Vakarų Baltijos laivų statykla pradėjo įgyvendinti reikšmingą projektą – kelto „Klaipėda“ statybą. Naujuoju keltu tarp Klaipėdos ir Smiltynės vienu metu galės plaukti iki 1.000 keleivių ar 8 krovininius automobiliai.
Vakarų laivų gamykloje (VLG) neseniai įvyko keleivinio-krovinio kelto „Klaipėda“ plieno pjovimo ceremonija, simbolizuojanti šio laivo statybos pradžią. Kelto korpusas bus konstruojamas iš plieno, o antstatas – iš aliuminio.
Kaip praneša Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, jau užbaigtas ir kvalifikacinei bendrovei „Bureau Veritas“ (BV) derinimui pateiktas bazinis kelto projektas. Taip pat – baigiami korpuso ir sistemų 3D modeliavimo darbai, baigiama rengti gamybinė darbinė dokumentacija, užsakyti laivo įrengimai. Laivo projektavimo darbus atlieka įmonė „Western Baltic Engineering“.
Naujasis keltas ne tik papildys AB „Smiltynės perkėla“ laivų rikiuotę bei dar labiau išplės jos veiklos apimtis. 60 metrų ilgio ir 14 metrų pločio universaliu keleiviniu-krovininiu keltu bus galima pervežti iki 1.000 keleivių arba 40 lengvųjų automobilių ir 600 keleivių, arba 8 krovininius automobilius, kurių kiekvieno bendroji masė siekia iki 44 tonas. Planuojama, kad naujasis keltas dirbs tiek Naujosios, tiek Senosios perkėlos terminaluose.
Parengta pagal Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos informaciją.
Nuotrauka: Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos.