Pav.: Susisiekimo ministerija
Pav.: Susisiekimo ministerija
„Rail Baltica“ ruožo Šveicarija–Žeimiai sankasos ir inžinerinių statinių statyboms einant į pabaigą ir mažėjant statybos įrenginių, jau stebima gyvūnų migracija išskirtine požemine pralaida. Aplinkosaugininkų teigimu,
Jonavos rajone vykstant 46,3 km pagrindinės greitojo geležinkelio „Rail Baltica“ sankasos ir inžinerinių statinių statyboms, skelbiami naujo ruožo viešieji pirkimai, sujungsiantys liniją Šveicarija–Žeimiai–Šėta–Ramygala su Kauno
LTG grupės keleivių vežimo įmonė „LTG Link“ sparčiai juda link dar vieno tikslo – sujungti Vilnių per Rygą su Talinu. Trijų Baltijos šalių vežėjai –
Vyriausybė pritarė „Rail Baltica“ projekto Panevėžio geležinkelio mazgo susisiekimo infrastruktūros vystymo planui – tai istorinė žinia Aukštaitijos sostinei. Didžiausias šio amžiaus geležinkelių infrastruktūros projektas Baltijos
Radviliškio rajono savivaldybės vadovai turi idėją perimti iš bendrovės „LTG Infra“ Radviliškio miesto geležinkelio stotį ir joje įkurdinti Turizmo informacijos centrą, atidaryti Radviliškio krašto muziejų
Kauno keleivinės stoties teritorijos infrastruktūros projektavimo darbus už 9,88 mln. eurų (be PVM) atliks Ispanijos bendrovė „Ardanuy Ingenieria“. Projektas yra sudėtinė naujo europinio geležinkelio „Rail
LR Vyriausybė neseniai patvirtino europinės vėžės projekto „Rail Baltica“ Kauno geležinkelio mazgo infrastruktūros vystymo planą. Taip pat nutarta pradėti žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūras. DARBAI
Susisiekimo ministerija ką tik priėmė sprendimą europinę „Rail Baltica“ geležinkelio keleivinio traukinio atšaką tiesti per Panevėžį. Tarptautinė keleivinė stotis bus pastatyta vakarinėje miesto dalyje, šalia
Įgyvendinant didžiausią geležinkelių infrastruktūros projektą Baltijos šalyse „Rail Baltica“, įsibėgėja ir ilgiausio geležinkelio tilto per Neries upę statybos Jonavos rajone – intensyviai vykdomi polių įrengimo
Šiuo metu Aukštaitijos sostinės visuomenei pristatomos 3 europinės vėžės „Rail Baltica“ geležinkelio plėtros alternatyvos. Kaip prioritetinė įvardijama galimybė Panevėžio tarptautinę keleivinę geležinkelio stotį įrengti miesto
Iki pat rugpjūčio vidurio planuojami papildomi susitikimai su Panevėžio vietos seniūnijomis, kurių metu gyventojai bus supažindinami su parengtais europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ plėtros Panevėžio
Susisiekimo ministerija įgyvendina 5G ryšiams plėtoti skirtą inovacijų skatinimo priemonę „Sandbox“. Patvirtinus šios iniciatyvos finansavimo sąlygas, paskelbtas atviras kvietimas teikti paraiškas 23,5 mln. Eur paramai
Teritorijų planavimo procedūros Kauno geležinkelio mazge žengia į tolesnį – derinimo ir tvirtinimo – etapą. Tikimasi, kad vieno svarbiausių infrastruktūros mazgų, reikalingo naujajai tarptautinei vėžei,
Vilniaus miesto savivaldybėje neseniai pristatyti susisiekimo infrastruktūros, numatytos šalia Vilniaus Vilkpėdės rajone planuojamo daugiafunkcio komplekso „Akropolis Vingis“, gerinimo projektiniai pasiūlymai. Projektinius pasiūlymus, kurie buvo rengiami
Kuriama vizija, kaip istorinė ir industrinė Lietuvos geležinkelių teritorija Vilniaus Naujamiestyje atsivers miestui. Projekto partneriai pakvietė dalyvauti apklausoje ir išsakyti savo prioritetus šios teritorijos pokyčiams.
Už „Rail Baltica“ geležinkelio Lietuvos teritorijoje statybas atsakinga „LTG Infra“ paskelbė naują konkursą, kurio pagrindu bus atrinktos įmonės, turinčios reikiamą kvalifikaciją įrengti geležinkelio sankasą, pastatyti
Naujininkuose, Vilniuje ką tik atidaryta nauja „Lietuvos geležinkelių“ būstinė ir Bėgių parkas. Tai bene pirmas šalyje valstybinis atvirasis biuras ir unikali geležinkelio įrangos industrinė erdvė.
Vilniaus centre, tarp Naujamiesčio ir Naujininkų, išsidėsčiusi didžiulė geležinkelių pramonei naudojama teritorija ateityje gali tapti svarbiu vilniečių traukos tašku. Į sostinėje vyksiančias „Eurocities“ architektūros dirbtuves
Klaipėdos Baltijos pr. estakadai neseniai patvirtintas valstybės finansavimas. Šiais metais valstybė prie šio svarbaus uostamiesčio susisiekimo objekto finansavimo prisidės 8,75 mln. eurų. Baltijos pr. žiedinės
Susisiekimo ministerija po aktyvių diskusijų ir pokalbių su savivaldybių atstovais ir visuomene patvirtino „Rail Balticos“ geležinkelio trasos nuo Kauno (Jiesios) iki Lietuvos-Lenkijos valstybių sienos alternatyvą.
Būsimo „Rail Baltica“ geležinkelio tilto per Nerį prie Jonavos statybos techninės priežiūros paslaugas teiks bendrovė AB „Viamatika“, kuri laimėjo „LTG Infra“ skelbtą konkursą. Dar šiemet
Europos klimato, infrastruktūros ir aplinkos vykdomoji agentūra (CINEA), bendroji Baltijos šalių įmonė „RB Rail AS“, Estijos ekonomikos ir susisiekimo ministerija, Latvijos susisiekimo ministerija ir Lietuvos
Kelionės tarp Vilniaus ir Kauno truks vos 38 minutes, Varšuvą, Rygą ir Taliną traukiniu pasieksime greičiau nei lėktuvu, o Vilniaus oro uostas bus lengvai pasiekiamas
Ilgiausio šalyje geležinkelio tilto per Nerį statyboms bus skelbiamas naujas konkursas. Taip neseniai nusprendė europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ projektą Lietuvoje įgyvendinanti bendrovė „LTG Infra“.
Kaune ties Ugniakuro gatve ką tik pabaigti požeminio tunelio pėstiesiems po geležinkeliu įrengimo darbai. Jau netrukus šiuo tuneliu pėstiesiems bus galima saugiai patekti Kauno marių