images_straipsniu_foto_3054_rail_ve_140400_e01_xxx

SUTARĖ DĖL VILNIAUS://LIETUVOS SOSTINĘ ĮTRAUKS Į „RAIL BALTICA“

Lietuva, Latvija ir Estija pasiekė politinį susitarimą, kad Vilnius būtų projekto „Rail Baltica“ dalis. Šio susitarimo pasiekta Susisiekimo ministerijoje neseniai įvykusiame trijų Baltijos valstybių transporto ministerijų atstovų susitikime. Susitarimas oficialų pavidalą turėtų įgauti gegužės mėnesį.

Kaip praneša Susisiekimo ministerija, Lietuvos, Latvijos ir Estijos transporto ir susisiekimo ministerijų atstovai,diskutavę dėl Vilniaus integravimo į projektą galimybių, sutarė, jog Vilnius turi būti „Rail Baltica“projekto dalis. Tai numatyta įrašyti į bendros įmonės akcininkų sutartį artimiausiame darbo grupės susitikime, kuris numatytas gegužės mėnesį Rygoje.

Kol kas nedetalizuojama ar Vilnius bus prijungtas nutiesiant vėžę iki Kauno ar nuo Lenkijos-Lietuvos pasienio bėgius tiesiant ne per Kauną, o tiesiai per Vilnių.

Europinės vėžės geležinkelis „Rail Balticasujungs Helsinkį, Taliną, Rygą, Vilnių ir Varšuvą, pratęsiant jį iki Berlyno. Europos Sąjungos lėšomis numatoma finansuoti 85 proc. šio Baltijos šalims svarbaus projekto vertės.

Bendras „Rail Baltica“ trasos ilgis Lietuvoje turėtų siekti apie 360 km, Latvijoje – kiek daugiau nei 300 km, Estijoje – apie 300 km.

Parengta pagal Susisiekimo ministerijos informaciją.

Komentarai

  1. Tas „susitarimas“ šakėmis ant vandens rašytas. Tai būdas valdininkiukams pasirodyti kad jie kažką dirbą. O kas finansuos tą „susitarimą“ niekas negalvoja. Juk beveik visi pinigai yra iš ES. Kauno terminalo statybos darbai Palemone vyksta. Tas akivaizdu. O visą kitą – tik valdininkiukų bezdėjimas į vandenį. Akių dūmimas visuomenei. Vieni kažką peza, o žurnalistai rašo.

  2. Jei neapsirinku,Rail Baltica trasa buvo numtyta Lietuvos valstybės bendrajame plane,o valstybės teritorijos bendrasis planas yra viršiausias planavimo dokumentas. Bet „geri vyrai“ ,matyt,nusprendė,kitaip?Jei taip-kam reikalingas tas bendrasis planas,jei jo nesilaikoma?

  3. va, ir islindo valstybinio mastymo esme. viskas vilniui. viskas vilniaus verslinykams.

  4. jeigu tiestu trasa nuo Karaliauciaus iki Rygos – vis tiek tiestu per Vilniu.

  5. Susidaro įspūdis,kad vietoje dipolio Vilnius- Kaunas galimai bus dipolis Warszawa-Wilno.

Rašyti komentarą

Susije straipsniai

Rail Baltica

„RAIL BALTICA“ NESTOJA: Paskelbti 2 geležinkelio atkarpų projektavimo konkursai

2018 balandžio 201 KomentarasPILOTAS.LT

Toliau tęsiami europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ projektavimo darbai. Bendroji trijų Baltijos valstybių įmonė „RB Rail AS“ paskelbė ribotus konkursus naujų ruožų nuo Talino iki

