Pastarasis Karaliaus Dovydo Statytojo vardo Gruzijos oro uostas su originaliu terminalu bei 55 metrų aukščio bokštu ką tik
Lietuvos pirmininkavimo Europos Sąjungos Tarybai išvakarėse Tarptautiniame Vilniaus oro uoste (TVOU) baigta įrengti nauja Labai svarbių asmenų salė. Nuo šiol oro uostas vienu metu gali priimti bei aptarnauti per 100 tokių svečių.
Idėjai Lietuvai vėl turėti savo oro vežėją, atrodo, rimtesnių kliūčių nebėra – kompanijos „Air Lituanica“ lėktuvas pirmajam savo skrydžiui nuo Tarptautinio Vilniaus oro uosto kilimo-tūpimo tako atsiplėš birželio 30 dieną. Kompanijos interneto svetainėje jau galima įsigyti ir
LR Susisiekimo ministerija paviešino iki šiol užkulisiuose minėtus planus į vienas rankas atiduoti trijų šalies tarptautinių oro uostų valdymą. Kaip ir kalbėta, Kauno ir Palangos oro uostai pateks Vilniaus oro uostą valdančios valstybės įmonės dispozicijon. Teigiama, kad
Vis daugiau ženklų, kad iš pradžių gana skeptiškai vertintas Vilniaus mero Artūro Zuoko inicijuojamas oro vežėjo „Air Lituanica“ projektas taps realybe. PILOTAS.LT žiniomis, pirmuosius skrydžius iš Vilniaus žadama paleisti jau liepą ar rugpjūtį, Lietuvai pradėjus pirmininkauti ES.
2011-aisiais, pastačius pirmąjį lėktuvų remonto angarą, Kauno oro uoste pradėti aptarnauti orlaiviai. VšĮ Lietuvos verslo paramos agentūra neseniai pasirašė sutartį su bendrove „Kaunas Aircraft Maintenance Services“, kuri vysto lėktuvų techninės priežiūros veiklą Kauno oro uoste. Įgyvendinant šią
ARCHITEKTUOMENĖ
Daugiau nei 1.600 prenumeratorių
Pranešk naujieną visiems
Būk kartu su 4 292 bendraminčiais
info@pilotas.lt
+370 680 44001