Kaune statomo viaduko per Jonavos gatvę ir Kleboniškio tilto per Nerį vietoje vakar įvyko skaudi nelaimė – nugriuvus statybiniams pastoliams, vienas statybininkas žuvo ir 3 nukentėjo. Ką tik paaiškėjo pirminė šios nelaimės priežastis.
Kaip praneša Aplinkos ministerija, įvykį Kleboniškio tilto statybų teritorijoje tiria Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija prie Aplinkos ministerijos ir Valstybinė darbo inspekcija prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (Statybos inspekcija). Pastarosios specialistai, gavę pranešimą apie įvykį, avarijos vietoje užfiksavo faktines aplinkybes. Inspekcijos turimais pirminiais duomenimis, nelaimė įvyko dėl lūžusio traukimo įrenginio, atliekant tilto plieninės konstrukcijos užtraukimo darbus. Inspekcija dėl įvykio pradėjo tyrimą, kurio metu bus nustatytos tikslesnės įvykio aplinkybės. „Visų pirma, visos Inspekcijos komandos vardu reiškiu nuoširdžią užuojautą žuvusiojo artimiesiems. Dėl žmogaus gyvybę pasiglemžusio įvykio pradėjome tyrimą, kurio metu bus nustatytos jį lėmusius priežastys, galimi normatyvinių statybos techninių dokumentų pažeidimai, dėl įvykio tiesiogiai atsakingi asmenys”, – pažymėjo l. e. viršininko pareigas Vytautas Ambrazas.
Tilto per Nerį projektas apima naujo tilto, viaduko per Jonavos gatvę bei dešinėje magistralinio kelio A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda pusėje numatyto jungiamojo kelio statybą. Įgyvendinus visą Islandijos plento projektą, bus atskirti tranzitinio ir vietinio eismo srautai: atitvarais atskirtos 4 vidurinės juostos bus skirtos tranzitiniam eismui, jose didžiausias leistinas greitis bus padidintas iki 110 km/val., o šoninės 4 eismo juostos (po dvi iš kiekvienos pusės) atliks jungiamųjų kelių vietiniam eismui paskirtį. Projektuotojas – UAB „Kelprojektas“. Darbus pagal 32,34 mln. eurų vertės sutartį atlieka įmonė „Kauno tiltai“.
Parengta pagal Statybų inspekcijos ir PILOTAS.LT informaciją.
Titulinė nuotrauka: Statybų inspekcija.