images_phocagallery_4848_stoti_pale_1610_4848_panev_st_161000_e13

PERMAINŲ VĖJAI PANEVĖŽYJE: Autobusų stoties rekonstrukcijos vizija

Prekybos centro ir autobusų stoties jungtinis tandemas greičiausia bus laikomas šių dienų klasika. Šią jau išbandytą visuomeninių ir privačių interesų derinimo formulę nūnai ketina pasitelkti ir Panevėžys – žinomo architekto Rolando Paleko kolektyvo parengtai šio miesto autobusų stoties rekonstrukcijos viziją jau palaimino šio miesto Verslo taryba bei vietos architektų taryba, jai pritaria ir didelė dalis nuo užsitęsusios urbanistinės betvarkės pavargusių eilinių miestiečių. Verslininkų iniciatyva Vilniaus architektų parengta vizija siūlo galimybę miestui pagaliau įsigyti šiuolaikiškus „miesto vartus“, kurie įgautų Aukštaitijos sostinės vertą statusą bei padėtų spręsti įsisenėjusias miesto centrinės dalies urbanistines problemas.

PATIEMS  ŪKĮ TVARKYTI SEKASI SUNKIAI

Mūsų miestams rūpintis autobusų stotimis bei iš jų savarankiškai vaikyti sovietinę dvasią sekasi sunkiai. Senosios stotys dažniausia stovi niūrios, apleistos ir nė iš tolo neprimena šviesių ir demokratiškų Vakarų Europos miestų stočių. Tuo labiau, jog iš jų nūnai reikalaujama ne vien modernių keleivių aptarnavimo paslaugų, bet ir prisidėti prie šiuolaikiško miesto įvaizdžio, kuris atvykėlius skatintų pasilikti kuo ilgiau ar masintų užsukti vėl. Taigi, dažniausiai yra linkstama kooperuotis su viena ar kita prekybos tinklo kompanija. Be abejo, šios pirmiausia žiūri komercinės naudos sau – jas masina išskirtinė vieta, generuojami potencialių pirkėjų srautai. Taip stotis įdarbinama savotišku „pirkėju jauku“. Panašios partnerystės keliu kiek anksčiau jau nuėjo autobusų stotis jau anksčiau persitvarkę Šiauliai, Klaipėda ir kt. miestai. Autobusų stoties rekonstrukciją miesto centre pagal architekto G.Balčyčio grupės projektą jau baigia Kaunas. Šią formulę išbandyti, atrodo, vis labiau linksta ir panevėžiečiai, kurių autobusų stotis su prieigomis jau senokai yra viena didžiausių Aukštaitijos sostinės gėdų. Tačiau kaskart svarbu surasti individualų sprendimą, kuris būtų ir pačiam miestui, jo miestiečiams, svečiams. Iš jau realizuotų pavyzdžių matyti, jog tokį modelį surasti ir sėkmingai realizuoti pavyksta tikrai ne visada. Prekybos centrų tinklą „Iki“ valdančios bendrovės „Baltisches Haus“ užsakymu Panevėžio autobusų stoties rekonstrukcijos viziją parengusi R.Paleko architektų grupė iš Vilniaus sako suradusi raktą į šią nūnai chaotišką teritoriją.

SVARBA DISONUOJA SU DYKROS CHARAKTERIU

Firmos „Paleko ARCHstudija“ kolektyvas (arch. R.Palekas, D.Uogintė, B.Puzonas, A.Palekienė, K.Burbaitė, U.Morkūnaitė) neseniai atliko Panevėžio autobusų stoties ir jos aplinkos (Savanorių skvero, automobilių parkavimo aikštelės ir kt.) sutvarkymo koncepcijos paieškas. „Siekdami šią Panevėžio centrinės dalies vietą paversti kuo gyvybingesne bei ieškodami urbanistinio rakto, parengėme keletą projektinių variantų“, – portalui PILOTAS.LT papasakojo architektas R.Palekas. Jis įsitikinęs, jog autobusų stotis privalo likti miesto centre: „nereikėtų daryti klaidos, kurią padarė kai kurie miestai iškeldami stotį į miesto pakraštį“.Tačiau šios teritorijos svarba Panevėžio miesto atžvilgiu, anot architektų, nedera su jos dabar formuojamu urbanistinės dykros charakteriu, todėl reikalauja ne vien paprasto remonto ar atnaujinimo darbų, bet platesnės strategijos, kuri leistų išspręsti erdvines, funkcines ir reprezentacines teritorijos problemas.

