Netrukus Klaipėdos uoste prasidės vienų iš seniausių krantinių, kurias naudoja UAB Klaipėdos konteinerių terminalas, rekonstrukcija. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija su konkursą laimėjusiais rangovais AS „Latvijas tilti“ ir UAB „Borta“, veikiančiais jungtinės veiklos sutarties pagrindu, neseniai pasirašė sutartį dėl Malkų įlankos krantinių rekonstrukcijos bei komunikacijų sutvarkymo.
Kaip praneša Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, 127 ir 128 krantinių rekonstrukcija, 127 A bei 129 A krantinių sutvirtinimas ir komunikacijų sutvarkymas – svarbi visos Malkų įlankos pertvarkymo dalis. Rangos darbų vertė – beveik 24 mln. eurų.
„Tai labai reikšmingi darbai, kurie padės Malkų įlankoje veikiančioms bendrovėms tapti dar konkurencingesnėms. UAB Klaipėdos konteinerių terminalas – viena produktyviausiai dirbančių uosto kompanijų, mus ypač džiugina jų veikla. Ši bendrovė pati daug investavo į savo teritorijos išvystymą, sėkmingai plėtojo naujus žemės plotus. Tikimės, kad atlikus šiuos darbus įmonė galės priimti didesnius laivus, didinti krovos apimtį, mat pirsas bus ne tik iš esmės atnaujintas, bet ir gerokai pailgintas“, – teigia Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus. Vadovo teigimu, atlikus rekonstrukciją bus galima priimti iki 100.000 tonų vandentalpos laivus.
Planuojama, kad vėliau, po rekonstrukcijos, II etape prie naujų krantinių bus išgilinta iki 14 metrų. „Tai vienos iš seniausių Klaipėdos uoste krantinių su labai ribotomis infrastruktūros galimybėmis (maksimali laivų grimzlė yra 8,5–7,2 m). Tačiau, nežiūrint į tai, prieš 24 metus prie šių krantinių mums pavyko išvystyti konteinerių krovą ir pritraukti į Klaipėdą naujas ro-ro linijas. Esame tikri, kad rekonstravus krantines ir atlikus Malkų įlankos gilinimo darbus mums pavyks padidinti terminalo konkurencingumą ir pritraukti naujus krovinių srautus“, – sako UAB Klaipėdos konteinerių terminalo generalinis direktorius Vaidotas Šileika.
Beje, įmonė jau yra nemažai investavusi į suprastruktūros vystymą, naujų sandėlių statybą, o rekonstravus krantinę, atsiras ir nauja moderni krovos technika, galinti priimti „Panamax“ tipo laivus.
Parengta pagal Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos informaciją.
Nuotrauka: Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija.