Poilsio aikštelių prie magistralinių kelių pertvarką AB Lietuvos automobilių kelių direkcija pradeda nuo šalyje judriausios automagistralės A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda. Projektuojamos 5 pavyzdinės aikštelės. Automagistrale A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda per parą pravažiuoja vidutiniškai virš 25.000 automobilių, o kai kuriose jos vietose
Praėjusią savaitę Kaune netikėtai atsistojusi griaunama magistralinio kelio A1 tilto dalis socialiniuose tinkluose sukėlė tikrą audrą bei tapo gausiai lankomu objektu mieste. Entuziastingai į šį įvykį sureagavo ir meno žmonės, siūlę taip šią statinio dalį ir palikti
Kaune netrukus prasidės viduriniosios Kleboniškio (A.Meškinio) tilto dalies per Nerį tvarkymas. Planuojama, kad darbai ant tilto pajudės dar šiais metais ir bus baigti iki 2024-ųjų pabaigos. Rekonstrukcijos metu eismas Klaipėdos kryptimi bus nukreiptas per naująją (šiaurinę) Kleboniškio
Kaune statomo viaduko per Jonavos gatvę ir Kleboniškio tilto per Nerį vietoje vakar įvyko skaudi nelaimė – nugriuvus statybiniams pastoliams, vienas statybininkas žuvo ir 3 nukentėjo. Ką tik paaiškėjo pirminė šios nelaimės priežastis. Kaip praneša Aplinkos ministerija,
Naujo tilto per Nerį Kaune statybos vyksta pilnu pajėgumu. Parengiamieji darbai jau atlikti, o šuolį per upę planuojama užbaigti kitų metų rugsėjį. Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos informuoja, kad statant naują tiltą Kaune per Nerį ir
Kaune, kelyje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda, ką tik pradėta naujo tilto per Nerį statyba. Įgyvendinant šį projektą bus pastatytas tiltas per Nerį, viadukas per Jonavos gatvę ir jungiamasis kelias. Kaip praneša Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos, statomas
Eismo sąlygos rekonstruojamame magistralės A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruože, vadinamoje „Megos“ sankryžoje ties Kaunu, netrukus žada pagerėti. Čia paleisti eismą tiek pagrindiniu, tiek jungiamaisiais keliais planuojama dar šiais metais. Kaip praneša susisiekimo ministerija, magistralinio kelio A1 ruože nuo 100,47
Įgyvendinus Islandijos plento projektą Kaune, bus pastatytas naujas tiltas per Nerį. Taip pat atsiras naujas viadukas per Jonavos gatvę, o dešinėje magistralinio kelio pusėje – įrengtas jungiamasis kelias. Kaip praneša Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos,
Kaune ką tik atidaryta nauja jungtis su Vilnius-Klaipėda (A1) magistrale. Naujasis kelias turėtų sumažinti eismo spūstis šiaurinėje miesto dalyje bei palengvinti susisiekimą tarp magistralės bei Kalniečių ir Eigulių mikrorajonų. Tačiau dėl papildomų jungčių magistralė tampa vis panašesnė
Ruožą nuo Biruliškių sankryžos iki prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ sankryžos Kaune numatoma rekonstruoti į 8 eismo juostų kelią. Sudėtinė šios rekonstrukcijos dalis bus naujas 2 eismo juostų tiltas iš šiaurinės Kleboniškio tilto pusės. SUTVARKYS VISĄ KELIO
Siekiant gerinti eismo saugą, artimiausiais metais intensyvūs rekonstrukcijos darbai suplanuoti intensyviausio eismo šalies magistralėse. Kaip skelbia LR Susisiekimo ministerija, daugiausia dėmesio sulauks magistralės A1 (Vilnius–Kaunas–Klaipėda), A2 (Vilnius–Panevėžys) ir avaringumu išsiskirianti „Via Baltica“.
Kauno miesto taryba ką tik patvirtino magistralinio kelio „Vilnius-Kaunas-Klaipėda“ 13 kilometrų ilgio ruožo rekonstravimo specialųjį planą. Tai būtinas žingsnis ruošiantis pro Kauną einančios magistralės atkarpos rekonstrukcijai. Žadama, kad įgyvendinus apie 250 mln. litų vertės pastarąjį projektą, piko
ARCHITEKTUOMENĖ
Daugiau nei 1.600 prenumeratorių
Pranešk naujieną visiems
Būk kartu su 4 292 bendraminčiais
info@pilotas.lt
+370 680 44001