Architektų iš kelių koncepcinių variantų atrinktoje ir parengtoje vizijoje Panevėžio autobusų stotis projektuojama arčiau J.Basanavičiaus gatvės. Pasak architektų, taip ji taptų labiau ikoniška ir reprezentatyvi. Nauji čia numatyti keli objektai: tų pačių apimčių kaip dabartinė autobusų stotis (425 m² ploto) uždaras stoties pastatas, ilgas atviras peronas su architektūriškai išraiškinga stogine, daugiaaukštis statinys, kurio pirmajame aukšte veiktų įvairių paslaugų bei komercinės patalpos, o kitus aukštus užimtų apie 450 vietų automobilių parkingas. Dabartinės asfaltbetonio automobilių stovėjimo aikštelės vietoje suplanuotas pastarasis dualistinės paskirties statinys turėtų žymiai pagerinti utilitaria tapusios teritorijos įvaizdį bei padėtų iš esmės išspręsti automobilių statymo problemą, kuri Panevėžio centre yra itin opi.

RAKTU TAPO PAPRASTA ROKIRUOTĖ

Projektuodami architektai vengė autobusų ir pėsčiųjų srautų susikirtimo. Pasak vizijos autorių, skveras dabar iš visų pusių apsuptas važiuojamų gatvių – jame nėra interesų pėstiesiems ar praeiviams, jis sunkiai pasiekiamas, todėl kuria nenaudojamos ir nesaugios erdvės vaizdą. R.Paleko vadovaujamo architektų kolektyvui raktu į stoties bei jos prieigų sutvarkymą tapo gana paprasta rokiruotė – sprendimas autobusų perono zoną sukeisti vietomis su dabartiniu Alyvų parkeliu. Kitaip tariant, dabartinės stoties teritorijoje atsirastų žalioji zona, o parkelio vieta – būtų atiduota stočiai. Taip žalumynai persikeltų į teritorijos vidų, arčiau stoties pastato, o naujas peronas – pavirstų savotišku jos tęsiniu, iš dviejų pusių apribotu pėsčiųjų gatvių.

Vizijos autoriai siūlo negriauti senojo dar prieškariu statyto stoties pastato. Architekto R.Paleko žodžiais tariant, yra pakankamai solidus bei giliai įaugęs į miestą. Architektų manymu, jame galėtų įsikurti infocentras, galerija ar kitos kultūrinės paskirties įstaigos. Jos bei kitos įstaigos galėtų pasinaudoti skvero gretimybe, per jį driektųsi ir pėsčiųjų takai į stotį. Pagal architektų siūlomą viziją, teritorijoje būtų daug iš lauko pasiekiamų komercinių patalpų, o vidiniai prekybos centro „Iki“ pasažai – įgautų tęsinius lauke. Su komerciniais plotais besiribojančioms vidinėms kvartalo gatvelėms atitekus pėstiesiems, „miesto vartai“ – teritorija aplink naująją autobusų stotį – taptų gerokai patrauklesni, reprezentatyvesni.

SVARBU IŠLAIKYTI VISUOMENINĮ PRIORITETĄ

R.Paleko vadovaujamo kolektyvo parengtoje vizijoje numatytas ir vietos vizualinis akcentas – apie 19 metrų aukščio stoties bokštas su laikrodžiu. Šis elementas architektūriškai tarsi pabrėžtų visuomeninį teritorijos prioritetą.

Įgyvendinus Vilniaus architektų siūlomus pertvarkymus, autobusų stoties teritorijoje pasikeistų ir transporto judėjimas – jo srautai šlietųsi arčiau J.Basanavičiaus gatvės ir Savanorių alėjos pietinės dalies.

