Prieš trejus metus išėjusi knyga „Tarpukario Lietuvos reklama“ iš karto sulaukė didelių simpatijų, o jos pirmasis tiražas buvo tiesiog išgraibstytas. Minint atkurtos Lietuvos 100-metį, Vilniaus miesto savivaldybė kartu su šios knygos autoriumi Ramūnu Minkevičiumi rengia tarpukario Lietuvos reklamos parodą, kuri pristato epiškiausias ir ryškiausias reklamas.
Vasario 1 dieną (ketvirtadienį) 18 val. Vilniaus rotušėje (Didžioji g. 3) įvyks parodos „Tarpukario Lietuvos reklama“ atidarymas. Tai tęstinis, 2015 metais išleistos knygos „Tarpukario Lietuvos reklama“ projektas. Dėl iki šiol mažai nagrinėtos temos ir išskirtinio dizaino ši knyga sulaukė didelių simpatijų tiek iš eilinių skaitytojų, tiek ir iš įvairių kultūros sričių profesionalų. Sparčiai prie pabaigos artėja jau antrasis jos tiražas.
Nuo XIX a. vidurio reklama tapo patikimu šalies gerovės ženklu. Pagal reklamų kiekį, jų formą, turinį, meninę kokybę ir stiliaus modernumą spendžiame apie ekonominį ir kultūrinį valstybės lygį, pažangos ir atsinaujinimo idėjų populiarumą visuomenėje. Meniniai reklaminių skelbimų sprendimai itin aiškiai atstovauja to laikmečio stilistinėms tendencijoms – nuo futurizmo ir ekspresionizmo iki bauhauziško konstruktyvizmo.
Parengta pagal „Tarpukario Lietuvos reklama“ informaciją.