rail_ba_170100_e02_xxx

SUSITARĖ DĖL „RAIL BALTICA“ VĖŽĖS: Pradedama žemės sklypų išpirkimo procedūra

2017 vasario 1Be komentarųPILOTAS.LT

Taline neseniai įvyko Baltijos Ministrų Tarybos Ministrų Pirmininkų susitikimas, kuriame buvo pasirašytas susitarimas dėl europinio geležinkelio „Rail Baltica“ jungties plėtros. Pagal jį projektas „Rail Baltica“

images_pulsas_foto_4763_gelez_kn_091100_e01_bra

PROJEKTAS „RAIL BALTICA“ TĘSIAMAS://LIETUVA IMASI ANTROJO ETAPO

Projekto „Rail Baltica“ 1-ąjį etapą įgyvendinusi Lietuva, imasi antro svarbaus žingsnio šiame reikale – pradeda europinės vėžės geležinkelio linijos tiesimą nuo Kauno iki Lietuvos-Latvijos valstybių

images_phocagallery_4632_ryga_konk_1607_4632_ryga_ko_160700_e01_xxx

„RAIL BALTICA“ KEIČIA RYGĄ://ATVIRAS NAUJO TILTO IR STOTIES PLĖTROS KONKURSAS

Latviją kertanti tarptautinė geležinkelio vėžė „Rail Baltica“ žada permainas pačiame Rygos centre. Latviai rengia atvirą tarptautinį konkursą, kurio dalyviai kviečiami pateikti naujo tilto bei kuriamo

images_straipsniu_foto_4611_rail_pr_160600_e01_xxx

„RAIL BALTICA“ STIPRINA POZICIJAS://LIETUVA GAUS DAR 191 MLN. EURŲ

„Rail Baltica“ projektas stiprina savo pozicijas. Roterdame ką tik pasirašyta bendra Suomijos, Estijos, Latvijos, Lietuvos, Lenkijos ir projekto koordinatorės Katerinos Trautman (Catherine Trautmann) deklaracija dėl

images_pulsas_foto_4563_gelez_po_160600_e01_xxx

Į LENKIJĄ – TRAUKINIU://PER 77 METUS VAŽIAVIMO GELEŽINKELIU GREITIS NEPADIDĖJO

Po 77-erių metų atnaujinamas tarpvalstybinis susisiekimas traukiniais Lenkija-Lietuva. Neseniai pasirašytas susitarimas jau nuo birželio 17 dienos suteikia galimybę pradėti reguliarųjį susisiekimą europine vėže „Rail Baltica“

images_pulsas_foto_4287_rail_vi_160100_e01_xxx

IŠ PAUKŠČIO SKRYDŽIO://PAVIEŠINTA TRASOS „RAIL BALTICA“ PER LIETUVĄ VIZUALIZACIJA

Projektuojamą „Rail Baltica“ geležinkelio liniją nuo Kauno iki Latvijos sienos nuo šiol galima apžvelgti iš paukščio skrydžio. AB „Lietuvos geležinkeliai“ parengė projekto vizualizaciją, kurią galima

images_pulsas_foto_4167_gelez_fr_140700_e01_bra

GELEŽINKELIO „RAIL BALTICA“ PLĖTRA://ATEINA 442 MLN. EURŲ DOTACIJA

Taline Europos inovacijų ir tinklų vykdomoji agentūra (INEA) ir bendroji Lietuvos, Latvijos ir Estijos įmonė „RB Rail AS“ pasirašė susitarimą dėl ES dotacijos greitojo geležinkelio

images_pulsas_foto_3964_trauk_kn_081100_e01_bra

„RAIL BALTICA“ IDĖJA REALIZUOJASI://IŠ VARŠUVOS Į KAUNĄ – PO 76 METŲ PERTRAUKOS

Baltijos šalis sujungiančio geležinkelio idėja pagaliau realizuojasi praktikoje. Rugpjūčio 27-ąją galima pavadinti simboliška – naująja „Rail Baltica“ vėže į Kauną atvyks traukinys iš Lenkijos. Paskutinį