Apie autobusų stoties rekonstrukciją panevėžiečiai svajoja daugiau nei dešimtmetį. Dar 2006 metais buvo nuspręsta ją iškelti iš miesto centro, tačiau pastarieji planai liko neįgyvendinti. Iki šiol panevėžiečių bei miesto svečių akis bado ne vien apleista pati autobusų stotis, bet ir nesutvarkytos jos prieigos, automobiliais užgrūstos aplinkinės gatvės bei parkavimo aikštelės, neišnaudotos aplinkinės erdvės. R.Paleko architektų kolektyvo parengta vizija – akivaizdus šansas pagaliau planingai išspręsti šios svarbios miesto centro dalies chaosą, ir jai pagaliau suteiti Aukštaitijos sostinės vardo vertą architektūrinį-urbanistinį pavidalą. Panevėžio vyr. architektė Daiva Gasiūnienė (Panevėžio teritorijų planavimo Architektūros skyriaus vedėja) portalui PILOTAS.LT pažymėjo, jog architekto R.Paleko vadovaujamo kolektyvo profesionaliai parengta vizija leistų suvaldyti jos urbanistinę netvarką, sustyguoti vietos judėjimo srautus, suteiktų galimybę miestui pagaliau įsigyti šiuolaikišką stotį. Nors, PILOTAS.LT žiniomis, miesto ir verslo bendradarbiavimo modelis kol kas dar neparengtas, manoma, jog šios vizijos realizacija būtų finansuojama bendrovės „Baltisches Haus“ ir Panevėžio savivaldybės lėšomis. Autobusų stotį su stovėjimo aikštele greičiausia pastatytų bendrovė, o aplinką ir parkelį – tvarkytų savivaldybė. Pastaroji lėšų gauti planuoja iš Europos Sąjungos fondo. Atskiriems pastatams galėtų būti skelbiamas architektūros idėjų konkursas.

TIK VIENA GRANDIOZINIO PLANO DALIS

Panevėžio vyr. architektės D.Gasiūnienės manymu, architekto R.Paleko kolektyvo siūloma vizija padeda išlaikyti vietos visuomeninį prioritetą ir gali būti vienu iš svarbių žingsnių link šiuolaikiško Panevėžio centro. Tačiau PILOTUI.LT ji pažymėjo, jog ji – tik vienas iš rengiamų grandiozinių miesto tvarkymo planų, apimančių ir dabar vykstančius Skaistakalnio bei Senvagės parkų ir Juozo Čerkeso-Besparnio sodybos sutvarkymo idėjų konkursus. Pastarieji planai bus įgyvendinami pagal didiesiems miestams tvarkyti skirtą Europos sąjungos programą „Urban“. Pasak D.Gasiūnienės, pirmiausia bus atlikta Panevėžio mokslinė urbanistinė studija, kuri greta kitų rengiamų projektų turės įvertinti ir R.Paleko kolektyvo pasiūlytą autobusų stoties rekonstrukcijos viziją. Panevėžio vyr. architektė portalui PILOTAS.LT atskleidė, jog Aukštaitijos sostinėje ketinama įgyvendinti profesionaliais kriterijais grįstą miesto tvarkymo modelį, nes įprasta teritorinio planavimo dokumentų rengimo tvarka norimo rezultato neduoda. Pasak D.Gasiūnienės, realūs Panevėžio centro didžiųjų projektų įgyvendinimo darbai galėtų prasidėti 2018 metų vasarą. Manoma, kad juos įgyvendinus, ilgai reikšmingų pertvarkymų laukusį Panevėžį, jau po kelerių metų galėsime atrasti naujai.

