Klaipėdos miesto savivaldybės taryba neseniai pritarė Jūrinės kultūros koordinacinės tarybos siūlymui 2019-uosius metus paskelbti Didžiojo elingo metais. Taip siekiama pažymėti „Lindenau“ laivų statyklos 100 metų sukaktį. Lindenau laivų statykla yra pripažinta kultūros vertybe. Čia yra išlikę ne
Pernai, viršijęs 46 mln. tonų krovinių apyvartą, Klaipėdos jūrų uostas trečius metus iš eilės yra lyderis tarp Baltijos šalių uostų. Pagal krovinių apyvartą jis išlieka pirmoje vietoje, aplenkdamas Rygą, Ventspilį, Taliną. Kaip skelbia Klaipėdos valstybinio jūrų uosto
PILOTAS.LT neseniai skelbė UAB „Puiki investicija“ kartu su Lietuvos architektų sąjungos Klaipėdos apskrities organizacija (LASKAO) rengiamą atvirą architektūros konkursą svarbioje Klaipėdos vietoje – prie Kuršių marių ir Kruizinių laivų terminalo. Neseniai paskelbta jog šis konkursas, intrigavęs daugelį
UAB „Puiki investicija“ kartu su Lietuvos architektų sąjungos Klaipėdos apskrities organizacija paskelbė vieno etapo multifunkcinio komplekso Klaipėdoje atvirą projekto konkursą. Teigiama, kad šis kompleksas turi tapti Klaipėdos senamiesčio ir jo dalies prie Kuršių marių ir Kruizinių laivų
Klaipėdos jūrų uosto pietinėje dalyje neseniai darbus pradėjo olandų žemkasė. Pagrindinis šių darbų tikslas – pasiekti 14,5 m gylį, kuris leistų čia pilnai pakrauti bei remontuoti „Panamax“ tipo laivus. Kaip praneša Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, nuo įplaukos į Malkų įlanką
VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija Šventosios uosto valdymą ką tik oficialiai perdavė Palangos miesto savivaldybei. Planuojama, kad istorinis uostas pagaliau taps dar vienu pajūrio traukos centru poilsiautojams bei priekrantės žvejams pritaikytu, šiuolaikišku uosteliu. PILOTAS.LT ne kartą
Ką tik atnaujinta Klaipėdos uosto plėtros, pastatant išorinį uostą, galimybių studija. Jeigu išorinis uostas nebūtų statomas, tikėtina, kad, atsižvelgiant į pasaulines „konteinerizacijos“ tendencijas, esamo Klaipėdos uosto konteinerių krovos pajėgumo nebeužteks. Tokias išvadas studijoje pateikė UAB „Smart Continent
Uosto funkcijas praradęs Šventosios uostas, nūnai atlieka vien ramaus pajūrio kurorto misiją. Tačiau šią situaciją planuojama jau greitu laiku pakeisti – Šventosios jūrų uosto žemę valdyti, naudoti ir disponuoti patikėjimo teise perima Palangos miesto savivaldybė, kuri turėtų
Neringos savivaldybė keleivinių laivų ir turistinių jachtų uostą Juodkrantėje pradėjo planuoti dar prieš 10-metį. G.Janulytės-Bernotienės studijos parengtiems šio uosto projektiniams pasiūlymams ką tik pritarė Neringos savivaldybės taryba. Vidaus vandenų keleivinių laivų ir turistinių jachtų uostą ketinama statyti
Netrukus Klaipėdos uoste prasidės vienų iš seniausių krantinių, kurias naudoja UAB Klaipėdos konteinerių terminalas, rekonstrukcija. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija su konkursą laimėjusiais rangovais AS „Latvijas tilti“ ir UAB „Borta“, veikiančiais jungtinės veiklos sutarties pagrindu, neseniai pasirašė
Talinas nusiteikęs rimtai. Estijos sostinės 2030 metų uosto vizijos konkursą ką tik laimėjo žinoma architektūros firma „Zaha Hadid Architects“ iš Londono. Su reikšmingą urbanistinę plėtrą numatančia koncepcija „Stream City“ ji konkurso finaliniame etape nurungė ispano Alejandro Zaera
11.000 tonų sveriantis plaukiojantis dokas neseniai pradėjo savo kelionę iš Juodkalnijos Klaipėdos link. Didžiausias Baltijos šalyse tokio tipo statinys leis remontuoti maksimalių parametrų bei įvairius specialios paskirties laivus. Link Klaipėdos pajudėjo penai iš kompanijos „Adriatic Shipyard Bijela“
Keičiant miesto bendrąjį planą Klaipėda žada orientuotis į uosto plėtrą pietinėje Klaipėdos dalyje. Už tokį uosto plėtros scenarijų neseniai pasisakė Klaipėdos miesto savivaldybės taryba. Pastarasis uostui numato galimybę plėstis ir didinti krovos apimtis 3 kartus. NEUŽKERTA GALIMYBĖS
Siekiant taikiai užbaigti teisminį ginčą dėl neteisėtos vadinamojo Preilos botelio statybos buvo sudaryta Taikos sutartis, kurios sąlygos jau pradedamos įgyvendinti. Neringos savivaldybės administracijos Architektūros skyriuje dabar galima susipažinti su mažųjų laivų ir žvejų uosto aptarnavimo administracinio pastato
Nidos uostas pernai pasipildė naujais pontonais. Tačiau plėtojant laivybą Neringa vien tuo apsiriboti neketina. Kurorto savivaldybės mero Dariaus Jasaičio ką tik pristatytuose planuose – pietinio Nidos uosto molo rekonstrukcija, Kuršių marių farvaterio gilinimas, o taip pat –
Jau septintąjį kartą Klaipėdoje vartus į vasarą atkels ryškiausias pavasario renginys – „Laivų paradas“. Europos jūros dienai skirta šventė, uostamiesčio gyventojus ir svečius sukvies į daugybę jūriškų ir ypatingų renginių. Bus galima aplankyti NATO laivus, jachtą „Lietuva“,
Žymiojo Kopenhagos operos teatro (arch. Henning Larsen Architects) pašonėje esanti „Popieriaus sala“ greitai turėtų tapti dar vienu svarbiu Danijos sostinės visuomeninio ir kultūrinio gyvenimo židiniu. Pusę amžiaus popieriaus saugykla „dirbusios“ Kopenhagos uosto vietos konversijos tarptautinį architektūrinių idėjų
2015 metus Klaipėdos uostas užbaigė rekordine krovinių apyvarta. Negalutiniais pernai metų gruodžio 31 dienos duomenimis, per praėjusius metus perkrauta net 38,31 mln. tonų krovinių. Beje, 2014-aisiais uosto metinė krova siekė 36,41 mln. tonų krovinių.
