Lietuva, Latvija ir Estija pasiekė politinį susitarimą, kad Vilnius būtų projekto „Rail Baltica“ dalis. Šio susitarimo pasiekta Susisiekimo ministerijoje neseniai įvykusiame trijų Baltijos valstybių transporto ministerijų atstovų susitikime. Susitarimas oficialų pavidalą turėtų įgauti gegužės mėnesį.
Kaip praneša Susisiekimo ministerija, Lietuvos, Latvijos ir Estijos transporto ir susisiekimo ministerijų atstovai,diskutavę dėl Vilniaus integravimo į projektą galimybių, sutarė, jog Vilnius turi būti „Rail Baltica“projekto dalis. Tai numatyta įrašyti į bendros įmonės akcininkų sutartį artimiausiame darbo grupės susitikime, kuris numatytas gegužės mėnesį Rygoje.
Kol kas nedetalizuojama ar Vilnius bus prijungtas nutiesiant vėžę iki Kauno ar nuo Lenkijos-Lietuvos pasienio bėgius tiesiant ne per Kauną, o tiesiai per Vilnių.
Europinės vėžės geležinkelis „Rail Baltica“ sujungs Helsinkį, Taliną, Rygą, Vilnių ir Varšuvą, pratęsiant jį iki Berlyno. Europos Sąjungos lėšomis numatoma finansuoti 85 proc. šio Baltijos šalims svarbaus projekto vertės.
Bendras „Rail Baltica“ trasos ilgis Lietuvoje turėtų siekti apie 360 km, Latvijoje – kiek daugiau nei 300 km, Estijoje – apie 300 km.
Parengta pagal Susisiekimo ministerijos informaciją.
Užpelkiui
( 2014-04-30 )
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=462762
Užpelkis
( 2014-04-30 )
Tas „susitarimas“ šakėmis ant vandens rašytas. Tai būdas valdininkiukams pasirodyti kad jie kažką dirbą. O kas finansuos tą „susitarimą“ niekas negalvoja. Juk beveik visi pinigai yra iš ES. Kauno terminalo statybos darbai Palemone vyksta. Tas akivaizdu. O visą kitą – tik valdininkiukų bezdėjimas į vandenį. Akių dūmimas visuomenei. Vieni kažką peza, o žurnalistai rašo.
a7
( 2014-04-30 )
Jei neapsirinku,Rail Baltica trasa buvo numtyta Lietuvos valstybės bendrajame plane,o valstybės teritorijos bendrasis planas yra viršiausias planavimo dokumentas. Bet „geri vyrai“ ,matyt,nusprendė,kitaip?Jei taip-kam reikalingas tas bendrasis planas,jei jo nesilaikoma?
varis
( 2014-04-30 )
va, ir islindo valstybinio mastymo esme. viskas vilniui. viskas vilniaus verslinykams.
mnmn
( 2014-04-30 )
jeigu tiestu trasa nuo Karaliauciaus iki Rygos – vis tiek tiestu per Vilniu.
gh
( 2014-04-29 )
Susidaro įspūdis,kad vietoje dipolio Vilnius- Kaunas galimai bus dipolis Warszawa-Wilno.