Įgyvendinus Islandijos plento projektą Kaune, bus pastatytas naujas tiltas per Nerį. Taip pat atsiras naujas viadukas per Jonavos gatvę, o dešinėje magistralinio kelio pusėje – įrengtas jungiamasis kelias.
Kaip praneša Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos, Kaune iškils naujas tiltas per Nerį, kuris bus kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda dalis. Jis bus pastatytas iš šiaurinės esamo Kleboniškio tilto pusės. „Magistralė Vilnius–Kaunas–Klaipėda yra transeuropinio kelių tinklo dalis, todėl esminis eismo sąlygų joje pagerinimas, pastatant naują tiltą, yra svarbus tiek Lietuvai, tiek tarptautinio susisiekimo kokybei“, – sako laikinai einantis susisiekimo ministro pareigas Rokas Masiulis.
Dabar A.Meškinio (Kleboniškio) tiltą, kuris yra A1 kelio Vilnius–Kaunas–Klaipėda dalis, sudaro du atskiri tiltai. Įgyvendinus visą Islandijos plento projektą bus atskirti tranzitinio ir vietinio eismo srautai: atitvarais atskirtos 4 vidurinės juostos būtų skirtos tranzitiniam eismui, kur didžiausias leistinas greitis būtų 110 km/h, o šoninės 4 eismo juostos (po dvi iš kiekvienos pusės) atliktų jungiamųjų kelių vietiniam eismui paskirtį. Eismas iš Vilniaus į Klaipėdą bus nukreiptas naujuoju tiltu. Įgyvendinant projektą bus suremontuotas ir 1981 metais statytas pietinis tiltas, kuriuo dabar eismas vyksta iš Klaipėdos į Vilnių.
Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos vadovo Vitalijaus Andrejevo, tiltų remontas ir statyba yra dalis viso Islandijos plento projekto. Sutvarkius visą Islandijos plentą padidės eismo pralaidumas ir saugumas – visuomenė sutaupys 8 mln. valandų dabar prarandamo laiko spūstyse šiame kelio ruože.
Skaičiuojama, kad per A1 kelio atkarpą nuo Biruliškių sankryžos iki „Via Baltica“, į kurią patenka ir A.Meškinio tiltas, kasdien vidutiniškai pravažiuoja iki 68.000 automobilių. Tai labiausiai apkrauti tiltai Lietuvoje.
Tiltas ir viadukas bus pastatyti įgyvendinant Kelių direkcijos ir AB „Kauno tiltai“ sutartį „Dėl valstybinės reikšmės magistralinio kelio Nr. A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 99,29 iki 100,47 km rekonstravimo projekto įgyvendinimo“. Pagal sutartį rangovas įsipareigoja rekonstravimo projektą įgyvendinti per 17 mėnesių nuo sutarties įsigaliojimo. Beje, į šį terminą neįskaitoma technologinė pertrauka, kuri prasideda gruodžio 15 dieną ir baigiasi kitų metų kovo 15 dieną. Bendra darbų vertė 32.340.292 eurai. Projektuotojas – UAB „Kelprojektas“.
Parengta pagal Lietuvos automobilių kelių direkcijos informaciją.
Pav.: Lietuvos automobilių kelių direkcija.
Domas
( 2020-03-10 )
Pastebejot kaip upe pakilo, per tilto remonta pyse upės užpile žvyru, svarbu neisilietu ties lapem ir Karmėlava
Taiva
( 2019-08-12 )
Per beveik trisedšimt atgautos Nepriklausomybės metų autostradą Vilnius-Klaipėda buvo galima paversti visu ilgiu aptvertu ir apšviestu autobanu su bent 150 km per val. greičiu. O dabar vis dar galima pamatyti stirnų bandas ,besiganančias keli šimtai metrų nuo neaptverto greitkelio ties Rumšiškėmis, ar karvių bandas ties posūkiu į Šilalę…