Bendrovė Lietuvos oro uostai (LTOU) ieško partnerių, kurie padėtų surengti naujo Vilniaus oro uosto atvykimo terminalo tarptautinį architektūrinį konkursą. Pastarąjį planuojama pastatyti iki 2027-ųjų. „Iš partnerių tikimės, kad jie padės paruošti visą medžiagą, kuri yra būtina architektūriniam
Neseniai paaiškėjo, jog Naujosios perkėlos Klaipėdoje keleivių stotį rekonstruoti patikėta rangos bendrovei „Infes“. Pastato su stogo terasa į Kuršių nerijos kraštovaizdį rekonstrukcijos ir teritorijos sutvarkymo pabaigtuvės planuojamos po dviejų metų. Kaip praneša AB „Smiltynės perkėla“ neseniai pasirašyta
Kauno laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ) oficialiai prasidėjo „Omniva LT“ moderniausio Baltijos šalyse siuntų rūšiavimo terminalo statybos. Planuojama, kad bendras terminalo plotas sieks beveik 22.000 m². INVESTUOJA PER 40 MLN. EURŲ Didžiausią paštomatų tinklą Lietuvoje valdanti bendrovė į naująjį
Vilniaus oro uoste pradėti naujojo išvykimo terminalo fasadų montavimo darbai. Bendras fasadų plotas sieks 9.000 m² metrų, o apie trečdalis jo bus skaidrus. NAUDOS 5 KARTUS MAŽIAU ENERGIJOS Kaip praneša Vilniaus oro uostas, naujojo terminalo konstrukcijoje dominuos
Šiandien Vilniaus oro uoste oficialiai pradedamos išvykimo terminalo statybos. Naująjį terminalą už 50,2 mln. eurų pastatys rangos konkursą laimėjusi bendrovė „Eikos statyba“. Šiuolaikiškas naujasis statinys Vilniaus oro uosto keleivių pralaidumą padidins daugiau nei 2 kartus. APTARNAUS 2.400
Klaipėdoje neseniai išduotas leidimas statyti Naujosios perkėlos terminalą. Apie tai pranešančios studijos „Altitudės“ architektų suprojektuotas industrinio charakterio statinys sumanytas nuo žemės atsiplėšęs it savotiškas tiltas. Studijos „Altitudės“ architektai Gerda Antanaitytė, Andrius Laurinaitis ir Aurimas Baužys Naujosios perkėlos
Naująjį Vilniaus oro uosto keleivių išvykimo terminalą statys konkursą laimėjusi bendrovė „Eikos statyba“. Bendrovė buvo laimėjusi ir anksčiau skelbtą konkursą, tačiau tuomet beveik 46 mln. eurų vertės sutartis dėl smarkiai išaugusių kainų taip ir nebuvo pasirašyta. Kaip
Lietuvos oro uostai šią savaitę rengs rinkos konsultaciją dėl naujo Vilniaus oro uosto išvykimo terminalo rangos viešojo pirkimo. Nuotoliniame susitikime su rangos darbų rinkos dalyviais metu bus pristatytas atnaujintas 14.400 m² ploto statinio pirkimas. RANGOS SUTARTIES TIKISI
Lietuvos oro uostai ir statybų bendrovė „Mitnija“ sutarė nutraukti rangos sutartį dėl naujo Vilniaus oro uosto keleivių išvykimo terminalo statybos. Toks sprendimas priimtas dėl to, kad pandemijos sukelti finansiniai iššūkiai aviacijos sektoriui apsunkino projekto finansavimo paieškas ir
Šalies aviaciniam gyvenimui po truputį jau grįžtant į vėžes, Vilniaus oro uoste atidarytas naujas daugiafunkcis pastatas. Labai svarbių asmenų (VIP) terminalas su konferencijų centru tiks svarbių delegacijų aptarnavimui bei konferencijoms ar privatiems renginiams. Šiaurinėje Vilniaus oro uosto
Žinomo architekto Beno van Berkelio vadovaujama olandų architektūrinė kompanija „UNStudio“ ką tik laimėjo pirmo pasaulyje tarpvalstybinio lynų keltuvo konkursą. Šis kelias virš Amūro upės jungs Rusiją ir Kiniją, o jo terminalas – „dirbs“ vietos kultūros židiniu. Pirmasis tarptautinis
Estijos architektų asociacija (EAL) įspėja architektus dėl rizikos dalyvauti kompanijos „Rail Baltica Estonia“ rengiamame tarptautiniame geležinkelio terminalo architektūros konkurse. Pasak EAL, Ulemistės „Rail Baltica“ terminalo prie Talino konkursas kertasi su gerąja architektūros konkursų praktika bei pamina architektų teises. Estijos
Klaipėdos uoste oficialiai atidaromas Centrinis Klaipėdos terminalas – naujausias ir moderniausias tokio tipo terminalas visose Baltijos šalyse. Vienu metu šiame terminale gali švartuotis net 3 bet kurio tipo laivai: ro-ro, keleiviniai, ro-pax keltai ir kruiziniai laivai. Terminalas
Bendrovė „Smiltynės perkėla“ ką tik pabaigė įgyvendinti savo 3 metų projektą – atidarė naują keleivių terminalą (arch. „Andrijauskas ir partneriai“), kuris turėtų tapti nauju vietos traukos objektu. Nuo šiauriniame rage pastatyto terminalo stogo terasos jau galima mėgautis
Ne vien didieji, bet ir vidutinio dydžio pasaulio miestai konkuruoja tarpusavyje ir stengiasi sudominti kuo daugiau užsienio turistų. Juose statomi modernūs oro bei jūrų uostų terminalai yra suprantami kaip reprezentaciniai miesto vartai, kurie privalo būti ne vien
Klaipėdos jūrų uoste ką tik pradėtas statyti naujas keleivių ir krovinių terminalas, kuris per metus pajėgs aptarnauti net trečdalį Lietuvos – pervežti 1 mln. keleivių. Planuojama, jog statybos truks apie metus ir terminalas veikti pradės jau kitą
Klaipėdos viešąjį logistikos centrą (VLC) numatoma kurti šiaurinėje „Draugystės“ geležinkelio stoties dalyje. Tokį sprendimą priėmė Susisiekimo ministerijoje posėdžiavusi Viešųjų logistikos centrų plėtros ir veiklos priežiūros komisija, apsvarsčiusi Klaipėdos VLC intermodalinio terminalo koncepciją ir alternatyvius jo steigimo vietos
PILOTAS.LT jau skelbė apie naujojo keleivių ir krovinių terminalo statybas greta naujosios Smiltynės perkėlos. Europos komisija ką tik pritarė šio projekto 18 mln. eurų finansavimui. Iš viso projektui numatoma skirti apie 169,5 litų lėšų.
Klaipėdiečiai turėtų pradėti ruoštis turistų bei keleivių antplūdžiui. Mat uostamiestyje suplanuotas naujas modernus Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas užims beveik 3 kartus didesnį plotą nei dabar, puikuosis nauja 300 metrų krantine, o nuo 2013 metų iš jo
ARCHITEKTUOMENĖ
Daugiau nei 1.600 prenumeratorių
Pranešk naujieną visiems
Būk kartu su 4 292 bendraminčiais
info@pilotas.lt
+370 680 44001