Kaip praneša Klaipėdos miesto savivaldybė, pradedamas rengti Klaipėdos valstybinio jūrų uosto – žemės vidinės akvatorijos, išorinio reido ir susijusios infrastruktūros – bendrasis planas. Plano rengėjas – jungtinės veiklos pagrindu veikiantis konsorciumas, kurį sudaro bendrovės „Sweco Lietuva“, „Urbanistika“
Klaipėdos jūrų uoste užbaigti dalies vidinio laivybos kanalo gilinimo iki 15 metrų darbai bei pasirašyta sutartis dėl išorinio laivybos kanalo gilinimo. Tai pirmasis gilinimo darbų etapas, ateityje suteiksiantis galimybę priimti didesnės talpos laivus.
Pradedamas rengti Klaipėdos uosto bendrasis planas. Esminis šio teritorijų planavimo dokumento uždavinys – numatyti naujas Klaipėdos uosto plėtros teritorijos, naujų uosto teritorijų naudojimo, tvarkymo ir apsaugos priemones, o taip pat – sudaryti sąlygas padidinti uosto konkurencingumą. Planuotojo
Pradedami Klaipėdos uosto valymo darbai. Juos atliks viena didžiausių pasaulio gilinimo ir valymo kompanijų „Jan DE Nul N.V“. Akvatorijos valymo darbai startuoja nuo Smeltės apsisukimo rato bei teritorijos ties SGD terminalu. Klaipėdos uoste taip pat pradedami gilinimo
Centrinis Klaipėdos terminalas ir laivybos bendrovė „DFDS Seaways“ ką tik susitarė dėl keltų linijos veiklos pradžios. Terminale veiks keleivinių-krovininių keltų tipo linija „Ro-Pax“, kuri sujungs Klaipėdos ir Švedijos uostus.
LR Seimo rūmuose ką tik atidaryta paroda „Lietuvos transporto širdies – Klaipėdos uosto raida“. Joje eksponuojamos uosto nuotraukos (diptikai), iliustruojančios uosto plėtros mastus, atgabenta ir keliolika įspūdingų laivų maketų.
Klaipėdos savivaldybė planuoja naują mažųjų laivų uostą, kuris būtų statomas kairiajame Danės krante apie 3 kilometrus nuo marių. Kadangi uostelį ketinama statyti rytiniame miesto pakraštyje, kuriame nėra jokios turistinės infrastruktūros, tikėtina, kad jis bus skiriamas 300 vietinių
Klaipėdos valstybiniam jūrų uostui pernai metai buvo reikšmingi naujais projektais, o valstybės biudžetą pavyko papildyti daugiau kaip 375 mln. litų. Šutai investicijoms į uosto infrastruktūrą buvo panaudota net 50 kartų daugiau Europos Sąjungos lėšų nei 2011-aisiais. Rekordiniai
Vyriausybė pritarė Susisiekimo ministerijos koordinuojamo projekto „Nemuno uostų (prieplaukų) išvystymas“ rengimui. Šio viešojo ir privataus kapitalo partnerystės projekto tikslas – Marvelės krovininės prieplaukos Kaune infrastruktūros, krovininės laivybos Nemuno upėje plėtra, siekiant dalį transporto srautų perkelti iš sausumos
Susisiekimo ministerija ir Seimą kontroliuojanti dauguma toliau siautėja strateginiame transporto infrastruktūros aukštyje. Gruodžio mėnesį uoliai pasidarbavusi ardydama tarptautinį „Rail Baltica“ projektą dėl seniai suderintos trasos ūminės kilpos per Vilnių ir sulaukusi audringos Baltijos kaimynių reakcijos, nūnai sudarė
Danijos Arhuso miestas planuoja pasistatyti uosto apžvalgos bokštą. Pastarojo visuomeninio architektūros vietoženklio idėjų konkursą laimėjo danų projektavimo kompanija „Dorte Mandrup Architects“, pasiūliusi dinamiško silueto urbanistinę skulptūrą.
Kaip praneša LR susisiekimo ministerija, galimybe investuoti į Klaipėdos išorinio giliavandenio uosto statybas susidomėjo viena didžiausių Kinijos transporto infrastruktūros projektavimo ir statybų įmonė „China Communications Construction Company Ltd.“ (CCCC) bei jos tarptautines investicijas vykdanti įmonė „CCCC International
ARCHITEKTUOMENĖ
Daugiau nei 1.600 prenumeratorių
Pranešk naujieną visiems
Būk kartu su 4 292 bendraminčiais
info@pilotas.lt
+370 680 44001