Vilniaus universitetas (VU) paskelbė atvirą konkursą Jungtinio gyvybės mokslų centro pastato projektavimo ir statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugoms pirkti. Konkursinius projektinius pasiūlymus vertins komisija, kurios narių daugumą sudarys architektai.
1.000 STUDENTŲ IR 450 MOKSLININKŲ
Vilniuje, Antakalnyje (Saulėtekio al. 9) planuojamo Jungtinio gyvybės mokslų centro pastato paskirtis yra daugiafunkcinė. Jame pagal gyvybės mokslų studijų programas (biochemijos, biofizikos, biologijos, botanikos, ekologijos, genetikos, mikrobiologijos, molekulinės biologijos, neurobiologijos, zoologijos ir kt.) studijuos apie 1000 studentų. Jų poreikiams patenkinti centro pastate turi būti suprojektuotos ir įrengtos ne tik auditorijos ir mokomosios laboratorijos, bet ir savarankiškoms studijoms tinkamos darbo vietos.
Jungtiniame gyvybės mokslų centre taip pat bus vykdomi fundamentiniai ir taikomieji moksliniai tyrimai tokiose srityse kaip biotechnologija, biomolekulių struktūros tyrimai, bioinformatika, augalų ir mikroorganizmų genominiai tyrimai, biokatalizė, proteomika, molekulinė medicina ir fiziologija, žmogaus genomo tyrimai. Planuojama, kad pastate dirbs apie 450 mokslininkų bei dėstytojų. Ypatingas dėmesys turėtų būti skiriamas saugiam ir ekonomiškam pastato eksploatavimui, jo ekologiškumui.
VERTINIMO KOMISIJOS DIDUMĄ SUDARYS ARCHITEKTAI
Naudingas projektuojamojo pastato plotas turi būti apie 14.500 m², o bendrasis plotas – neviršyti detaliojo plano reglamentuose nustatytų reikalavimų. Pastato bendrastatybinių darbų (įskaitant gerbūvį, vidaus ir lauko inžinerinius tinklus ir stacionarią pastato įrangą) sąmata neturi viršyti 90 mln. Lt + PVM. Į šią sąmatą neįeina projekto parengimas, jo valdymas ir nestacionari pastato įranga.
Konkurso organizatoriai konkursinių darbų lauks iki rugsėjo 15 dienos 14 val. 30 min. Pirkimas vykdomas elektroninio susirašinėjimo priemonėmis per CVP IS, pirkimo Nr. 49246.
Kaip praneša Lietuvos architektų sąjunga (LAS), konkursinius projektinius pasiūlymus vertins komisija, kurios daugumą narių sudarys atestuoti architektai. 4 vertinimo komisijos narius parinks pats LAS’as. Pirmas 3 vietas užėmusių projektinių pasiūlymų autorius numatyta premijuoti.
Parengta pagal LAS informaciją.
v
( 2011-07-22 )
SKELBIMAS APIE PIRKIMĄ
Paslaugos
I DALIS: PERKANČIOJI ORGANIZACIJA (INSTITUCIJA)
I.1) PAVADINIMAS, ADRESAI IR KONTAKTINIAI DUOMENYS
Vilniaus universitetas (211950810)
Universiteto g. 3
kam: Redas Laukys
LT-01513 Vilnius
LIETUVA
Tel. +370 52687070
El. paštas: redas.laukys@cr.vu.lt
Faksas +370 52687059
Interneto adresas (-ai)
Pagrindinis perkančiosios organizacijos (institucijos) adresas http://www.vu.lt
I.2) PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS (INSTITUCIJOS) TIPAS IR PAGRINDINĖ
VEIKLOS SRITIS AR SRITYS
Įstaiga, kurios veiklą reglamentuoja viešoji teisė
Švietimas
Perkančioji organizacija (institucija) perka kitų perkančiųjų organizacijų
(institucijų) vardu Ne
II DALIS: SUTARTIES OBJEKTAS
II.1) APRAŠYMAS
II.1.1) Pavadinimas, kurį perkančioji organizacija (institucija) suteikė
sutarčiai
„Jungtinio gyvybės mokslų centro projektavimo ir statinio projekto vykdymo
priežiūros paslaugų pirkimas. Paraiškos NR.2011-05/180”.
II.1.2) Sutarties tipas ir darbų atlikimo, prekių pristatymo ar paslaugų
teikimo vieta
Paslaugos
Paslaugų kategorija: Nr. 12
Pagrindinė teikimo vieta Vilniaus universitetas, Universiteto g. 3,
Vilnius.
