LTG grupės keleivių vežimo įmonė „LTG Link“ sparčiai juda link dar vieno tikslo – sujungti Vilnių per Rygą su Talinu. Trijų Baltijos šalių vežėjai – „LTG Link“, „Vivi“ ir „Elron“ – derina traukinių tvarkaraščius, kad būtų užtikrintas
Vyriausybė pritarė „Rail Baltica“ projekto Panevėžio geležinkelio mazgo susisiekimo infrastruktūros vystymo planui – tai istorinė žinia Aukštaitijos sostinei. Didžiausias šio amžiaus geležinkelių infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje sujungs Varšuvą, Kauną, Vilnių, Panevėžį, Rygą, Pernu ir Taliną. Tarp
Radviliškio rajono savivaldybės vadovai turi idėją perimti iš bendrovės „LTG Infra“ Radviliškio miesto geležinkelio stotį ir joje įkurdinti Turizmo informacijos centrą, atidaryti Radviliškio krašto muziejų su konferencijų sale bei nuolatinėmis ekspozicijomis. SVARBIAUSIA – PRINCIPINIS SPRENDIMAS Rugsėjo 23
Kauno keleivinės stoties teritorijos infrastruktūros projektavimo darbus už 9,88 mln. eurų (be PVM) atliks Ispanijos bendrovė „Ardanuy Ingenieria“. Projektas yra sudėtinė naujo europinio geležinkelio „Rail Baltica“ Kauno mazgo dalis. Tarp užduočių rangovui – ir naujo geležinkelio tilto
Susisiekimo ministerija ką tik priėmė sprendimą europinę „Rail Baltica“ geležinkelio keleivinio traukinio atšaką tiesti per Panevėžį. Tarptautinė keleivinė stotis bus pastatyta vakarinėje miesto dalyje, šalia didžiųjų prekybos centrų. VEIKSMAIS GRĮSTOS TRANSEUROPINĖS POLITIKOS PAVYZDYS „Sveikinu tokį valstybišką, neabejotinai
Kuriama vizija, kaip istorinė ir industrinė Lietuvos geležinkelių teritorija Vilniaus Naujamiestyje atsivers miestui. Projekto partneriai pakvietė dalyvauti apklausoje ir išsakyti savo prioritetus šios teritorijos pokyčiams. RENGIAMA VISUOMENĖS APKLAUSA Vilniaus Naujamiesčio 40 ha ploto teritorija iki šiol uždara
Už „Rail Baltica“ geležinkelio Lietuvos teritorijoje statybas atsakinga „LTG Infra“ paskelbė naują konkursą, kurio pagrindu bus atrinktos įmonės, turinčios reikiamą kvalifikaciją įrengti geležinkelio sankasą, pastatyti inžinerinius statinius bei nutiesti jungiamuosius automobilių kelius ruože Kaunas – Lietuvos ir
Naujininkuose, Vilniuje ką tik atidaryta nauja „Lietuvos geležinkelių“ būstinė ir Bėgių parkas. Tai bene pirmas šalyje valstybinis atvirasis biuras ir unikali geležinkelio įrangos industrinė erdvė. Šis Bėgių parkas taip pat yra pokyčius stoties rajone inicijuojančio „Lietuvos geležinkelių“
Vilniaus centre, tarp Naujamiesčio ir Naujininkų, išsidėsčiusi didžiulė geležinkelių pramonei naudojama teritorija ateityje gali tapti svarbiu vilniečių traukos tašku. Į sostinėje vyksiančias „Eurocities“ architektūros dirbtuves susirinkę architektūros, urbanistikos, transporto ir kitų sričių ekspertai ieškojo šios teritorijos ateities
Iki 2022 metų Lietuva planuoja elektrifikuoti geležinkelio liniją nuo sienos su Baltarusija iki Klaipėdos. Pirmasis elektrifikavimo etapas jau baigtas, o bendra elektrifikavimo projektų vertė siekia beveik 350 mln. eurų. PIRMASIS ETAPAS JAU ĮVEIKTAS Panaudodama Europos Sąjungos fondų
Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ rugpjūčio pabaigoje rengia nemokamas ekskursijas su gidais, kurio supažindins su įvairiais šalies geležinkelio objektais. Viena įdomesnių – po Kauno geležinkelio stoties teritoriją ir jos mažai žinomą pokario laikų bunkerį. Kauno geležinkelio stoties teritorijoje stūkso
Taline neseniai įvyko Baltijos Ministrų Tarybos Ministrų Pirmininkų susitikimas, kuriame buvo pasirašytas susitarimas dėl europinio geležinkelio „Rail Baltica“ jungties plėtros. Pagal jį projektas „Rail Baltica“ būtų įgyvendintas iki 2025 metų, o naująja vėže būtų galima naudotis 2026-aisiais.
Projekto „Rail Baltica“ 1-ąjį etapą įgyvendinusi Lietuva, imasi antro svarbaus žingsnio šiame reikale – pradeda europinės vėžės geležinkelio linijos tiesimą nuo Kauno iki Lietuvos-Latvijos valstybių sienos. Lietuva šį etapą pradeda pirmoji iš trijų Baltijos šalių.