Komentarai

  1. Taigi,kiek zmoniu tiek nuomoniu…Taip niekada nebus rezultato?Gal pasikliaukime profesionalais? MAN PATINKA,KAS NAUJA,MODERNU. Neuzsibukime „akmens amziuje“ ir nebebukime provincija,tikraja to zodzio prasme…

  2. Apie naują autobusų stoties statybą, kalbama buvo dar 1985m. Stipriai pajudėjo pirmyn projekto darbai. Dabar jau 2017m , o bendro sprendiamo nerasta. Jei tokiais tempais Aukštaitijos sostinėje ketinama įgyvendinti profesionaliais kriterijais grįstą miesto tvarkymo modelį, nes įprasta teritorinio planavimo dokumentų rengimo tvarka norimo rezultato neduoda. Pasak D.Gasiūnienės, realūs Panevėžio centro didžiųjų projektų įgyvendinimo darbai galėtų prasidėti 2018 metų vasarą. Manoma, kad juos įgyvendinus, ilgai reikšmingų pertvarkymų laukusį Panevėžį, jau po kelerių metų galėsime atrasti naujai. Panašu į tiesą.

  3. Turbut labiausiai nevykes projektas bus jeigu pavyks ji igyvendinti. Renovavus esama stoties pastata ir esamas zeldynas butu issaugotas, ir stoties prieigos labai graziai susitvarkytu.

  4. Bet įvažiavimas į požeminį parkingą yra žudikas žmonių ir šito projekto. Taip negalima. Reikia bent bent metro nuo sankryžos ir perėjų

  5. suorganizuotu normalu konkursa ir viskas paisketu, o ne is vieno varianto rinktusi. Panevezio urbanistinis proverzis baltarusiskas, jeigu batkai-rackauskui patinka ir tinka tai viskas OK!

  6. Svarbu ne pateikimo kokybė,o gera architektūrinė -urbanistinė idėja. O šiaip,ne šventieji puodus lipdo.

  7. Naikinamas istorinis želdynas, iš J. Basanavičiaus g. sukuriama dviguba siena (tunelis) tarp prekybos centro ir turbūt ilgiausio daugiabučio visoje Lietuvoje. Pėsčiųjų alėja į savanorių a. gatvės puse veda į niekur. Susisiekimo su turgumi, kuris yra dešiniau nuo J. Basanavičiaus g. išvis nebelieka, nes už dengto pasažo į J. Basanavičiau gatvę perėjos nėra, o ties sankryža jis naikinamas, nes atsiranda patekimas į parkingą, kur realiai yra esamas ir naudojamas praėjimas. Jau nekalbant apie esminį J. Basanavičiaus ašies pagavimą, kur bokštas projektuojamas, ten kur jo nesimatys, o matomas tūris (kuris turėtų būti miesto vartai, naujo miesto identiteto, centrinės dalies svarbiausias mazgo formantas) daromas plokščias neišraiškingas ir su tikrai abejotinu patekimo atstumu į požemį iki C kategorijos gatvės
    Ir tai projektuoja viena žinomiausių Lietuvos architektų komandų, po nacionalinės premijos laureato vardu?Jau net nekalbame apie pateikimo kokybę, kur žmonės vizualizacijai net nepanaudojo nuotraukas, o vaizdą ima iš streetview.

  8. ne kas. labai ne kas. gal bent jau konkursiniai variantai galetu pasitarnauti, ne tik Gasiunienes pazadai.

  9. skyle su pandusu „miesto vartai“? Tai tokia XXI a. urbanistika…

Rašyti komentarą

Susije straipsniai

„4R“, T. Rudoko kūriniai. Foto: G.Kartano.

4 RUDOKAI: Panevėžyje atidaryta grupinė dailininkų paroda „4R“

2022 sausio 21Be komentarųPILOTAS.LT

Panevėžyje ką tik atidaryta grupinė dailininkų Rudokų paroda „4R“. Keturi menininkai – Lietuvos dailininkų sąjungos nariai, keturi dailės pedagogai, keturi Rudokai, kuriantys skirtingomis technikomis ir

Šiaurės Lietuvos fotomenininkų asociacija

PARODA „LAISVAI“: Šiaurės Lietuvos fotomenininkų asociacijos manifestas

2021 gruodžio 22Be komentarųPILOTAS.LT

Panevėžio miesto dailės galerija šiuos parodų metus užbaigia didele grupine paroda „Laisvai“ Fotografijos galerijoje. Čia savo darbus pristato Šiaurės Lietuvos fotomenininkų asociacijos nariai. FOTOGRAFŲ ŠIŲ