II.1.3) Skelbime informuojama apie
Viešojo pirkimo sutartį
II.1.5) Trumpas sutarties ar pirkimo (-ų) aprašymas
Jungtinio gyvybės mokslų centro, adresu Saulėtekio alėja 9, Vilnius,
projekto parengimo paslaugos, statinio projekto vykdymo priežiūros
paslaugos, taip pat kitos paslaugos, kurios apima įsipareigojimus kartu su
perkančiąja organizacija organizuoti nustatyta tvarka sudarytos statybos
užbaigimo komisijos dokumento surašymą.
II.1.6) Bendrasis viešųjų pirkimų žodynas (BVPŽ)
71220000, 71000000
II.1.7) Ar sutarčiai taikomas Pasaulio prekybos organizacijos susitarimas
dėl vyriausybės pirkimų (GPA)
Taip
II.1.8) Pirkimo dalijimas į dalis
Ne
II.1.9) Ar leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus
Ne
II.2) KIEKIS ARBA SUTARTIES APIMTIS
II.2.1) Visas kiekis ar visa apimtis
Jungtinio gyvybės mokslų centro, adresu Saulėtekio alėja 9, Vilnius,
techninio projekto parengimo paslaugos, statinio projekto vykdymo
priežiūros paslaugos, taip pat kitos paslaugos, kurios apima
įsipareigojimus: kartu su perkančiąja organizacija organizuoti Lietuvos
Respublikos statybos įstatymo (aktuali redakcija nuo 1.10.2010 m.) ir
Statybos techninio reglamento STR 1.11.01:2010 „Statybos užbaigimas“
nustatyta tvarka sudarytos statybos užbaigimo komisijos dokumento,
patvirtinančio, kad Statinys pastatytas pagal Statinio projekto
sprendinius surašymą, parengiant tam reikalingus dokumentus. Perkamų
paslaugų bendroji didžiausia apimtis yra 2 300 000 LTL + PVM lt. Naudingas
projektuojamo pastato plotas turi būti apie 14 500 kv. m, o bendrasis
plotas turi neviršyti detaliojo plano reglamentuose nustatytų reikalavimų.
Pastato bendrastatybinių darbų, įskaitant gerbūvį, vidaus ir lauko
inžinerinius tinklus ir stacionarią pastato įrangą, sąmata
(skaičiuojamosiomis kainomis) neturi viršyti 90 000 000 LTL + PVM. Į šią
sąmatą neįeina projekto parengimas, jo valdymas ir nestacionari pastato
įranga. Iš pirkimo laimėtojo neskelbiamų derybų būdu, jei bus gautas
papildomas finansavimas, gali būti perkamos Jungtinio gyvybės mokslų
centro priestato techninio projekto parengimo ir statinio projekto vykdymo
priežiūros paslaugos. Perkamų paslaugų vertė negalės viršyti šiuo pirkimu
perkamų paslaugų santykinės paslaugų vertės. Kai dėl aplinkybių, kurių
nebuvo galima numatyti, paaiškėja, kad yra reikalingos papildomos
paslaugos, kurios nebuvo įrašytos į pradinę sudarytą pirkimo sutartį ir
kurių techniškai ar ekonomiškai neįmanoma atskirti nuo pradinės pirkimo
sutarties, arba esant poreikiui pirkti papildomas paslaugas, panašias į
tas, kokios buvo pirktos pagal sudarytą pirkimo sutartį, perkančioji
organizacija iš to paties dalyvio, su kuriuo sudaryta pradinė pirkimo
sutartis, numato vykdyti neskelbiamą papildomų paslaugų pirkimą. Šio
papildomo pirkimo (-ų) preliminari vertė gali būti ne didesnė nei 10
(dešimt) procentų pradinės pirkimo sutarties vertės.
II.2.2) Pasirinkimo galimybės
Taip
šių pasirinkimo galimybių aprašymas: Sutarties įvykdymo terminas gali būti
pratęstas dėl objektyvių aplinkybių, vadovaujantis perkančiosios
organizacijos ir dalyvio, kuris bus pripažintas laimėjusiu pirkimą,
susitarimu, tačiau ne ilgiau kaip 4 mėnesiams.
pratęsiamų prekių ar paslaugų pirkimo sutarčių atveju – numatoma tolesnių
sutarčių trukmė: mėnesių: 4 (nuo sutarties sudarymo)
II.3) SUTARTIES TRUKMĖ ARBA ĮVYKDYMO TERMINAS
Trukmė mėnesiais: 32 (nuo sutarties sudarymo)
III DALIS: TEISINĖ, EKONOMINĖ, FINANSINĖ IR TECHNINĖ INFORMACIJA
III.1) SU SUTARTIMI SUSIJUSIOS SĄLYGOS
III.1.1) Reikalaujami užstatai ir garantijos
Laimėtojas įsipareigoja per 15 dienų nuo laimėtojo paskelbimo rašto gavimo
dienos pateikti sutarties įvykdymo užtikrinimą. Atlikimo užtikrinimui
pateikiama sutarties įvykdymo užtikrinimas garantija, išduota Lietuvos
Respublikoje įsikūrusio banko arba užsienio banko arba kredito unijos
garantija arba draudimo bendrovės laidavimo draudimas. Banko, kredito
unijos ar draudimo bendrovės finansinio pajėgumo reitingas turi būti ne
mažesnis už vieną iš išvardytų: agentūros „Standard – Poor’s“ – BBB,
agentūros „Fitch IBCA“ – BBB; agentūros „Moody’s“ – Baa2; agentūros „A.M.
Best“ – B++. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė – 10 proc. nuo pasiūlymo
sumos su PVM. Užtikrinimas privalo apimti visą techninio projekto
parengimo, statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugų atlikimo iki
statinio Perėmimo pažymos pasirašymo ir/arba defektų ištaisymo laikotarpį.
Laimėtojas per 15 dienų taip pat privalo pateikti įrodymus apie tinkamą
statinio projektuotojo civilinės atsakomybės privalomąjį draudimą.
Laimėtojas įsipareigoja apdrausti projektuotojo civilinę atsakomybę už
žalą, kuri atsirado dėl draudimo sutarties galiojimo metu netinkamai
atlikto statinio projektavimo, kai draudimo sutartis sudaryta pagal
atskirą statinio projektą ne mažesnei nei 1 000 000 LTL (vieno milijono
Lt.) sumai.
III.1.2) Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka ir (arba)
nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Avansas iki 50 % projekto parengimo paslaugų sumos pagal išankstinio
mokėjimo sąskaitą, ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų
nuo PVM sąskaitos-faktūros ir avansinio mokėjimo garantijos pateikimo.
Likusi suma už paslaugas apmokama tarpiniais mokėjimais ne vėliau kaip per
60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo paslaugų rezultatų perdavimo –
priėmimo aktų pasirašymo ir PVM sąskaitos-faktūros pateikimo: už suteiktas
projekto parengimo paslaugas sumokama 20 % projekto parengimo paslaugų
sumos, kai Užsakovas raštu suderins projektuotojo pilnai parengtą
projektą, o likusius 30 % projekto parengimo paslaugų sumos, kai bus gauta
teigiama statinio projekto ekspertizės išvada ir gautas statybas
leidžiantis dokumentas;
Už suteiktas statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugas sumokama iki
80 % statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugų kainos periodiniais
proporcingais mokėjimais,o likusius 20 % statinio projekto vykdymo
priežiūros paslaugų kainos po Statinio pripažinimo tinkamu naudoti.
III.1.4) Kitos ypatingos sąlygos, kurių reikia laikytis vykdant sutartį
Ne
III.2) DALYVAVIMO SĄLYGOS
III.2.1) Informacija apie asmeninę ūkio subjekto padėtį, įskaitant
reikalavimus dėl įtraukimo į profesinius ar prekybos (verslo) registrus
Informacija ir formalumai įvertinti, ar reikalavimai yra įvykdyti: 1.
