Bendrovė „Vakarų Baltijos laivų statykla“ pradeda didžiausio pasaulyje hibridinio kelto korpuso plieno pjovimo darbus. RoPax tipo laivas jau po 2 metų plaukios maršrutu tarp Norvegijos ir Švedijos bei talpins apie 2000 keleivių ir net 500 automobilių.
UAB „Vakarų Baltijos laivų statykla“ šį pavasarį pasirašė sutartį su Norvegijos kompanija „Ulstein Verft“ AS dėl didžiausio pasaulyje hibridinio kelto korpuso blokų statybos darbų. Blokų statybos projekto pabaiga numatoma kitų metų liepą, kuomet jie bus perduoti užsakovui, galutiniam kelto surinkimui ir įrengimui. Naujasis RoPax tipo laivas tarp Norvegijos ir Švedijos plaukioti pradės 2019-ųjų vasarą.
„Šis užsakymas mums labai svarbus dėl to, kad pavyko pritraukti dar vieną strategiškai svarbų užsakovą, vieną iš laivų statybos lyderių Skandinavijoje, kuriam labai svarbūs užsakymo įgyvendinimo kokybė ir terminai. Tai pasitikėjimo mūsų statykla ženklas“,– pažymi AB „Vakarų laivų gamykla“ įmonių grupės generalinis direktorius Arnoldas Šileika.
Beje, statomam laivui taikomi inovatyvūs triukšmo ir išmetamųjų dujų mažinimo sprendimai. Šis keltas bus montuojamas su hibridine varomąja jėgaine (ang. hybrid propulsion power plant), o tai reiškia, kad bus ekologiškas, sumažinto užterštumo bei tausojantis aplinką. Hibridinio kelto, varomo elektra, baterijos galės būti kraunamos naudojant uoste esančius įrenginius arba laive esančius generatorius.
Daugiau informacijos:
Parengta pagal „Vakarų laivų gamyklos“ informaciją.
Nuotrauka: „Vakarų laivų gamykla“.