Valdančios koalicijos partneriams nesutarus dėl kitų metų valstybės biudžeto deficito užlopymo padidintu PVM mokesčiu, Vyriausybė skubiai ėmėsi ieškoti vidinių resursų, kuriuos būtų galima įkinkyti į naujų mokesčių vilkstinę. Paradoksalu, tačiau dešiniųjų Vyriausybė pasirinko grynai kairuolišką kryptį ir
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto taryba lapkričio pabaigoje iš esmės pritarė išorinio giliavandenio uosto Būtingėje koncepcijai. Trijų kompanijų konsorciumo ekspertų, parengusių studiją "Klaipėdos uosto plėtros, pastatant išorinį uostą, galimybių studija ir poveikio aplinkai vertinimas", skaičiavimu, išorinis uostas Būtingėje
Nors Klaipėda išsiveržė į lyderius tarp rytinių Baltijos uostų pagal gabenamų krovinių apimtis, tačiau keleivių aptarnavimo požiūriu ji vis dar lieka tarp autsaiderių – vos 200.000 per metus. Nelinksma situacija netrukus turėtų radikaliai pasikeisti, nes jau 2013-ųjų
Jūra juokų nesupranta. Ji baudžia avantiūristus, pokštininkus ir nemokšas griežtai ir negailestingai. Šįkart skambus stichijos antausis užgesino Šventosios uosto statytojų šypsenas. Birželio 11-ąją triukšmingai atidarytas antrasis Lietuvos jūrų uostas, jachtomis tegalėjo džiaugtis vos 10 dienų ir, sunerimusiai
2011 metų birželio 11-oji neabejotinai taps viena svarbiausių datų ilgame ir permainingame Šventosios uosto gyvenime. Po 310 metų trukusios komos, antrasis Lietuvos jūrų uostas atgauna pulsą. Jachtų regata Klaipėda – Šventoji jau šį šeštadienį nutrauks depresyvią tylą,
Giliavandenis uostas (17 metrų gylio) leistų Klaipėdai atsistoti į vieną gretą su keturiais Rytinės Baltų jūros kranto uostais, galinčiais priimti didžiausius laivus, plaukiojančius jūroje: Gdansku (Lenkija), Ventspiliu (Latvija), Talino Muuga (Estija) ir Sankt Peterburgo Ust – Luga
ARCHITEKTUOMENĖ
Daugiau nei 1.600 prenumeratorių
Pranešk naujieną visiems
Būk kartu su 4 292 bendraminčiais
info@pilotas.lt
+370 680 44001