Rekonstruojamas Kauno Panemunės tiltas antradienį buvo trumpam paskendęs dūmuose. Vis dėlto darbus atliekantys statybininkai buvo ramūs – čia atliktas bandomasis ilgiausios tilto sijos sprogdinimas, kuris leis nustatyti kiek sprogmenų reiks išardyti šią siją. Tilto ardymo darbus planuojama baigti iki metų pabaigos.
Kauno Panemunės tilto ardanti bendrovė „Kauno tiltai“ tilto perdangą planuoja išardyti iki metų pabaigos. Vasarą buvo išmontuojami apšvietimo stulpai, nuimami šviestuvai, ardoma danga, nuimamos tilto tvorelės. Neseniai įvykdytas bandomasis sprogdinimas padės įvertinti, kokio minimalaus sprogmenų kiekio reikia norint išardyti siją. Specialistams atlikus skaičiavimus, bus nustatyta ir tiksli sprogmenų išdėstymo schema. Iš senojo tilto liks tik dalis esamų kolonų.
Kito darbų etapo metu bus rekonstruojamos atramos, o vėliau ant jų bus sumontuota nauja iš plieno ir betono pagaminta perdanga. Naujasis keturių eismo juostų tiltas sujungs Žemuosius Šančius ir Panemunę.
Naujojo Panemunės tilto statybų kaina siekia 102 mln. litų. Kauno miesto savivaldybė tilto statybos skirs 30 proc. šios sumos. Šiais metais statybų pradžiai 4,7 mln. litų buvo skirta iš Kelių priežiūros ir plėtros finansavimo programos. Vyriausybė yra priėmusi protokolinį nutarimą, įpareigojantį Susisiekimo ministeriją iki 2015 metų skirti iki 70 proc. darbams reikalingų lėšų.
Parengta pagal Kauno savivaldybės informaciją.