Tarptautiniame Vilniaus oro uoste prasideda rekonstrukcijos darbai. Rekonstruojamas orlaivių kilimo ir tūpimo takas – viena svarbiausių oro uosto infrastruktūros dalių ir nuo jo geros būklės priklauso skrydžių ir keleivių saugumo užtikrinimas. Darbai, kurie kulminaciją pasieks kitų metų vasarą, atsieis beveik 25 mln. eurų.
Skelbiama, kad Vilniaus oro uosto pirmojo rekonstrukcijos etapo darbai bus pradėti jau po kelių savaičių – įmonės „Elektros darbai“ ir „Fegda“ atliks orlaivių kilimo ir tūpimo tako signalinių žiburių sistemos ir pirminių grandinių rekonstravimo rangos darbus. Jų vertė – beveik 1 mln. eurų. Planuojama, kad šie darbai bus užbaigti per 9 mėnesius.
Pagrindiniai rekonstrukcijos darbai visgi bus atliekami nuo kitų metų liepos 14-osios iki rugpjūčio 17 dienos. Tuo metu Vilniaus oro uostas skrydžių nepriims. Šių darbų vertė – 24 mln. eurų. Konkursas pagrindinių darbų rangovui pasirinkti – jau paskelbtas.
Anot Vilniaus oro uosto direktoriaus Artūro Stankevičiaus, aiškus darbų kainos nusibrėžimas padės išvengti galimų kilti manipuliacijų dėl projekto įgyvendinimo sąnaudų. „Mes atlikome aiškius tyrimus, kiek kainuoja techniniai sprendimai, kokia yra rinkos situacija kalbant apie atliekamus panašius darbus ir kiek už rekonstrukciją yra sumokėję kiti oro uostai – tad esame įsitikinę kainos teisingumu. Tai padės mums toliau efektyviai organizuoti pirkimus, daugiausia dėmesio skiriant kokybiniams parametrams. Ir, svarbiausia, tai palengvins atlikti darbus laiku ir kokybiškai“, – sako A. Stankevičius. Vilniaus oro uostas priklauso tris oro vartus Vilniuje, Kaune ir Palangoje jungiančiam Lietuvos oro uostų tinklui. Pernai šis tinklas aptarnavo 4,2 milijono keleivių ir 50.000 skrydžių.
Parengta pagal Vilniaus oro uosto ir Vilniaus sav. informaciją.