Klaipėdiečiai turėtų pradėti ruoštis turistų bei keleivių antplūdžiui. Mat uostamiestyje suplanuotas naujas modernus Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas užims beveik 3 kartus didesnį plotą nei dabar, puikuosis nauja 300 metrų krantine, o nuo 2013 metų iš jo laivybos linijos turėtų plačiai pasklisti po įvairių šalių uostus. Dabar greta naujosios Smiltynės perkėlos vykdomi šio terminalo projektavimo ir statybos parengimo darbai bei ieškoma rangovo.
Dabartinis Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas (KKKT) išsitenka 7 ha plote. Kaip praneša Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas (KKKT), šiuo metu vykdomi naujo keleivių ir krovinių keltų terminalo projektavimo ir statybos parengimo darbai. Prijungus rezervines teritorijas, šis užims apie 18 ha. plotą. Jo krantinė sieks 297,76 metro ilgio, o pirsas – 210-245 metrų ilgį. Pagal projektą, gylis prie naujosios krantinės numatytas 10 m, o gylis prie pirso – 12,5 m.
Modernus specializuotas keleivių ir krovinių terminalas bus skirtas aptarnauti lengvaisiais automobiliais vykstančius keleivius bei keltais gabenamus Ro-Ro tipo krovinius. Vienu metu terminalas galės priimti 3 keltus, o per dieną – 6-9 keltus. Kuriama terminalo infrastruktūra leis aptarnauti kruizinius laivus.
KKKT neatsisakys ir dabar vykdomos veiklos, tačiau ją planuoja iškelti į Smeltės pusiasalį ir dar labiau išplėsti. Bus teikiama ir daugiau paslaugų – pavyzdžiui, laivų kuro bunkeravimas.
Čia bus įrengtos parkavimo aikštelės, pastatas su modernia keleivių laukimo sale. Jame turėtų užtekti vietos tiek valstybinėms tarnyboms, tiek ir aptarnavimo įmonėms. Bus pastatytos dengtos galerijos, kad keleiviai šiltai ir patogiai galėtų nueiti iki kelto.
Šiuo metu vyksta rangos konkursas, o naujojo terminalo statybas ketinama pradėti jau gruodį. Terminalą baigti statyti numatyta 2013-aisiais. Tikimąsi, kad keleivių ir krovinių keltų laivybos linijos iš Klaipėdos uosto nusidrieks į įvairius Europos šalių ir Rusijos uostus.
Parengta pagal Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo informaciją.