Latviją kertanti tarptautinė geležinkelio vėžė „Rail Baltica“ žada permainas pačiame Rygos centre. Latviai rengia atvirą tarptautinį konkursą, kurio dalyviai kviečiami pateikti naujo tilto bei kuriamo Rygos centrinio multimodalinio transporto mazgo kompleksinės plėtros idėjų eskizus. Manoma, kad šio
„Rail Baltica“ projektas stiprina savo pozicijas. Roterdame ką tik pasirašyta bendra Suomijos, Estijos, Latvijos, Lietuvos, Lenkijos ir projekto koordinatorės Katerinos Trautman (Catherine Trautmann) deklaracija dėl „Rail Baltica“ įgyvendinimo, o tolesniems „Rail Baltica“ darbams artimiausiu metu Lietuva gaus
Nuo šiol iš sostinės į pajūrį galima važiuoti gerokai patogiau – vakar, birželio 9-ąją iš Vilniaus į Klaipėdą išriedėjo pirmasis naujas traukinys „Pesa 730 ML“. Šis modernus dyzelinis traukinys, kuriame telpa 150 keleivių, keleivius perveža žymiai patogiau
Po 77-erių metų atnaujinamas tarpvalstybinis susisiekimas traukiniais Lenkija-Lietuva. Neseniai pasirašytas susitarimas jau nuo birželio 17 dienos suteikia galimybę pradėti reguliarųjį susisiekimą europine vėže „Rail Baltica“ maršrutu Kaunas-Balstogė-Kaunas. Vis dėlto maršruto traukinių greitis nuo tų laikų išlieka bemaž
Projektuojamą „Rail Baltica“ geležinkelio liniją nuo Kauno iki Latvijos sienos nuo šiol galima apžvelgti iš paukščio skrydžio. AB „Lietuvos geležinkeliai“ parengė projekto vizualizaciją, kurią galima sustabdyti bet kurioje iš 60-ies scenų ir trimatėje panoraminėje fotografijoje peržiūrėti būsimo
Taline Europos inovacijų ir tinklų vykdomoji agentūra (INEA) ir bendroji Lietuvos, Latvijos ir Estijos įmonė „RB Rail AS“ pasirašė susitarimą dėl ES dotacijos greitojo geležinkelio „Rail Baltica“ I etapo plėtrai. 442 mln. eurų dotacija skirta užbaigti visą
Baltijos šalis sujungiančio geležinkelio idėja pagaliau realizuojasi praktikoje. Rugpjūčio 27-ąją galima pavadinti simboliška – naująja „Rail Baltica“ vėže į Kauną atvyks traukinys iš Lenkijos. Paskutinį kartą traukinys su keleiviais iš Lenkijos į Lietuvą buvo atvažiavęs… 1939-ųjų rugpjūtį.
Palemone ką tik atidarytas Kauno intermodalinis terminalas. Apjungęs dvi skirtingų pločių geležinkelių vėžes, jis taps pirmuoju tokiu intermodaliu mazgu Baltijos šalyse, o nutiesus „Rail Baltica“ vėžę iki Kauno – ir tarptautinės svarbos jungtimi tarp Rytų ir Vakarų
Pav.: Susisiekimo ministerija
Lenkijos, Lietuvos, Latvijos, Estijos ir Suomijos transporto ministrai ką tik pasirašė deklaraciją dėl bendros „Rail Baltica“ įmonės steigimo ir bendradarbiavimo stiprinimo. Įsteigti bendrą įmonę, kuri bus atsakinga už projekto įgyvendinimą, numatoma jau artimiausiu metu.
Kaip praneša Susisiekimo ministerija, AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius S.Dailydka ir viešąjį konkursą laimėjusios UAB „Fegda“ generalinis direktorius Ž.Baublys pasirašė Kauno viešojo logistikos centro (Kauno VLC) intermodalinio terminalo rangos darbų sutartį. Darbus UAB „Fegda“ įsipareigojo atlikti per
Pradedamas rekonstruoti geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ ruožas nuo Mockavos iki Lietuvos ir Lenkijos sienos. Šios atkarpos tiesimo darbus numatoma baigti iki 2015 metų gruodžio mėnesio. Nuo šių valstybių sienos iki Kauno geležinkelio rekonstrukcijos bendra vertė sieks beveik
Istorinė Prezidentūra Kaune kviečia į fotografijos istoriko Dainiaus Junevičiaus knygos „Antalis Rohrbachas. 1861 m. fotografijos“ pristatymą. Renginyje dalyvaus knygos autorius, prof. dr. Jonas Vaičenonis, menotyrininkė dr. Vaida Almonaitytė-Navickienė. Bus galima įsigyti pačią knygą.
Lietuva, Latvija ir Estija pradeda ruoštis projekto „Rail Baltica“ antrajai fazei įgyvendinti – naujai europinei vėžei nuo Kauno iki Talino nutiesti. Lietuvos susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius, Latvijos transporto ministras Anrijs Matiss ir Estijos ekonomikos ir susisiekimo ministras
Stotys, kuriose galima ne tik prisėsti, bet ir pakeisti transporto rūšį yra labai patogios keliaujantiems tranzitu, nes iš vienos stoties nereikia pėdinti ar važiuoti į kitą. Kretingos geležinkelio stotis greitai taps pirmąja stotimi Lietuvoje, kurioje bus aptarnaujami
Pradėta Vilniaus geležinkelio aplinkkelio rekonstrukcija ir naujo kelio statybos. Kaip skelbia LR Susisiekimo ministerija, Vilniaus pakraštyje bus rekonstruotas geležinkelio aplinkkelis ir greta įrengtas papildomas naujas kelias per dvejus metus. Tai bus pats brangiausias „Lietuvos geležinkelių“ investicinis projektas
Modernizuojant Lietuvos geležinkelių infrastruktūrą ir eismo valdymą, šiais metais planuojama investuoti 343 mln. litų Europos Sąjungos struktūrinės paramos. Kaip praneša Susisiekimo ministerija, toliau bus intensyviai vykdomi projekto „Rail Baltica“ darbai, plečiama Klaipėdos geležinkelio mazgo ir Vilniaus aplinkkelio
ARCHITEKTUOMENĖ
Daugiau nei 1.600 prenumeratorių
Pranešk naujieną visiems
Būk kartu su 4 292 bendraminčiais
info@pilotas.lt
+370 680 44001