11.000 tonų sveriantis plaukiojantis dokas neseniai pradėjo savo kelionę iš Juodkalnijos Klaipėdos link. Didžiausias Baltijos šalyse tokio tipo statinys leis remontuoti maksimalių parametrų bei įvairius specialios paskirties laivus.
Link Klaipėdos pajudėjo penai iš kompanijos „Adriatic Shipyard Bijela“ įsigytas plaukiojantis dokas, kurį Panamax tipo laivų remontui naudos bendrovės „Vakarų laivų gamykla“ dukterinė įmonė „Vakarų laivų remontas“. 235 metrų ilgio ir 53 metrų pločio plaukiojantis dokas praeitą savaitę buvo pakrautas į „Dockwise Vanguard“ – vienintelį pasaulyje 110.000 tonų keliamosios galios laivą, skirtą sunkiasvoriams kroviniams ir plaukiojančioms naftos bei dujų platformoms gabenti. Itin sudėtinga krovos operacija truko net 11 valandų.
Rugpjūčio pabaigoje dokas, nukeliavęs 3.825 mylias, pasieks Klaipėdą. „Jo įsigijimas suteiks laivų remonto veiklai naujas konkurencines galimybes remontuoti ne tik maksimalių parametrų laivus, bet ir įsisavinti naujus rinkos segmentus, remontuojant specialios paskirties laivus: ledlaužius, žvejybinius laivus, naftos platformas aptarnaujančius laivus ir kt.“, – pažymi „Vakarų laivų gamyklos“ įmonių grupės generalinis direktorius Arnoldas Šileika.
Doko įsigijimas, tai Malkų įlankos infrastruktūros plėtros įgyvendinimo programos dalis, kuri, bendradarbiaujant su Klaipėdos Valstybinio Jūrų uosto direkcija, startavo 2015-aisiais.
Parengta pagal Klaipėdos valstybinio jūros uosto direkcijos informaciją.
Vilmantas
( 2019-06-30 )
Džiugu, kad tobulėjama, nestovima vietoje. Uostas visai šalies logistikai turi nepamatuojamą reikšmę. Kasmet aptarnaujama vis daugiau krovininių laivų, kas miesto ir šalies ekonomikai yra didelis pliusas. Logistikos procesas sudėtingas, apima daug sričių. Tą lengvina naudojamos valdymo sistemos https://www.terralogistics.lt/uzsakymu-ir-reisu-valdymas padedančios sustyguoti visą procesą nuo užsakymo iki jo įvykdymo, jį paruošti bei kontroliuoti