Klaipėdos uostas žengia dar vieną žingsnį įgyvendinant vieną didžiausių projektų istorijoje – suformuojant ir įveiklinant naują 100 hektarų apimančią teritoriją. Naujos sausumos teritorijos pietinėje Klaipėdos uosto dalyje kūrimui pritarė Aplinkos apsaugos agentūros specialistai, baigtos visos poveikio aplinkai
Seimas šiandien priėmė Šventosios jūrų uosto įstatymo pataisas – leido plėsti netoli Palangos kurorto ir Latvijos sienos esantį nedidelį Šventosios uostą. Šventosios uosto funkcijos bus išplėstos planuojamiems jūrinio vėjo parkams Baltijos jūroje aptarnauti. Už Šventosios jūrų uosto
Rygos uoste planuojamas naujas keleivių terminalas. Pagal verslo planą per metus planuojama atplaukti 360 ROPAX laivų, 180 RO-RO laivų ir 150 kruizinių laivų. Maksimalus vienu metu keleivių skaičius per dieną – 4.000 keleivių. Neseniai paskelbto atviro jo
Maždaug 9 kilometrų Klaipėdos uosto laivybos kanalo ruožas pagilintas iki 15,5 metro gylio, o už uosto vartų naujos krypties išorinio 1,7 km laivybos kanalo ruožo gylis siekia 16 metrų. Šis įgyvendintas projektas ką tik apdovanotas LR Susisiekimo
Išlikti konkurencingam ir deramai reaguoti į rinkos pokyčius bei pritraukti investuotojų Klaipėdos uoste ketinama vystant naują sausumos teritoriją pietinėje jo dalyje. Su atlikta pietinės uosto dalies poveikio aplinkai vertinimo ataskaita ir šios dalies išvystymo projektiniais pasiūlymais neseniai
Šiemet rugsėjo 15 ir 16 dienomis jau 25 kartą architektai Nidoje rinkosi į architekto A.Zavišos fondo renginį – „Zavišines“ . Šurmulivo architektų forumas, buvo skaitomi pranešimai apie rekreacinę architektūrą, o architektūros profesionalų vertinimo komisija Svencelės uostą (arch.
Nuo mažųjų laivų prieplaukos iki nacionalinės marinos – dabar taip neoficialiai vadinamas pietinėje Klaipėdos dalyje planuojamas mažųjų ir pramoginių laivų uostas. Neseniai šį klausimą uostamiestyje aptarė suinteresuotos pusės: miesto meras Arvydas Vaitkus, Uosto direkcija, architektai, projektuotojai, buriuotojų,
Naujoji Juodkrantės keleivinių laivų uosto prieplaukos marina Gintaro įlankos teritorijoje žada atverti naujas perspektyvas kurorto plėtrai bei gyvavimui. Planuojama, jog projektuojamas Juodkrantės uostas talpins apie 80 įvairaus dydžio laivų ir taps visam Klaipėdos regionui svarbiu objektu, o taip pat – padės
Vienas iš svarbiausių pastarųjų metų projektų Klaipėdos uoste baigtas. Laivybos kanalas už uosto vartų į jūrą išgilintas iki 16 metrų, dalyje vidinio laivybos kanalo jau fiksuojamas 15,5 metro gylis. Vykdant šį projektą po vandeniu ties įplaukimu į
Lietuvos architektų sąjungos Klaipėdos apskrities organizacija (LASKAO) inicijuoja ir kartu su partneriais organizuoja forumą „Klaipėdos miesto Vitės miesto kvartalo, Žiemos uosto tyrimas ir perspektyvos“. Renginyje bus pristatyti atlikti tyrimai bei parengti siūlymai šiai svarbiai Klaipėdos miesto bei
Palaikydamas žaliojo jūrų transporto kryptį Europos investicijų bankas Klaipėdos uostui skyrė 65 mln. eurų finansavimą. Finansavimas skiriamas uosto krantinėms rekonstruoti, išplėsti ir pagilinti, kad prie jų galėtų švartuotis didesni laivai. STRATEGIŠKAI SVARBUS LIETUVOS EKONOMIKAI Europos investicijų bankas
Kruiziniams laivams švartuoti skirtos krantinės ir naujo Uosto direkcijos administracinio pastato projekto konkursą šią vasarą laimėjęs architektūrinis kolektyvas imasi projektavimo darbų. Kaip praneša Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, su šia įmone yra pasirašyta ir jau įsigaliojo projektavimo
„Kitam Krante“ – tai visą vasarą truksiantis unikalus bandymas sugrąžinti miesto krantams upių kultūros tėkmę, kuri sustojo praėjusiame amžiuje po šimtmečius trukusios turtingos Kauno uostamiesčio istorijos. Tuo pačiu – tai kvietimas kauniečiams atrasti miesto paupius ne vien
Klaipėdos uostas planuoja plėtrą – ant naujai suformuotos krantinės kruiziniams laivams švartuoti šalia Žiemos uosto krantinių planuojamas naujasis Uosto direkcijos administracinis pastatas. Savo konkursines architektūrines vizijas, kaip galėtų atrodyti šiedu uosto objektai, neseniai pateikė 5 autorių kolektyvai.
