Kaune tęsiasi tiltų statybų vajus. Birželį įkasus simbolinę kapsulę ir oficialiai pranešus apie vadinamojo Kėdainių tilto statybų pradžią, nepraėjus nė trims mėnesiams, antradienio popietę analogiškai iškilmingą ceremoniją pasitiko ir statybvietė tarp Nemuno salos bei Žemosios Fredos. Žemojoje
Į Kultūros paveldą įrašytas Vilniaus pakraštyje esantis Kazbėjų tiltas, kurio rekonstrukcijos ilgai laukė vietos bendruomenė bei sostinės vairuotojai, pagaliau bus sutvarkytas. Jo kapitalinio remonto darbų imasi tvarios miestų ir infrastruktūros plėtros bendrovė „YIT Lietuva“, laimėjusi Vilniaus miesto
Kaune pradedamas statyti pirmasis tiltas tarp Nemuno salos ir Žemosios Fredos. Naujasis pėsčiųjų ir dviratininkų tiltas bus jau 6-oji Nemuno krantus jungianti susisiekimo arterija abipus salos. TILTĄ SUPROJEKTAVO IDĖJŲ KONKURSĄ LAIMĖJUSI JAUNA ARCHITEKTŲ KOMANDA Kaip skelbia Kauno savivaldybė,
Vilniuje bus rekonstruojamas „Bruklinu“ vadinamas 184 m ilgio Elektrinės tiltas prie Bukčių miško. Iki šiol naudotas tik inžineriniams tinklams, po rekonstrukcijos jis bus pritaikytas pėstiesiems ir dviratininkams. „Bruklino“ pravardę šis tiltas gavo dėl savo išorinio panašumo į žinomą Niujorko
Kaunas rengiasi užbaigti pradėtąjį savo grakštų dvišuolį per Nemuną – jau kitąmet pradėti 258 m ilgio pėsčiųjų tilto tarp Žemosios Fredos ir salos miesto centre statybą. Nepaisant per kelerius projektavimo metus įvykusių pastebimų antrojo tilto konkursinio sumanymo
Pramoninės Vilniaus Vilkpėdės laukia pokyčiai. Apatinėje Neries upės terasoje išsidėstęs rajonas, gamybinės erdvės ir tarp jų įsiterpianti gamta – daug potencialo transformacijoms turinti teritorija. Vienas pirmųjų planuojamų projektų – rekonstrukcija XX amžiaus viduryje statyto Bukčių tilto. Vos
Liepos 6-ąją, Karaliaus Mindaugo karūnavimo dieną, duris visuomenei atvėrė vienintelis Lietuvoje išlikęs leno teisę turėjęs XIX amžiaus pradžios medinės architektūros dvaras. Atgijusius Gruževskių dvaro rūmus iš šio Šiaulių rajono miesto centro pasiekti patogiausia naujuoju pėsčiųjų ir dviračių
Kaune, Žaliakalnyje pradedamas demontuoti per 60 metų senumo Žemaičių gatvės viadukas. 1958 metais statytas viadukas buvo avarinės būklės ir kėlė pavojų. Žemaičių gatvės virš P.Kalpoko gatvės viaduko būklė kauniečiams ir specialistams jau kurį laiką kėlė nerimą –
Vilniaus savivaldybės surengto pėsčiųjų tilto per Neries upę nuo Vingio parko iki „Litexpo“ teritorijos architektūrinį idėjų konkursą pavasarį laimėjo „Užvingio salos tilto“ idėja. Vilniaus miesto savivaldybė lapkritį rengia susitikimą tilto autoriais, kurie besidominčius žada supažindinti su patobulintu
Ką tik paaiškėjo preliminarūs pėsčiųjų ir dviratininkų tilto per Nerį Vilniuje architektūrinių idėjų konkurso laimėtojai. Pagal konkurso komisijos vertinimo rezultatus, tilto tarp sostinės A.Goštauto ir Upės gatvių konkursinių projektų eilės viršuje puikuojasi firmų „INHUS Engineering“ ir „DO
PILOTAS.LT skelbė, kad pėsčiųjų tilto per Neries upę Vilniuje nuo Vingio parko iki „Litexpo“ teritorijos architektūrinį projekto konkursą laimėjo jaunų architektų komanda KILD su inžinierių įmone „TEC Infrastructure“. Jų konkursinio projekto „Užvingio salos tiltas“ sprendinių pristatymas visuomenei
PILOTAS.LT neseniai skelbė, kad tilto per Neries upę nuo Vingio parko iki Lietuvos parodų ir kongresų centro „Litexpo“ teritorijos Vilniuje architektūrinio projekto konkurso nugalėtoju tapo firmų „KILD architektai“ ir „TEC Infrastructure“ kolektyvo projektas „Užvingio salos tiltas“. Konkurso
Vingio parko pėsčiųjų-dviratininkų tiltas ką tik krito į jaunos ambicingos architektų kompanijos KILD glėbį. Po tarptautinės sėkmės Seule užpernai su 53 konkurentus iš viso pasaulio nušlavusiu tiltu, KILD‘ai pernai laimėjo 2 pėsčiųjų-dviratininkų tiltų į Nemuno salą konkursą Kaune,
Pagerinti konkursą laimėjusio projekto architektūrą tolimesniame projektavimo etape autoriams pavyksta gana retai. Ypač – jei tai techniškai sudėtingas statinys. Dažniausiai gerus autorių norus netrunka pakoreguoti konstrukciniai dėsniai, užsakovų taupomos lėšos, juridiniai kliuviniai ar kiti realybės dėsniai. 2 pėsčiųjų
Naujoji pėsčiųjų ir dviračių jungtis tarp abiejų Nemuno krantinių ir Nemuno salos Kaune planuojama įgyvendinti pastatant 2 naujus tiltus. Architektų komanda KILD kartu su transporto ir infrastruktūros projektavimo įmone „TEC Infrastructure“ šių tiltų projektinius pasiūlymus nuo rytojaus
ARCHITEKTUOMENĖ
Daugiau nei 1.600 prenumeratorių
Pranešk naujieną visiems
Būk kartu su 4 292 bendraminčiais
info@pilotas.lt
+370 680 44001