Kauno oro uostas ką tik apibendrino 2019 metus ir paskelbė apie naują savo rekordą – iš viso praėjusiais metais jame aptarnauta net 1.160.682 keleivių. Fiksuojama, jog tai didžiausias per visą oro uosto istoriją pasiektas rodiklis, neskaičiuojant Vilniaus oro uosto kilimo-tūpimo tako (KTT) rekonstrukcijos laikotarpio 2017 metais, kai visi orlaiviai buvo nukreipiami į Kauną.
ĮPRASTA PRAKTIKA – 100.000 KELEIVIŲ PER MĖNESĮ
2019 metais Kauno oro uoste aptarnauta 15 proc. daugiau nei 2018-aisiais. Kaip praneša Kauno oro uostas, šiemet tikimasi nemažinti apimčių ir dar labiau plėstis.
Pasak šio oro uosto direktoriaus Karolio Matulaičio, praėjusiais metais pasiekti skaičiai rodo neabejotiną Kauno oro vartų augimą. Antrasis pagal dydį šalies oro uostas taip pat aktyviai plėtojo ne tik pigių skrydžių oro bendrovių segmentą, bet ir užsakomųjų reisų, tradicinių oro linijų sritis. „2019 metai tapo absoliučiai produktyviausiu periodu oro uostui per visą gyvavimo laiką. Mes ne tik pasiekėme rekordinį keleivių aptarnavimo skaičių, tačiau jau ne pirmi metai oro uostas pasauliniame kontekste pristatomas kaip vienas sparčiausiai augančių oro uostų Europoje, o tai yra tikrai nemenkas įdirbio rezultatas“, – sako K.Matulaitis.
Vadovo teigimu, nuo 2019 metų 100.000 keleivių siekiantis mėnesinis srauto rodiklis tapo įprasta praktika, o prieš kelerius metus toks srautas būdavo labiau išimtis nei taisyklė. Tam įtakos turėjo ne tik pamėgtos senosios, bet ir naujai atsiradusios Italijos, Vokietijos kryptys, kurios yra labai aktualios verslo partnerystėms plėtoti. Svarbu tai, kad būtent praėjusiais metais Kauno oro uoste pradėti vykdyti užsakomieji reisai, taip pat prisidėję prie keleivių srautų augimo.
SVARBUS PROJEKTAS – KELEIVIŲ TERMINALO PLĖTRA
Teigiama, kad nepaisant išaugusių keleivių srautų, Kauno oro uoste išlaikomi aukšti keleivių aptarnavimo kokybės rodikliai, o tai yra labai svarbu tiek oro bendrovėms, tiek keleiviams bei pačiam oro uostui. K.Matulaitis tikisi, kad šie metai oro vartams bus ne mažiau sėkmingi bei užsimena apie planuojamus pokyčius.
„Vienas svarbiausių projektų – keleivių terminalo plėtros darbai, kurie bus vykdomi įmonės lėšomis ir atsipirks per 10 metų laikotarpį. Jau 2022 m. keleiviai galės džiaugtis kur kas erdvesniu ir atnaujintu Kauno oro uosto pastatu – nuo esamų 7.300 m² jis turėtų padidėti net iki 10.800 m². Skaičiuojame, kad po rekonstrukcijos galėsime aptarnauti apie 2 mln. keleivių. Taip pat sieksime užtikrinti, kad vykdant rangos darbus būtų maksimaliai išvengta bet kokių keleivių nepatogumų“, – ateities planus atskleidžia K. Matulaitis. Keleivių terminalo rekonstrukcijos autorius – architekto G.Natkevičiaus kolektyvas.
Beje, šiais metais Kauno oro uoste keleivius skraidins kompanijos „Ryanair“, „Wizzair“, „LOT Polish Airlines“, „Norwegian Air Shuttle“.
Parengta pagal Kauno oro uosto ir PILOTAS.LT informaciją.
Titulinė nuotrauka: ©PILOTAS.LT
Nefunkcionalus pastatas
( 2020-01-10 )
Su lagaminiais laipioti į antrą aukštą man labai nepatogu,manau,tai esminė funkcinė klaida. Negi nebuvo galima pasidomėti,kaip aerouostų pastatai projektuojami kitose šalyse?
Kostas
( 2020-01-10 )
Tikrai ir is aplinkiniu pastebejau, jog vis dazniau renkasi Kauno oro uosta, praso iki ten pavezeti. Ko gero pletojamas ir kroviniu gabenimas ne tik keleiviu, padetu dar labiau augti?