Remigijus Kriukas

MAŽOJO KARALIAUS VISATA: Remigijaus Kriuko paroda Panevėžyje

2021 gruodžio 9Be komentarųPILOTAS.LT

Panevėžio miesto dailės galerijos Keramikos paviljone veikia stiklo menininko Remigijaus Kriuko paroda „Mažojo Karaliaus Visata. Epizodas Nr. 1“. „Šįkart Stiklo Karalius praskleidžia kosminės uždangos kraštelį,

Egidijus Radvenskas

„ART(E)FAKTAI“ IR „FRAGMENTAI“: Dvi panevėžiečių menininkų parodos

2021 lapkričio 22Be komentarųPILOTAS.LT

Panevėžio miesto dailės galerijoje atidaromos dviejų panevėžiečių dailininkų parodos – Egidijaus Radvensko „ART(e)FAKTAI. Retrospektyva“ ir Artūro Stančiko „Fragmentai“. SUDĖLIOJO ŠIUOLAIKINĖS KERAMIKOS AKCENTUS Lapkričio 24 dieną

Panevėžio dailės galerija

KELIAUK LIETUVOJE REITINGAI: Viršūnėje – du svarbūs Panevėžio turizmo objektai

2021 lapkričio 18Be komentarųPILOTAS.LT

Aukštaitijos sostinė šiemet trankiai įsiveržė į Lietuvos turistinių objektų viršūnę. „Keliauk Lietuvoje“ užsakymu atlikus Lietuvos turistinių objektų vertinimą pavyzdiniai tapo Panevėžio miesto dailės galerija ir

Vilkaviškio laikrodis

BENDRUOMENĖS MEDIS: Laikrodis vainikavo Vilkaviškio stoties kompoziciją

2021 lapkričio 173 KomentaraiAlmantas Bružas

Vilkaviškyje ką tik pastatytas 9 metrų aukščio stilizuoto medžio formos laikrodis jau skaičiuoja paskutines rudens savaites. Naujasis šiuolaikinio dizaino urbanistinis akcentas užbaigė Suvalkijos miesto autobusų

Trakų autobusų stotis

PAGAL IŠBANDYTĄ SCHEMĄ: Nauja Trakų autobusų stotis glausis prie „Rimi“

2021 lapkričio 16Be komentarųPILOTAS.LT

Bendrovės „Trasto“ ginčas su Trakų istorinio nacionalinio parko direkcija dėl naujos autobusų stoties neseniai baigėsi taikos sutartimi. Kaip pastaruoju metu tapo įprasta Lietuvoje, naujoji nuo šiol

Panevėžio Nepriklausomybės aikštė

PANEVĖŽYS NAUJINASI : Nepriklausomybės aikštėje – 4 zonos ir istoriniai fragmentai

2021 spalio 13Be komentarųPILOTAS.LT

Panevėžyje įgyvendinamas Nepriklausomybės aikštės ir jos prieigų sutvarkymo projektas. Atnaujinamoje erdvėje atsiras 4 zonos ir bus galima įžvelgti praėjusio laikmečio fragmentus. Kaip praneša Panevėžio savivaldybė,

Stasys Eidrigevičius

SEMC PREMJERA MUGĖJE: „ArtVilnius’21“ prisistatys S.Eidrigevičiaus menų centras

2021 spalio 81 KomentarasPILOTAS.LT

PILOTAS.LT jau skelbė, jog meno mugė „ArtVilnius’21“ spalio viduryje pakvies pažinti meną ant popieriaus. Šioje Vilniaus meno mugėje bene pirmą kartą gyvai prisistatys ir Aukštaitijos

