Garsi stoglangių gamintoja kompanija FAKRO skelbia antrąjį tarptautinį konkursą architektams, siekdama atrasti vis naujų idėjų, kaip, išnaudojant įvairiausius stogų „įlanginimo“ būdus, nenaudojamas palėpes paversti jaukiomis ir stilingomis erdvėmis, todėl kompanijos konkursą vainikuoja šūkis „Nauja lofto vizija“.
Kompanija FAKRO, konkursą organizuojanti su žymiu architektūriniu žurnalu A10, kviečia architektus, nestokojančius išradingumo, dar kartą permastyti postindustrinių erdvių teikiamas galimybes ir paieškoti sprendimų, kurie suteiktų rupaus dizaino loftų interjerams natūralios šviesos ir stilingo „šarmo“.
Konkursantų laukia premijos: I premija – 5.000 Eurų, II premija – 3.000 Eurų, III premija – 2.000 Eurų. Konkursinius darbus būtina pristatyti iki kovo 20-tosios. Projektus vertins tarptautiška profesionalų komisija, o rezultatai bus paskelbti balandį.
Visame pasaulyje žinoma stoglangių gamintoja FAKRO buvo įkurta Lenkijoje, atkūrus nepriklausomybę nuo Sovietų sąjungos. Kompanija sparčiai augo ir dabar prekiauja stoglangiais ne tik visoje Europoje, bet ir kituose kontinentuose. Populiarūs jos gaminiai ir Lietuvoje, gana sėkmingai konkuruojantys su kitu žinomu stoglangių gamintoju iš Danijos.
II Tarptautinio dizaino konkurso “Nauja lofto vizija” sąlygos