Šiuolaikinio Romos meno gyvenimas šiemet, atrodo, įgavo pagreitį. Dar neatslūgus euforijai po įspūdingo XXI amžiaus meno muziejaus „MAXXI“ (arch. Z.Hadid) atidarymo, Italijos sostinėje pabaigtas plėsti kitas šiuolaikinio meno muziejus – „MACRO“.
Romos šiuolaikinio meno muziejaus "MACRO" išplėtimo autorė – prancūzų architektė Odile Decq Benoit Cornette, dar 2001 metais laimėjusi architektūros idėjų konkursą. Pagal sumanymą, muziejus yra savotiškas rinkinys erdvių, pereinančių iš privačios į viešąją ir iš viešosios į privačiąją. Šią idėją realizuodama, buvusios alaus daryklos ir senos skerdyklos kompleksą architektė pavertė intriguojančiu dirbtiniu meno kraštovaizdžiu su nuolydžiais, tilteliais, fontanais, medžiais, nuožulniais stiklo stogais. Šio kraštovaizdžio svarbus akcentas – muziejaus vidaus erdvėje įrengta skaisčiai raudono audinio sienų auditorija, kurios spalvos intensyvumą viduje dar labiau sustiprina 200 raudonų kėdžių. Vizualinį kontrastą su šiuo raudoniu išorėje sukuria juodai nudažyta auditorijos aplinka, o kontrastas dinamiškoms muziejaus tranzitinėms erdvėms –palyginti nuosaikios ir paprastos parodų salės. Muziejus „MACRO“ taip pat pasižymi ir itin plačiomis ekspozicinėmis galimybėmis – parodoms, pristatymams, performansams ar meninėms instaliacijoms čia galima naudoti ne vien vidaus patalpas, bet ir stogą ar terasą su fontanu ir restoranu.