Klaipėdos uostas žengia dar vieną žingsnį įgyvendinant vieną didžiausių projektų istorijoje – suformuojant ir įveiklinant naują 100 hektarų apimančią teritoriją. Naujos sausumos teritorijos pietinėje Klaipėdos uosto dalyje kūrimui pritarė Aplinkos apsaugos agentūros specialistai, baigtos visos poveikio aplinkai
Klaipėdos moksleivių margintas 3 m aukščio ir 1,5 m pločio velykinis margutis kviečia atrasti Velykas ant šiaurinio molo Melnragėje. Tai Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos ir Baltijos gimnazijos sveikinimas Lietuvai su gražiausia pavasario švente. Margutis-milžinas klaipėdiečių ir
Maždaug 9 kilometrų Klaipėdos uosto laivybos kanalo ruožas pagilintas iki 15,5 metro gylio, o už uosto vartų naujos krypties išorinio 1,7 km laivybos kanalo ruožo gylis siekia 16 metrų. Šis įgyvendintas projektas ką tik apdovanotas LR Susisiekimo
Išlikti konkurencingam ir deramai reaguoti į rinkos pokyčius bei pritraukti investuotojų Klaipėdos uoste ketinama vystant naują sausumos teritoriją pietinėje jo dalyje. Su atlikta pietinės uosto dalies poveikio aplinkai vertinimo ataskaita ir šios dalies išvystymo projektiniais pasiūlymais neseniai
Klaipėdos uostą bus galima apžiūrėti ir virtualiai – Europos Sąjungos skyrė finansavimą 3D modeliui sukurti. Tai galingas valdymo, projektavimo ir veiklos optimizavimo įrankis. Kaip praneša Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija (KVJUD), Europos Sąjungos lėšomis bus finansuojamas Klaipėdos
Palaikydamas žaliojo jūrų transporto kryptį Europos investicijų bankas Klaipėdos uostui skyrė 65 mln. eurų finansavimą. Finansavimas skiriamas uosto krantinėms rekonstruoti, išplėsti ir pagilinti, kad prie jų galėtų švartuotis didesni laivai. STRATEGIŠKAI SVARBUS LIETUVOS EKONOMIKAI Europos investicijų bankas
Kruiziniams laivams švartuoti skirtos krantinės ir naujo Uosto direkcijos administracinio pastato projekto konkursą šią vasarą laimėjęs architektūrinis kolektyvas imasi projektavimo darbų. Kaip praneša Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, su šia įmone yra pasirašyta ir jau įsigaliojo projektavimo
Lietuvos pajūryje audros niokoja sukurtą infrastruktūrą, laužo medžius, pasiglemžia paplūdimių smėlį, todėl nuolat vyksta krantų erozija, ryškėja kitos su tuo susijusios problemos. Siekiant smėliu papildyti paplūdimį Melnragėje, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija šią vasarą po vandeniu žada
Klaipėdos uostas planuoja plėtrą – ant naujai suformuotos krantinės kruiziniams laivams švartuoti šalia Žiemos uosto krantinių planuojamas naujasis Uosto direkcijos administracinis pastatas. Savo konkursines architektūrines vizijas, kaip galėtų atrodyti šiedu uosto objektai, neseniai pateikė 5 autorių kolektyvai.
Parengti Klaipėdos jūrų uosto pietinių vartų komplekso projektiniai pasiūlymai, kuriuose numatyta ir mažųjų bei pramoginių laivų uosto (marinos) infrastruktūra. Pasiūlymus parengė konkursą laimėjusi UAB „Sweco Lietuva“. PRIEPLAUKOJE GALĖS ŠVARTUOTIS PER 300 LAIVŲ Projektiniuose pasiūlymuose numatyta įrengti dvi
Pro Klaipėdos uosto vartus neseniai įplaukė pirmasis šiemet kruizinis laivas, taip miestui ir šaliai skelbdamas, kad kruizinių laivų sezonas uostamiestyje atidarytas. Manoma, kad šiemet Klaipėda gali turėti rekordinį kruizinių laivų sezoną. KRUIZINIŲ LAIVŲ SKAIČIUS ŽADA BŪTI REKORDINIS
Naujoji Smiltynės perkėla ir Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija rengia Smiltynės perkėlos terminalo konkursą. Bus pakeistos dar sovietmečiu įrengtos ir jau susidėvėjusios rampos, atnaujintos krantinės. Naujoji Smiltynės perkėla ir Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija už kelis milijonus
Šiandien įsigalioja Vyriausybės nutarimas, kuriuo Klaipėdos valstybinis jūrų uostas Klaipėdai perduoda dvi krantines prie Danės upės. Miestui sugrąžinamų krantinių ilgis – beveik 219 metrų. Klaipėdiečiai atgavo dalį Danės upės krantinių, kurios priklausė Klaipėdos valstybiniam jūrų uostui. „Džiaugiamės
Po beveik dvejų metų pertraukos Klaipėdos uoste lankėsi kruizinis laivas su 677 vakcinuotais turistais iš Vokietijos, Austrijos, Šveicarijos, Italijos, Nyderlandų ir Jungtinių Amerikos Valstijų. Kruizinės laivybos atsigavimas jau pastebimas visame pasaulyje. 17 MĖNESIŲ LAIVAI STOVĖJO TUŠTI Kruizinis
Birželio 3-ąją Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija švęs 30-ąjį savo gimtadienį. Neturint galimybės keliauti gyvai, jubiliejaus proga Klaipėdos uostas kviečia leistis į virtualią kelionę. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija visus, besidominčius ar susijusius su uosto veikla, pakvietė