images_pulsas_foto_3803_inter_pa_150500_e01_xxx

TARP RYTŲ IR VAKARŲ://PALEMONE ATIDARYTAS KAUNO INTERMODALINIS TERMINALAS

Palemone ką tik atidarytas Kauno intermodalinis terminalas. Apjungęs dvi skirtingų pločių geležinkelių vėžes, jis taps pirmuoju tokiu intermodaliu mazgu Baltijos šalyse, o nutiesus „Rail Baltica“

images_straipsniu_foto_3329_railb_ES_141000_e01_xxx

ESTAI NESNAUDŽIA://„RAIL BALTICA“ TRASOJE PERNU STATYS ŠIUOLAIKIŠKĄ TERMINALĄ

Nors dar vyksta įvairios diskusijos dėl transeuropinės vėžės „Rail Baltica“ trasos, estai nesnaudžia. Nesekdami lietuvių pavyzdžiais, europinės svarbos trąsą jie pasiryžę padabinti europinio lygio architektūra.

images_straipsniu_foto_3054_rail_ve_140400_e01_xxx

SUTARĖ DĖL VILNIAUS://LIETUVOS SOSTINĘ ĮTRAUKS Į „RAIL BALTICA“

Lietuva, Latvija ir Estija pasiekė politinį susitarimą, kad Vilnius būtų projekto „Rail Baltica“ dalis. Šio susitarimo pasiekta Susisiekimo ministerijoje neseniai įvykusiame trijų Baltijos valstybių transporto

images_phocagallery_2857_Nerija_tilt_pav_2857_Nerija_tilt_tit

SUSISIEKIMO KLEPTOKRATIJA://KURŠIŲ NERIJA MAINAIS Į BANALŲ TRANZITĄ

Susisiekimo ministerija ir Seimą kontroliuojanti dauguma toliau siautėja strateginiame transporto infrastruktūros aukštyje. Gruodžio mėnesį uoliai pasidarbavusi ardydama tarptautinį „Rail Baltica“ projektą dėl seniai suderintos trasos

images_phocagallery_2823_RailBaltica_pav_2823_RailBaltica_tit

STRATEGIJŲ GUMA://RAIL BALTICA GELEŽINKELIS PAMETĖ KRYPTĮ

Daugiau nei dešimtmetį planuojamas Rail Baltica europinės vėžės greitojo geležinkelio linijos tiesimas nuo Berlyno iki Talino patyrė netikėtą smūgį Lietuvoje. Čia prieš Kalėdas Seimas priėmė

PASIRAŠYTA DEKLARACIJA://STEIGS UŽ „RAIL BALTICA“ PROJEKTĄ ATSAKINGĄ ĮMONĘ

Lenkijos, Lietuvos, Latvijos, Estijos ir Suomijos transporto ministrai ką tik pasirašė deklaraciją dėl bendros „Rail Baltica“ įmonės steigimo ir bendradarbiavimo stiprinimo. Įsteigti bendrą įmonę, kuri

images_straipsniu_foto_1557_gelez_kn_081100_e02_BRA

PRIARTĖJO PRIE LENKIJOS://PRADĖTAS NAUJAS „RAIL BALTICA“ REKONSTRUKCIJOS ETAPAS

Pradedamas rekonstruoti geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ ruožas nuo Mockavos iki Lietuvos ir Lenkijos sienos. Šios atkarpos tiesimo darbus numatoma baigti iki 2015 metų gruodžio mėnesio.

images_straipsniu_foto_1786_gelez_fo_120500_e02_BRA

„RAIL BALTICA“ PAJUDĖS://LIETUVA, LATVIJA IR ESTIJA KURS BENDRĄ ĮMONĘ

Lietuva, Latvija ir Estija pradeda ruoštis projekto „Rail Baltica“ antrajai fazei įgyvendinti – naujai europinei vėžei nuo Kauno iki Talino nutiesti. Lietuvos susisiekimo ministras Rimantas