Kauno oro uoste lėktuvai jau gali leistis ir blogu oru. Neseniai Kauno oro uosto kilimo ir tūpimo takui suteikta aukštesnė, II kategorija (CAT II). Įdiegta nauja sertifikuota įranga padidins skrydžių saugą ir leis orlaiviams leistis dar prastesnėmis
PILOTAS.LT jau rašė apie naujus visuomeninius Gruzijos projektus, kurie pasauliui turi paskelbti apie modernią Kaukazo valstybę ir jos aiškią vakarietišką politinę kryptį. Neseniai paviešintas dar vienas šią architektūrinės politikos koncepciją atitinkantis projektas – Kutaisio tarptautinis oro uostas,
©pilotas.lt: A.Bružas Vienas sparčiausiai Europoje besivystančių oro uostų – Kauno oro uostas – plečia infrastruktūrą. Neseniai jis pasirašė žemės sklypo nuomos sutartį su Norvegijos investicijų bendrove Alsco AS, kuri įsipareigojo per 3 metus pastatyti viešbutį.
Viena prioritetinių Gruzijos strateginių krypčių – turizmas. Tuo labiau, kad ši Kaukazo valstybė turi ką parodyti bei kuo nustebinti – pasižymi sena ir savita kultūra, didele gamtos įvairove. Neseniai pastatytas Mestijos oro uostas bei jo šiuolaikiškas pastatas
Pernai Kauno oro uoste keleivių skaičius buvo didžiausias per pastaruosius penkerius metus – buvo aptarnauti 809.732 keleiviai, t.y., 77 proc. daugiau nei 2009 metais. Per metus oro uoste skrydžių padaugėjo 45 proc. , o 2010-ųjų rugpjūčio 5
ARCHITEKTUOMENĖ
Daugiau nei 1.600 prenumeratorių
Pranešk naujieną visiems
Būk kartu su 4 292 bendraminčiais
info@pilotas.lt
+370 680 44001