Ruožą nuo Biruliškių sankryžos iki prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ sankryžos Kaune numatoma rekonstruoti į 8 eismo juostų kelią. Sudėtinė šios rekonstrukcijos dalis bus naujas 2 eismo juostų tiltas iš šiaurinės Kleboniškio tilto pusės.
SUTVARKYS VISĄ KELIO A1 RUOŽĄ
Kaune neseniai viešėję Ministras Pirmininkas Saulius Skvernelis ir susisiekimo ministras Rokas Masiulis aptarė Kauno Kleboniškio tilto reikalus. Teigiama, kad daugiau nei prieš 50 metų statytas Kauno Kauno tiltas nėra pritaikytas tokiems dideliems automobilių srautams. Šiaurinių Kauno priemiesčių plėtra lėmė, kad Kauno Islandijos plentas, turėjęs tarnauti tik kaip tranzitinis kelias į Vilnių ar Klaipėdą, tapo bemaž judriausia Kauno miesto gatve. Dabar įvykus net menkiausiai avarijai, čia susiformuoja milžiniškos spūstys.
Įvertinus visas ekspertų pateiktas Islandijos plento problemų sprendimo alternatyvas, atsižvelgiant į kainą, tranzitinio ir vietinio transporto patogumą, nuspręsta inicijuoti viso A1 kelio ruožo nuo Petrašiūnų iki Giraitės sankryžos sutvarkymą.
Ruožą nuo Biruliškių sankryžos iki prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ sankryžos numatoma rekonstruoti į 8 eismo juostų kelią: atitvarais atskirtos 4 vidurinės juostos būtų skirtos tranzitiniam eismui, kur didžiausias leistinas greitis būtų 110 km/h, o šoninės 4 eismo juostos (po dvi iš kiekvienos pusės) atliktų jungiamųjų kelių vietiniam eismui paskirtį.
PROJEKTO VERTĖ – 100 MLN. EURŲ
Vietoje dar 1964 metais statyto tilto planuojama 4 eismo juostų tilto tranzitiniam eismui statyba. Iš šiaurinės Kleboniškio tilto pusės atsiras naujas 2 eismo juostų tiltas, kuriuo bus nukreiptas eismas iš Vilniaus į Klaipėdą. Numatomas ir 1981 metais statyto pietinio 2 eismo juostų tilto, kuriuo dabar vyksta eismas iš Klaipėdos į Vilnių, remontas.
Teigiama, kad šie sprendimai iš esmės padidins eismo pralaidumą ir saugumą – bus sutaupyta šiame kelio ruože spūstyse parasto 8 mln. valandų laiko. Preliminari projekto vertė siekia 100 mln. eurų, iš jų beveik 60 mln. eurų būtų skiriama tiltų statybai. Numatoma projekto įgyvendinimo trukmė – 5 metai.
Nuotrauka: Susisiekimo min.
urban
( 2018-02-20 )
Turbūt esminis šito projekto klausimas, ar verta rekonstruoti 4 eilių kelią, kuris iš esmės jau tapo miesto magistrale? Gal visgi būtų racionaliau tiesti naują Kauno apvažiavimą nuo Biruliškių sankryžos, palei Karmėlavą ir laukais įsikirsti jau už Megos? Ar nėra šių variantų palyginamoji studija atlikta?
Rokas
( 2018-02-21 )
Per kur isikirsti?ten,siaip tai-nauji gyvenamieji kvartalai