images_pulsas_foto_2473_orouo_kn_280600_e01_BRA

PRARAS AUTONOMIJĄ://KAUNO IR PALANGOS ORO UOSTUS VALDYS IŠ VILNIAUS

LR Susisiekimo ministerija paviešino iki šiol užkulisiuose minėtus planus į vienas rankas atiduoti trijų šalies tarptautinių oro uostų valdymą. Kaip ir kalbėta, Kauno ir Palangos oro uostai pateks Vilniaus oro uostą valdančios valstybės įmonės dispozicijon. Teigiama, kad šis žingsnis nutrauks beprasmę konkurenciją tarp šalies oro uostų, sumažins sąnaudas bei įgalins juos dirbti koordinuotai.

PATEKS Į VILNIAUS RANKAS

Kaip praneša Susisiekimo ministerija, šiuos planus įgyvendinti numatyta reorganizuojant valstybės įmonę „Kauno aerouostas“ ir valstybės įmonę Tarptautinis Palangos oro uostas, jas prijungiant prie reorganizavime dalyvaujančios valstybės įmonės Tarptautinis Vilniaus oro uostas. Pastarajai žadama perleisti visas pirmųjų dviejų įmonių teises ir pareigas. Teigiama, kad, atlikus reorganizaciją, bus sukurta viena šalies oro uostus valdanti valstybės įmonė, tačiau oro uostų pavadinimų kol kas neplanuojam keisti.

„Visus tris tarptautinius oro uostus valdant vienai įmonei bus formuojama ir įgyvendinama koordinuota ilgalaikė strategija, tikslingiau planuojamos investicijos oro uostų infrastruktūrai modernizuoti, nustatomi subalansuoti rinkliavų už naudojimąsi oro uostu dydžiai, geriau užtikrinamas turimų išteklių ir pajėgumų panaudojimas, įmonės finansinis stabilumas, be to, daugiau kaip milijonu litų per metus sumažės veiklos sąnaudos ir administracinė našta“, – sumanymą atskleidžia susisiekimo ministras R.Sinkevičius.

Pasak ministro, Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostai toliau veiks kaip ir veikę – su savo logotipais, teritorija, terminalais. Tačiau jie bus plėtojami koordinuotai ir nuosekliai, visai valstybei, visiems gyventojams, o ne kuriam nors vienam oro uostui palankiausiu būdu.

NEKONKURUOS DĖL KELEIVIŲ SRAUTŲ

R.Sinkevičiaus teigimu, reorganizavus šalies oro uostai tarpusavyje nekonkuruotų dėl tų pačių keleivių srautų, o pasinaudojant sinerginiais privalumais, būtų vykdoma koordinuota skrydžių, tarifų, personalo valdymo politika. Anot ministro, koordinuota oro uostų tinklo veikla leis išsaugoti ir tuos oro uostus, kurie nebūtų pajėgūs išgyventi veikdami savarankiškai, tuo pat metu užtikrinant viso oro uostų tinklo veiklos rentabilumą tiek trumpalaikėje, tiek ir ilgalaikėje perspektyvoje.

Susitiekimo ministerija sujungimo žingsnį grindžia ir tuo, kad oro uostų valdymo modelis, kai kelis oro uostus valdo viena valstybei priklausanti įmonė, Europoje žinomas gana gerai. Pateikiami pavyzdžiai: 7 oro uostus valdanti Estijos įmonė „Tallinn Airport“, 11 oro uostų – Švedijos įmonė „Swedavia“, 25 oro uostus – Suomijos įmonė „Finavia“, 46 oro uostų – Ispanijos įmonė „Aena Aeropuertos“…

Parengta pagal Susisiekimo ministerijos informaciją.

Rašyti komentarą

Susije straipsniai

Kauno laikinasis terminalas

VIDURVASARIO KARŠTINĖ: Kauno oro uoste kyla laikinieji terminalai

2017 birželio 1Be komentarųPILOTAS.LT

Nuo liepos 14-osios iki rugpjūčio 17 dienos Kaunas bus šalies oro skrydžių centru. Dėl Vilniaus oro uosto orlaivių kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos šio laikotarpio

