Kaunas neseniai iškilmingai pažymėjo oficialią 417 metrų ilgio 23,2 m pločio Santakos tilto per Nemuną statybų pradžia. Pagal architektų firmos „Processoffice“ projektą statomas tiltas – didžiausias pastarojo laikmečio projektas Kaune. Jautriame Laikinosios sostinės miestovaizdyje ties Nemuno ir Neries
Teritorijų planavimo procedūros Kauno geležinkelio mazge žengia į tolesnį – derinimo ir tvirtinimo – etapą. Tikimasi, kad vieno svarbiausių infrastruktūros mazgų, reikalingo naujajai tarptautinei vėžei, specialusis planas Vyriausybės bus patvirtintas trečiąjį šių metų ketvirtį. Tuomet planuojama pradėti
Susisiekimo ministerija po aktyvių diskusijų ir pokalbių su savivaldybių atstovais ir visuomene patvirtino „Rail Balticos“ geležinkelio trasos nuo Kauno (Jiesios) iki Lietuvos-Lenkijos valstybių sienos alternatyvą. Atsižvelgus į gyventojų daugumos nuomonę, pasirinktas trumpiausias ir labiausiai nuo urbanizuotų vietovių
Trakų rajone atidaromas Lentvario automobilių ir pėsčiųjų tunelis po geležinkelio pervaža. Tunelis pirmą kartą Lietuvoje įrengtas nenutraukiant traukinių eismo. TUNELĮ PRADĖJO ĮRENGINĖTI DAR PERNAI Gruodžio 1 dieną (trečiadienį) 13 val. įvyks eismo paleidimo per Lentvario tunelį po
Vilnius pradeda gatvių desovietizacijos procesą. Pagal jį, pilkos, nejaukios ir nesaugios gatvės virs vakarietiškomis – su medžių alėjomis, mažąja architektūra, įvairesnėmis dangomis, prižiūrimais fasadais palei gatves. Vakar buvo pristatytas metus kurtas Vilniaus gatvių standartas – 12 principų.
Šiuo metu remontuojamas ir restauruojamas ir vienas iš ilgiausių bei aukščiausių Lietuvoje tiltų – Lyduvėnų geležinkelio tiltas Raseinių rajone. Lyduvėnų geležinkelio tilto techninio projekto tvarkybos darbų dalies projektą parengė nekilnojamojo kultūros paveldo apsaugos specialistas dr. Algirdas Steponavičius,
Kelionės tarp Vilniaus ir Kauno truks vos 38 minutes, Varšuvą, Rygą ir Taliną traukiniu pasieksime greičiau nei lėktuvu, o Vilniaus oro uostas bus lengvai pasiekiamas Lenkijos ir Latvijos gyventojams. Tai tik kelios pagrindinės naudos gyventojams ir verslui,
Palangos oro uostas ruošiasi svarbiai infrastruktūros rekonstrukcijai, kuri skrydžius nutrauks 45 dienoms. Jau skelbiama ir rangovo paieška statybos darbams. ATSINAUJINTI BŪTINA KAS 10 – 15 METŲ Palangos oro uosto infrastruktūros rekonstrukcija vyks 2021 metų rudenį – bus
Pietrytinės Zarasų miesto dalies prie Zarasaičio ežero teritorijoje svarbiausias objektas – prieš 5 metus sutvarkytas (arch. „a2sm“) paplūdimys su atviru baseinu ir 10 m aukščio bokšteliu šokinėjimui į vandenį. Tačiau ši zarasiečių pamėgta vieta kenčia be patogios
ARCHITEKTUOMENĖ
Daugiau nei 1.600 prenumeratorių
Pranešk naujieną visiems
Būk kartu su 4 292 bendraminčiais
info@pilotas.lt
+370 680 44001