Parengti Klaipėdos jūrų uosto pietinių vartų komplekso projektiniai pasiūlymai, kuriuose numatyta ir mažųjų bei pramoginių laivų uosto (marinos) infrastruktūra. Pasiūlymus parengė konkursą laimėjusi UAB „Sweco Lietuva“. PRIEPLAUKOJE GALĖS ŠVARTUOTIS PER 300 LAIVŲ Projektiniuose pasiūlymuose numatyta įrengti dvi
Rekonstruojant Klaipėdos jūrų uosto bangolaužius, aptikti galimai senojo bangolaužio konstrukcijos akmenys. Norint sklandžiai tęsti darbus, juos reikės pašalinti. Bangolaužių rekonstravimo darbai prasidėjo pernai pavasarį. Uosto bangolaužius rekonstruoja konkursą laimėjęs Vokietijos bendrovės „Depenbrock Ingenieurwasserbau GmbH & CO. KG“
Birželio 3-ąją Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija švęs 30-ąjį savo gimtadienį. Neturint galimybės keliauti gyvai, jubiliejaus proga Klaipėdos uostas kviečia leistis į virtualią kelionę. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija visus, besidominčius ar susijusius su uosto veikla, pakvietė
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija paskelbė konkursą žaliojo uosto koncepcijai parengti. Klaipėdos jūrų uostas žada brėžti darnumo su aplinka kryptį. Žaliojo uosto koncepcijos tikslas yra pirmiausiai įvertinti uosto veiklos ir plėtros poveikį aplinkai ir sudaryti tvaraus žaliojo
Nuo pavasario pradedama etapais rekonstruoti prastos būklės senosios perkėlos krantinę Smiltynėje, prie kurios švartuojami AB Smiltynės perkėlos keltai, užtikrinantys susisiekimą tarp Klaipėdos ir Kuršių nerijos. Keltų darbas sezono metu visgi nenutrūks. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija pasirašė
Šventosios uostas ką tik įtrauktas į Vyriausybės įgyvendinimo programą. Uosto atstatymo pradžia – jau netrukus. BE VALSTYBĖS PARAMOS – NEĮMANOMAS Kaip praneša Palangos savivaldybė, Šventosios jūrų uosto atstatymo projektas jau įtrauktas į Vyriausybės programos nuostatų įgyvendinimo priemonių
Seimas palaiko siekį atkurti Šventosios jūrų uostą – šiai idėjai ką tik pritarė Ekonomikos komitetas. Šalies jūrinei laivybai svarbų uostą numatyta atstatyti 6 etapais, kurių svarbiausias ir brangiausias – pirmasis. Ekonomikos komitetas parlamentinės kontrolės tvarka, dalyvaujant Palangos
Pandemijos sukaustyti metai nesėkmingi ne visiems – 2020-ieji į Klaipėdos jūrų uosto istoriją įeis kaip sėkmingiausi metai per visą jūrų uosto gyvavimo laikotarpį. Geriausias visų laikų rezultatas pernai pasiektas net 4 krovinių kategorijose. Kaip praneša Klaipėdos valstybinio
VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija paskelbė atvirą architektūrinės koncepcijos konkursą uosto radiolokacinės kontrolės sistemos bokšto koncepcijai sukurti. Pasiūlymų, kaip galėtų atrodyti uosto laivybos saugumui svarbus statinys, laukiama iki rugsėjo 3 dienos. Konkursas rengiamas viešųjų pirkimų būdu.
Ką tik užbaigta Klaipėdos jūrų uosto krantinių, kuriomis naudojasi UAB Centrinis Klaipėdos terminalas, rekonstrukcija. Įgyvendintas projektas atveria naujas galimybes terminale priimti didesnių parametrų keltus. Kaip praneša Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, įgyvendinant projektą, buvo pailgintos krantinės Nr.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija per 3 metus planuoja rekonstruoti uosto bangolaužius bei įrengti apžvalgos aikšteles. Dėl šios rekonstrukcijos finansavimo ji jau yra pasirašiusi sutartį su VšĮ Centrine projektų valdymo agentūra. Kaip skelbia Klaipėdos valstybinio jūrų uosto
Klaipėdoje parengtas per 16 ha poindustrinės teritorijos tarp Danės upės žiogių ir Kuršių marių užstatymo projektas. Šios kadaise viešojo gyvenimo centru mieste buvusios teritorijos detaliojo plano „Memelio miestas“ viešas svarstymas įvyks birželio 11 dieną internetu. TERITORIJA PRIKLAUSĖ
Visuotinis karantinas diktuoja naujas veiklos sąlygas net uostams. Klaipėda – vienas iš nedaugelio jūrų uostų Europoje, kuriame locmanai gali vykdyti operacijas ne vien tiesiai iš laivo, bet ir nuotoliniu būdu. LOCMANAS Į LAIVĄ GALI NELIPTI Karantino metu, kai stengiamasi kaip
LR Vyriausybės neseniai patvirtintame Klaipėdos valstybinio jūrų uosto bendrajame plane numatytos intensyvios uosto plėtros kryptys, kurių įgyvendinimui Susisiekimo ministerija ką tik patvirtino 1,2 mlrd. eurų siekiančią investiciją. Tačiau savo galią beatodairiškai auginantis uostas vis labiau nustelbia bei
Šių metų LASKAO-ERGOLAIN stipendijos architektūros studentams konkursą laimėjo Gabrielė Strazdaitė. Susitikti su laureate siūlo po vasaros atostogų atgimęs klaipėdietiškasis Architektų klubas. Spalio 17 dieną (ketvirtadienį) 18 val. Klaipėdos Kultūros fabrike (Bangų g. 5A, 1 aukšto galerija) rengiamas
Bendrovė „Puiki investicija“ kartu su Lietuvos architektų sąjungos Klaipėdos apskrities organizacija (LASKAO) vykdo ribotą kviestinį multifunkcinio komplekso Priešpilio g. 6, Klaipėdoje konkursą. Šį konkursą iš pradžių buvo suplanuota surengti atvirą, tačiau metų pradžioje vos paskelbus, buvo nuspręsta
ARCHITEKTUOMENĖ
Daugiau nei 1.600 prenumeratorių
Pranešk naujieną visiems
Būk kartu su 4 292 bendraminčiais
info@pilotas.lt
+370 680 44001