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

METAI BUVO REKORDINIAI: Lietuvos oro uostai didina apsukas

2017 sausio 16Be komentarųPILOTAS.LT

Lietuvos oro uostai praėjusius metus skelbia rekordiniais – aptarnauta 4,8 mln. keleivių, o skrydžių skaičius pasiekė 52.000. Sparčiausiai augo Palangos oro uosto rezultatai, kuriame keleivių

images_pulsas_foto_4672_orouo_vn_160800_e01_xxx

SVARBIAUSIA – KOKYBĖ://VILNIAUS ORO UOSTO REKONSTRUKCIJAI PASKIRTI 25 MLN. EURŲ

Tarptautiniame Vilniaus oro uoste prasideda rekonstrukcijos darbai. Rekonstruojamas orlaivių kilimo ir tūpimo takas – viena svarbiausių oro uosto infrastruktūros dalių ir nuo jo geros būklės

images_straipsniu_foto_4212_infr_es_130700_e01_bra

SUSISIEKIMO PLĖTRA://SUPLANUOTA 1,5 MLRD. EURŲ ES INJEKCIJA

Susisiekimo sektorius – viena iš reikšmingiausių ir svarbiausių ekonominės ir socialinės infrastruktūros dalių. Todėl 2014–2020 m. finansiniu laikotarpiu Lietuvoje jam numatoma skirti daugiau kaip 1,5

images_pulsas_foto_3945_naiki_it_150800_e01_xxx

KAUNO ORO UOSTAS ATSIVERIA://NAIKINTUVAS, ORLAIVIŲ SERVISAS, EKSKURSIJOS

Šį šeštadienį Kauno oro uoste atvirų durų diena – visi norintys galės ne tik po jį pasivaikščioti ar pasiklausyti lėktuvų ūžesio, bet ir pirmą kartą

images_pulsas_foto_3901_orouo_kn_080600_e01_bra

SUSISIEKIMO MINISTERIJA://ŠALIES ORO UOSTŲ SUJUNGIMAS PASITEISINO

Pasak LR Susisiekimo ministerijos, sprendimas sujungti Lietuvos oro uostus pasiteisino – Vilniaus, Kauno ir Palangos oro vartai šiemet skaičiuoja išaugusius keleivių ir skrydžių kiekius, didėjančius

images_pulsas_foto_3230_orouo_kn_080600_e01_BRA

SKRYDŽIAI KEIČIA GEOGRAFIJĄ://KAUNE „RYANAIR“ PERVEŽĖ JAU 5 MLN. KELEIVIŲ

Pigių skrydžių bendrovės viduriniam gyventojų sluoksniui ir net studentams pastaraisiais metais gerokai priartino net pačius toliausius žemynų kampelius ir tiesiog pakeitė patį geografijos supratimą. Lietuvoje

images_phocagallery_3405_tempe_orou_1405_3405_tempe_VO_140500_e01_xxx

VIEŠASIS INTERESAS BERLYNE://NUPIEŠTA ŽALIA TEMPELHOFO ORO UOSTO ATEITIS

Berlyno gyventojai istorinį Tempelhofo oro uostą nusprendė pasilikti poilsiui. Tokią valią jie pareiškė neseniai šiuo klausimu įvykusiame referendume. Vokietijos sostinei labai trūksta gyvenamojo ploto, todėl

LIETUVOS ORO UOSTAI://PERNAI KELEIVIŲ SKRAIDINTA DAUGIAU

Pernai metais Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostai kartu aptarnavo daugiau keleivių nei Lietuvoje gyvena žmonių – 3,48 mln. Per visus metus juose įvyko 43.078

images_phocagallery_2740_unstu_gruz_1311_2740_unstu_GR_1311_e02_xxx

REPREZENTACIJA GRUZINIŠKAI://VAKARIETIŠKI ORO VARTAI SU ŠVYTURIU

Prieš porą metų PILOTAS.LT rašė apie žinomos olandų architektūrinės kompanijos „UN Studio“ parengtą šiuolaikišką Kutaisio tarptautinio oro uosto projektą. Pastarasis Karaliaus Dovydo Statytojo vardo Gruzijos

PASIRAŠYTA DEKLARACIJA://STEIGS UŽ „RAIL BALTICA“ PROJEKTĄ ATSAKINGĄ ĮMONĘ

Lenkijos, Lietuvos, Latvijos, Estijos ir Suomijos transporto ministrai ką tik pasirašė deklaraciją dėl bendros „Rail Baltica“ įmonės steigimo ir bendradarbiavimo stiprinimo. Įsteigti bendrą įmonę, kuri

images_straipsniu_foto_2525_orouo_vn_070000_e01_URR

VILNIAUS ORO UOSTAS://ATIDARYTA NAUJA LIETUVOS SVARBIŲ SVEČIŲ SALĖ

Lietuvos pirmininkavimo Europos Sąjungos Tarybai išvakarėse Tarptautiniame Vilniaus oro uoste (TVOU) baigta įrengti nauja Labai svarbių asmenų salė. Nuo šiol oro uostas vienu metu gali

images_pulsas_foto_2497_litua_re_130600_e01_xxx

„AIR LITUANICA“ SKELBIA PRADŽIĄ://MARŠRUTAI PASIEKS PER 100 EUROPOS MIESTŲ

Idėjai Lietuvai vėl turėti savo oro vežėją, atrodo, rimtesnių kliūčių nebėra – kompanijos „Air Lituanica“ lėktuvas pirmajam savo skrydžiui nuo Tarptautinio Vilniaus oro uosto kilimo-tūpimo