Žilvinas Kropas ir  Guillermo Alvarez

ALTERNATYVIOJI FOTOGRAFIJA: Tarptautinio dueto paroda Panevėžyje

2021 rugsėjo 29Be komentarųPILOTAS.LT

Panevėžio miesto dailės galerijos Fotografijos galerijoje atidaroma panevėžiečio Žilvino Kropo ir argentiniečio Guillermo Alvarezo (Guillermo Alvarez) fotografijų paroda „Amorfo II“. Ši paroda – tai tęstinio

Juozas Zikaras

JUOZUI ZIKARUI – 140 METŲ: Panevėžio viešbutis pasidabino kūrinių reprodukcijomis

2021 rugsėjo 21Be komentarųPILOTAS.LT

Šiemet minimos 140-osios Juozo Zikaro gimimo metinės. Įprasminant šią progą, „Nevėžio“ viešbučio Panevėžyje fasadas pasidabino svarbiausiomis garsiojo lietuvių skulptoriaus darbų reprodukcijomis. 2021-aisiais, Juozo Zikaro metais

Vytautas Tallat-Kelpša

SKULPTŪRA IR TAPYBA: Panevėžyje – V.Tallat-Kelpšos personalinė retrospektyvinė paroda

2021 rugsėjo 8Be komentarųPILOTAS.LT

Panevėžio miesto dailės galerijoje atidaryta Vytauto Tallat-Kelpšos personalinė retrospektyvinė skulptūros ir tapybos paroda, skirta menininko 65-mečiui. Labiau žinomas kaip didelės apimties skulptūrų autorius, V.Tallat-Kelpša daugiau

stoti_ga_210900_e01_xxx

LAUKTOS STATYBOS GARGŽDUOSE: Pavasarį turės naują autobusų stotį

2021 rugsėjo 31 KomentarasPILOTAS.LT

Gargžduose pradėti paruošiamieji autobusų stoties statybos darbai. Planuojama, jog naujas statinys duris atvers jau ateinantį pavasarį. Naujoji autobusų stotis statoma šalia senosios, kur anksčiau buvo

Juozo Čerkeso-Besparnio sodyba

PRAGIEDRULIŲ SODYBA: Gautas finansavimas Panevėžio meno citadelei

2021 liepos 28Be komentarųPILOTAS.LT

Projektas „Vienijantis kūrybiškumo centras – Pragiedrulių sodyba“ gavo finansavimą iš Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų investicinių fondų. SODYBOJE ĮRENGS STIKLINĮ PRIESTATĄ Juozo Čerkeso-Besparnio

Artūras Stančikas

SU NERIMO NUOJAUTA: Panevėžyje atidaroma Tarptautinio keramikos simpoziumo paroda

2021 liepos 2Be komentarųPILOTAS.LT

Šiandien Panevėžio miesto dailės galerijos Keramikos paviljone atidaroma XXIII Panevėžio tarptautinio keramikos simpoziumo paroda. Joje pristatomi 10 simpoziumo dalyvių, atstovaujančių 3 kaimyninėms šalims, kūriniai. MENININKAI KŪRĖ

Konkursinis projektas devizu „D11“, arch. P.Daugis ir P. Žakauskas („Studija Heima“), 1-ji vieta, 5.000 eur. premija

PANEVĖŽYS STATYS BASEINĄ: Ruošiamas rangos pirkimo konkursas

2021 birželio 16Be komentarųPILOTAS.LT

Panevėžio miesto savivaldybė artimiausiu metu žada skelbti daugiafunkcio sporto ir sveikatinimo centro „Aukštaitija“ rangos darbų viešojo pirkimo konkursą. Tarp „Aukštaitijos“ ir ledo arenos įsiterps vientisas

Skaistakalnio parkas

PANEVĖŽYJE VERDA DARBAI: Intensyviai atnaujinamas Skaistakalnio parkas

2021 balandžio 14Be komentarųPILOTAS.LT

Pasibaigus žiemos sezonui, Panevėžio Skaistakalnio parke įsibėgėjo intensyvūs darbai. Tikimasi, kad parkas taps dar viena, patrauklia miesto viešąja erdve, į kurią užsuks ne tik panevėžiečiai,