Klaipėdoje prasidėjo jūrų uosto bangolaužių rekonstravimo darbai. Darbus pradėjus nuo pietinio, šiaurinis šiemet dar lieka atviras lankytojams. Kaip praneša Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, darbai jau prasidėjo. Nuo pietinio bangolaužio (molo) nuimami esami tetrapodai, o ties šiauriniu
Nuo pavasario pradedama etapais rekonstruoti prastos būklės senosios perkėlos krantinę Smiltynėje, prie kurios švartuojami AB Smiltynės perkėlos keltai, užtikrinantys susisiekimą tarp Klaipėdos ir Kuršių nerijos. Keltų darbas sezono metu visgi nenutrūks. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija pasirašė
Į Klaipėdos uostą neseniai atvykęs laivas „UHL Future“ atgabeno naujos kartos vėjo jėgainių segmentų krovinį. Pastarasis skirtas Telšių rajone statomam didžiausiam Baltijos regione vėjo jėgainių parkui, kurio sparnai pasieks net 220 metrų aukštį. AUKŠČIAUSIOS IR GALINGIAUSIOS LIETUVOJE
VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija dėl pandemijos sukeltų iššūkių kritimo nefiksuoja, priešingai – augo tiek pajamos, tiek pelnas. Išskirtiniai uosto krovinių apyvartos ir finansiniai rezultatai rodo, kad Klaipėdos jūrų uostas išlieka reikšminga Lietuvos ekonomikos dalimi. Praėjusių
Pandemijos sukaustyti metai nesėkmingi ne visiems – 2020-ieji į Klaipėdos jūrų uosto istoriją įeis kaip sėkmingiausi metai per visą jūrų uosto gyvavimo laikotarpį. Geriausias visų laikų rezultatas pernai pasiektas net 4 krovinių kategorijose. Kaip praneša Klaipėdos valstybinio
VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija paskelbė atvirą architektūrinės koncepcijos konkursą uosto radiolokacinės kontrolės sistemos bokšto koncepcijai sukurti. Pasiūlymų, kaip galėtų atrodyti uosto laivybos saugumui svarbus statinys, laukiama iki rugsėjo 3 dienos. Konkursas rengiamas viešųjų pirkimų būdu.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija per 3 metus planuoja rekonstruoti uosto bangolaužius bei įrengti apžvalgos aikšteles. Dėl šios rekonstrukcijos finansavimo ji jau yra pasirašiusi sutartį su VšĮ Centrine projektų valdymo agentūra. Kaip skelbia Klaipėdos valstybinio jūrų uosto
Visuotinis karantinas diktuoja naujas veiklos sąlygas net uostams. Klaipėda – vienas iš nedaugelio jūrų uostų Europoje, kuriame locmanai gali vykdyti operacijas ne vien tiesiai iš laivo, bet ir nuotoliniu būdu. LOCMANAS Į LAIVĄ GALI NELIPTI Karantino metu, kai stengiamasi kaip
LR Susisiekimo ministerijoje neseniai pristatyti Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos bendrovės „Smiltynės perkėla“ 2020–2023 metų planai ir investiciniai projektai. Į Klaipėdos uosto plėtrą iš viso numatoma investuoti 352,4 mln. eurų, iš kurių dalis bus skirta pertvarkyti uosto vartams bei
Pernai, viršijęs 46 mln. tonų krovinių apyvartą, Klaipėdos jūrų uostas trečius metus iš eilės yra lyderis tarp Baltijos šalių uostų. Pagal krovinių apyvartą jis išlieka pirmoje vietoje, aplenkdamas Rygą, Ventspilį, Taliną. Kaip skelbia Klaipėdos valstybinio jūrų uosto
Vakar į Klaipėdos uostą bandomuoju reisu sėkmingai įplaukė didžiausias laivybos linijos „Mediterranean Shipping Company“ (MSC) operuojamas laivas – 19.462 konteinerių talpos „MSC Ingy“. Sėkmingas šio laivo įplaukimas Klaipėdos uosto statusą kilstelėjo į „aukščiausią konteinerių lygą“: Kaip praneša
Klaipėdos jūrų uosto pietinėje dalyje neseniai darbus pradėjo olandų žemkasė. Pagrindinis šių darbų tikslas – pasiekti 14,5 m gylį, kuris leistų čia pilnai pakrauti bei remontuoti „Panamax“ tipo laivus. Kaip praneša Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, nuo įplaukos į Malkų įlanką
Ką tik atnaujinta Klaipėdos uosto plėtros, pastatant išorinį uostą, galimybių studija. Jeigu išorinis uostas nebūtų statomas, tikėtina, kad, atsižvelgiant į pasaulines „konteinerizacijos“ tendencijas, esamo Klaipėdos uosto konteinerių krovos pajėgumo nebeužteks. Tokias išvadas studijoje pateikė UAB „Smart Continent
Klaipėdos jūrų uosto molai bus rekonstruojami neilginant jų ir nekeičiant planinės padėties. Atmetusi maksimalią alternatyvą, tokiai pietinio ir šiaurinio bangolaužių rekonstrukcijai pritarė Klaipėdos uosto plėtojimo taryba. PAGERINS UOSTO ĮVAIZDĮ IR SAUGUMĄ Kaip skelbia Klaipėdos valstybinio jūrų uosto
Netrukus Klaipėdos uoste prasidės vienų iš seniausių krantinių, kurias naudoja UAB Klaipėdos konteinerių terminalas, rekonstrukcija. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija su konkursą laimėjusiais rangovais AS „Latvijas tilti“ ir UAB „Borta“, veikiančiais jungtinės veiklos sutarties pagrindu, neseniai pasirašė
ARCHITEKTUOMENĖ
Daugiau nei 1.600 prenumeratorių
Pranešk naujieną visiems
Būk kartu su 4 292 bendraminčiais
info@pilotas.lt
+370 680 44001