Viena prioritetinių Gruzijos strateginių krypčių – turizmas. Tuo labiau, kad ši Kaukazo valstybė turi ką parodyti bei kuo nustebinti – pasižymi sena ir savita kultūra, didele gamtos įvairove. Neseniai pastatytas Mestijos oro uostas bei jo šiuolaikiškas pastatas (arch. „J.Mayer H. Architects“) turėtų padėti labiau išpopuliarinti vieną nuostabiausių jos kalnų vietovių.
PILOTAS.LT jau rašė apie šiuolaikiško Sarpio muitinės posto Juodosios jūros pakrantėje (arch.„J.Mayer H. Architects“) ir Batumio akvariumo (arch. H.Larsen) šiuolaikiškos architektūros projektus. Neseniai Gruzijos šiaurės vakaruose pastatytas naujas oro uostas taip pat iliustruoja kryptingą gruzinų visuomeninių pastatų statybos politiką bei nuosekliai kuriamą Vakarietiškos valstybės įvaizdį.
Viduramžius menančio Svanetijos regiono Mestijos oro uostas – dalis turizmo skatinimo plano šiame regione. Pamatyti šio į UNESCO paveldo sąrašą įtraukto miestelio garsiųjų gynybinių bokštų nuolat atvyksta turistai iš įvairių pasaulio šalių, tačiau ši daugiausia svanų gyvenama Kaukazo kalnų vietovė žiemą tampa ir svarbiu Gruzijos slidinėjimo centru. Vos per kelis mėnesius 1.400 metrų aukštyje virš jūros lygio pastatytas ir įrengtas Mestijos oro uostas yra aprūpintas 1.120 metrų ilgio kilimo-tūpimo taku ir nedidelius lėktuvus gali priimti ne vien vasarą, bet ir žiemą. Vokiečių firmos „J.Mayer H. Architects“ projektuotojai jo pastatą suprojektavo gausiai įstiklintą su dviem į viršų užlenktais galais, kurie taip architektūriškai atsiliepia į aukštus ir siaurus senuosius Mestijos bokštus. Dėl šio naujojo oro uosto miestelį dabar lengva pasiekti kiaurus metus, o jo šiuolaikiškas įvaizdis turėtų padėti pritraukti daugiau turistų iš Vakarų.
Užsakovas: Tbilisio tarptautinis oro uostas. Architektai: J.Mayer H., J.Malkolm Johnsson-Zahn, H.Reis, M.Mashaie, M.Reinhardt. Projektas: 2010 metų spalis – gruodis. Statybos pabaiga: 2010 gruodis. Autorinė priežiūra: B. Pkhakadze.