Stasys Eidrigevičius. Foto: ©PILOTAS.LT

STASYS EIDRIGEVIČIUS: „Tikiu menų centro verte ne tik Panevėžiui, bet ir Lietuvai“

2021 kovo 162 KomentaraiPILOTAS.LT

Menininkas Stasys Eidrigevičius tiki Panevėžyje kuriamo menų centro SEMC verte ne tik Panevėžiui, bet ir Lietuvai bei šalies kultūrai. Lietuvos Respublikos kultūros ministerijai ir Panevėžio

Vilnius Connetc

GELEŽINKELIO STOTIES DETALUSIS: Ruošiama pristatyti visuomenei

2021 vasario 241 KomentarasPILOTAS.LT

Kaip skelbia Vilniaus miesto savivaldybė, kovo mėnesį visuomenei bus pristatytas daugiau kaip 30 ha teritorijos tarp Panerių, Geležinkelio, Stoties ir Seinų gatvių detalusis planas. Šiuo

Vilniaus stoties rajonas

GAIVINS STOTIES RAJONĄ: Ruošiamas tarptautinis architektūros idėjų konkursas

2021 sausio 12Be komentarųPILOTAS.LT

Vilniaus Stoties rajonas ruošiasi keisti savo veidą bei atsiverti vilniečiams. Tai padaryti sostinė žada remdamasis geraisiais kitų Europos šalių pavyzdžiais. GAMYBINĘ TERITORIJĄ PAKEIS MIESTAS Kaip

Pav.: SEMC (arch. A.Syrusas, G.Šidlauskaitė, R.Bertašius; „Implmnt Architects“).

NAUJASIS PANEVĖŽIO SIMBOLIS: Prasideda S.Eidrigevičiaus menų centro statybos

2021 sausio 85 KomentaraiPILOTAS.LT

Panevėžyje prasideda Stasio Eidrigevičiaus menų centro (SEMC) statybos. Panevėžio savivaldybė sėkmingai atgaivino bendradarbiavimą su iš projekto norėjusiu pasitraukti menininku bei dar pernai pasirašė rangos sutartį su

Panevėžys

PANEVĖŽIO REGIONO JUNGTIS: Įsteigta regiono plėtros taryba

2020 lapkričio 23Be komentarųPILOTAS.LT

Panevėžio regionas planuoja sinchronizuoti plėtrą – tam jau įsteigta regiono plėtros taryba. Pirmas numatomas jos darbas – bendrojo regioninio plėtros plano patvirtinimas. Pirmininkaujant Panevėžio miesto

antisovietiniai ir alternatyvūs judėjimai

IŠ PANEVĖŽIO PRAEITIES: Apie antisovietinius ir alternatyvius judėjimus

2020 lapkričio 5Be komentarųPILOTAS.LT

Šiandien Panevėžio kraštotyros muziejus rengia XXII konferenciją „Iš Panevėžio praeities: antisovietiniai ir alternatyvūs judėjimai“. Tai tradicinis renginys, organizuojamas nuo 1998 metų. Konferencija „Iš Panevėžio praeities:

Panevėžio jaunimo sodas

JAUNIMO SODAS ATGYJA: Panevėžio viešosios erdvėse daugėja lankytojų

2020 spalio 29Be komentarųPILOTAS.LT

Panevėžio Jaunimo sodas po rekonstrukcijos vėl pilnas lankytojų. Sukurta patraukli vieta bendrauti jaunimui bei užsiimti aktyviu laisvalaikiu gamtoje dar patrauklesnė taps įgyvendinus antrąjį rekonstrukcijos etapą.

Panevėžio kraštotyros muziejus

PAŽINIMUI IR EDUKACIJAI: Atsinaujino Panevėžio kraštotyros muziejus

2020 spalio 23Be komentarųPILOTAS.LT

Po daugiau nei dvejus metus trukusios rekonstrukcijos duris  atveria atsinaujinęs Panevėžio kraštotyros muziejus. Lankytojus jis pasitinka naujomis ekspozicijomis ir erdvėmis, atnaujintomis ir naujomis edukacinėmis programomis