Idėjai Lietuvai vėl turėti savo oro vežėją, atrodo, rimtesnių kliūčių nebėra – kompanijos „Air Lituanica“ lėktuvas pirmajam savo skrydžiui nuo Tarptautinio Vilniaus oro uosto kilimo-tūpimo tako atsiplėš birželio 30 dieną. Kompanijos interneto svetainėje jau galima įsigyti ir bilietus ne tik šiuo maršrutu, bet į Amsterdamą ir Berlyną. Atrodo, kad daugelio skeptiškai vertintas projektas sėkmingai įveikė pasitaikiusias oro duobes ir pirmąjį savo egzaminą sėkmingai išlaikys.
Kompanija „Air Lituanica“ neseniai paskelbė, kad pirmas skrydis iš Vilniaus į Briuselį įvyks jau šį mėnesį – birželio 30 dieną. Nuo liepos 8 dienos taip pat planuojami skrydžiai į Amsterdamą, nuo rugpjūčio 5 – į Berlyną, o vėliau – į Prahą, Miuncheną… Taip pat teigiama, kad iki birželio pabaigos šioje kompanijoje jau dirbs 70 darbuotojų. Keleiviai bus skraidinami iš estų kompanijos „Estonian Air“ išsinuomotais orlaiviais „Embraer 175“ (86 keleiviai) ir „Embraer 170“ (76 keleiviai). Manoma, kad per 2 metus orlaivių skaičius išaugs iki 5, o maršrutų skaičius – iki 16.
Bilietus į pirmuosius skrydžius bus galima įsigyti tiesiogiai per „Air Lituanica“ interneto svetainę, per partnerio „Estonian Air“ interneto svetainę bei per įvairias prekybos lėktuvų bilietais agentūras ar kitų avialinijų interneto svetaines. Bilietai į vieną pusę kainuoja nuo 299 litų (su mokesčiais). Beje, skelbiama, kad su jungiamaisiais skrydžiais galima pasiekti daugiau nei 100 miestų visoje Europoje. Beje, būtent jungiamieji skrydžiai, atrodo, gali tapti tuo šiaudu, kuris padės naujajam oro vežėjui užsikabinti ir nepaskęsti žymiai galingesnių oro kompanijų skrydžių jūroje.
Taigi, pirmasis išvykimas iš Vilniaus į Briuselį numatytas birželio 30 dieną 18 val. 30 min. (atvykimas – 19 val. 55 min.). Šiuo maršrutu bus kylama ir leidžiamasi kasdien išskyrus šeštadieniais. Beje, PILOTAS.LT žiniomis, bendrovė Air Lituanica“ oro vėžėjo pažymėjimą turėtų gauti tik birželio 22 ar 23 dieną, tačiau tai atrodo tik formalumas. Mat, jei jo gauti dabar dar nepavyktų, keleiviai neliks nuskriausti – šiais maršrutais lėktuvai galės skristi prisidengę skrydžių bendrovės „Estonian Air“ vėliava. Tai, ko gero, dar vienas gerai apgalvotas naujosios oro skrydžių bendrovės architektų sprendimas, teikiantis vilčių, jog šis projektas nebus trumpalaikė aviacinė akcija.
Parengta pagal „Air Lituanica“ informaciją.