Klaipėdos jūrų uoste ką tik pradėtas statyti naujas keleivių ir krovinių terminalas, kuris per metus pajėgs aptarnauti net trečdalį Lietuvos – pervežti 1 mln. keleivių. Planuojama, jog statybos truks apie metus ir terminalas veikti pradės jau kitą vasarą.
Klaipėdoje, greta naujosios Smiltynės perkėlos ką tik pradėtas statyti keleivių ir krovinių terminalas (KKKT) – rimtas koziris Baltijos uostų tarpusavio konkurencinėje kovoje. Jis per metus bus pajėgus aptarnauti 1 mln. keleivių ir padės pervežti apie 0,5 mln. automobilių bei 5 mln. tonų krovinių. Tikimasi, kad jis ženkliai pagerins susisiekimą Lietuvos gyventojams, o Vakarų Lietuvos regionas taps patrauklesnis turizmui – atsiras daugiau keltų iš Klaipėdos į kaimynines valstybes. Terminalas bus skirtas aptarnauti lengvaisiais automobiliais vykstančius keleivius bei keltais gabenamus Ro-Ro tipo krovinius. Vienu metu terminalas galės priimti 3 keltus, o per dieną – nuo 6 iki 9 keltų. Kuriama terminalo infrastruktūra taip pat leis aptarnauti kruizinius laivus.
Iki kitų metų vasaros numatyta pastatyti Klaipėdos terminalo antžeminę dalį, įrengti krantines, prieplauką, rekonstruoti privažiuojamuosius kelius. Antžeminė terminalo dalis kainuos apie 73 mln. litų. Terminalas uostamiestyje statomas iš Europos Sąjungos paramos, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos ir „Achemos grupės“ lėšų.
Parengta pagal Klaipėdos valstybinio jūrų uosto informaciją