images_pulsas_foto_2473_orouo_kn_280600_e01_BRA

PRARAS AUTONOMIJĄ://KAUNO IR PALANGOS ORO UOSTUS VALDYS IŠ VILNIAUS

LR Susisiekimo ministerija paviešino iki šiol užkulisiuose minėtus planus į vienas rankas atiduoti trijų šalies tarptautinių oro uostų valdymą. Kaip ir kalbėta, Kauno ir Palangos

images_straipsniu_foto_1557_gelez_kn_081100_e02_BRA

PRIARTĖJO PRIE LENKIJOS://PRADĖTAS NAUJAS „RAIL BALTICA“ REKONSTRUKCIJOS ETAPAS

Pradedamas rekonstruoti geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ ruožas nuo Mockavos iki Lietuvos ir Lenkijos sienos. Šios atkarpos tiesimo darbus numatoma baigti iki 2015 metų gruodžio mėnesio.

images_pulsas_foto_2421_litua_le_130500_e01_xxx

„AIR LITUANICA“ KYLA SKRYDŽIUI://A.ZUOKO PROJEKTAS ĮGAUNA REALIUS KONTŪRUS

Vis daugiau ženklų, kad iš pradžių gana skeptiškai vertintas Vilniaus mero Artūro Zuoko inicijuojamas oro vežėjo „Air Lituanica“ projektas taps realybe. PILOTAS.LT žiniomis, pirmuosius skrydžius

images_straipsniu_foto_2252_orouo_kn_080600_e01_BRA

AUGINS RAUMENIS://KAUNO ORO UOSTAS PLANUOJA ANTRĄJĮ ANGARĄ

2011-aisiais, pastačius pirmąjį lėktuvų remonto angarą, Kauno oro uoste pradėti aptarnauti orlaiviai. VšĮ Lietuvos verslo paramos agentūra neseniai pasirašė sutartį su bendrove „Kaunas Aircraft Maintenance

images_pulsas_foto_2216_orouo_kn_080600_e02_xxx

KAUNO ORO UOSTAS KYLA://NAUJAS ORLAIVIŲ REMONTO ANGARAS IR 3 NAUJI SKRYDŽIAI

Europos pigių skrydžių aviakompanija „Ryanair“ pristatė 2013 metų vasaros sezono skrydžių iš Kauno oro uosto tvarkaraštį, kuriame iš viso numatyta 18 maršrutų. 3 nauji skrydžiai

images_pulsas_foto_2079_orouo_kn_080600_e01

KAUNO ORO UOSTAS://ŽIEMOS SEZONAS NIEKO GERO NEŽADA

Vasaros sezonas Kauno oro uostui vėl buvo rekordinis. Karmėlavoje įsikūręs oro uostas nuo balandžio pradžios iki spalio pabaigos aptarnavo 11 proc. daugiau keleivių nei praeitais

images_pulsas_foto_2060_funik_kn_121000_e01_xxx

UŽKELS Į KALNĄ://RENOVAVO SMETONINĮ ALEKSOTO FUNIKULIERIŲ

Kauno Aleksoto gyventojams, J.Dobkevičiaus vidurinės mokyklos ir Vytauto Didžiojo universiteto Muzikos akademijos studentams bei dėstytojams nebereikia bijoti stataus Nemuno šlaito – ką tik pradėjo veikti

images_pulsas_foto_1706_orouo_kn_080600_e01_BRA

ORO UOSTAI ĮVEIKĖ KRIZĘ//AVIATORIAI ŽADA REKORDINĮ SEZONĄ

Šią vasarą Lietuvos ryšys su kitomis Europos šalimis žada būti geras kaip niekada iki šiol. Kaip skelbia LR Susisiekimo ministerija, Lietuvos oro uostai siūlo rekordinį

images_pulsas_foto_1592_orouo_kn_110000_e01_BRA

76 SKRYDŽIAI PER SAVAITĘ//BRĘSTA REKORDINIS KAUNO ORO UOSTO SEZONAS

Prieš beveik 4 metus modernų naująjį keleivių terminalą (arch. G.Natkevičiaus grupė) pasistatęs Kauno oro uostas, pamažu gerina savo techninę bazę bei sėkmingai didina keleivių srautus,

images_straipsniu_foto_1557_gelez_kn_081100_e02_BRA

343 MLN. LITŲ PARAMOS//GELEŽINKELIUS REKONSTRUOS, MODERNIZUOS, KOMPIUTERIZUOS

Modernizuojant Lietuvos geležinkelių infrastruktūrą ir eismo valdymą, šiais metais planuojama investuoti 343 mln. litų Europos Sąjungos struktūrinės paramos. Kaip praneša Susisiekimo ministerija, toliau bus intensyviai