Dalyvis, kuris yra fizinis asmuo, arba dalyvio, kuris yra juridinis asmuo,
vadovas ar ūkinės bendrijos tikrasis narys (nariai), turintis (turintys)
teisę juridinio asmens vardu sudaryti sandorį, ir buhalteris (buhalteriai)
ar kitas (kiti) asmuo (asmenys), turintis (turintys) teisę surašyti ir
pasirašyti dalyvio apskaitos dokumentus, neturi teistumo (teistumas yra
išnykęs arba panaikintas) ir dėl dalyvio (juridinio asmens) per
pastaruosius 5 metus nebuvo priimtas ir įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo
nuosprendis už dalyvavimą nusikalstamame susivienijime, jo organizavimą ar
vadovavimą jam, už kyšininkavimą, tarpininko kyšininkavimą, papirkimą,
sukčiavimą, kredito, paskolos ar tikslinės paramos panaudojimą ne pagal
paskirtį ar nustatytą tvarką, kreditinį sukčiavimą, mokesčių nesumokėjimą,
neteisingų duomenų apie pajamas, pelną ar turtą pateikimą, deklaracijos,
ataskaitos ar kito dokumento nepateikimą, nusikalstamu būdu gauto turto
įgijimą ar realizavimą, nusikalstamu būdu įgytų pinigų ar turto
legalizavimą, ir dėl kitų valstybių tiekėjų nėra priimtas ir įsiteisėjęs
apkaltinamasis teismo nuosprendis už 31.3.2004 m. Europos Parlamento ir
Tarybos direktyvos 2004/18/EB dėl viešojo darbų, prekių ir paslaugų
pirkimo sutarčių sudarymo tvarkos derinimo 45 straipsnio 1 dalyje
išvardytuose Europos Sąjungos teisės aktuose apibrėžtus nusikaltimus.
Pateikiamas išrašas (skaitmeninė kopija) iš teismo sprendimo arba, jeigu
tokių nėra, Informatikos ir ryšių departamento prie Vidaus reikalų
ministerijos ar valstybės įmonės Registrų centro Lietuvos Respublikos
Vyriausybės nustatyta tvarka išduotas dokumentas (skaitmeninė kopija),
patvirtinantis jungtinius kompetentingų institucijų tvarkomus duomenis,
arba užsienio šalies, kurioje registruotas dalyvis, kompetentingos teismo
ar viešojo administravimo institucijos išduotas dokumentas (skaitmeninė
kopija), liudijantis, kad nėra nurodytų pažeidimų. Minėtas dokumentas
išduotas ne anksčiau kaip 60 dienų iki pasiūlymų pateikimo termino
pabaigos. Jei dokumentas išduotas anksčiau, tačiau jo galiojimo terminas
ilgesnis nei pasiūlymų pateikimo terminas, toks dokumentas yra priimtinas.
2. Tiekėjas nėra bankrutavęs, likviduojamas, su kreditoriais sudaręs
taikos sutarties, sustabdęs ar apribojęs savo veiklos arba jo padėtis
pagal šalies, kurioje jis registruotas, įstatymus nėra tokia pati ar
panaši. Jam nėra iškelta bankroto, restruktūrizavimo byla arba nėra
vykdomas bankroto procesas ne teismo tvarka, nėra siekiama priverstinio
likvidavimo procedūros ar susitarimo su kreditoriais arba jam nėra
vykdomos analogiškos procedūros pagal šalies, kurioje jis registruotas,
įstatymus. Pateikiama:
1) Valstybės įmonės Registrų centro arba atitinkamos užsienio šalies
institucijos išduotas dokumentas (originalas arba vadovo patvirtinta
kopija), patvirtinantis, kad tiekėjas nėra bankrutavęs, likviduojamas, jam
nėra iškelta bankroto, restruktūrizavimo byla ar vykdomas bankroto
procesas ne teismo tvarka, nėra siekiama priverstinio likvidavimo
procedūros ar susitarimo su kreditoriais, arba išrašas iš teismo
sprendimo, išduotas ne anksčiau kaip 60 dienų iki pasiūlymų pateikimo
termino pabaigos. Jei dokumentas išduotas anksčiau, tačiau jo galiojimo
terminas ilgesnis nei pasiūlymų pateikimo terminas, toks dokumentas yra
priimtinas,
2) Tiekėjo deklaracija, patvirtinanti, kad tiekėjas nėra su kreditoriais
sudaręs taikos sutarties, sustabdęs ar apribojęs savo veiklos, arba
atitinkamos užsienio šalies išduotas dokumentas, patvirtinantis, kad
tiekėjas nėra su kreditoriais sudaręs taikos sutarties, sustabdęs ar
apribojęs savo veiklos arba jo padėtis pagal šalies, kurioje jis
registruotas, įstatymus nėra tokia pati ar panaši, arba priesaikos ar
oficiali deklaracija, jei atitinkamoje šalyje neišduodamas minėtas
dokumentas arba jis neapima visų keliamų klausimų.
3. Dalyvis (fizinis asmuo) neturi teistumo (arba teistumas yra išnykęs ar
panaikintas), dėl dalyvio (juridinio asmens) per pastaruosius 5 metus
nebuvo priimtas ir įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis už
nusikalstamas veikas nuosavybei, turtinėms teisėms ir turtiniams
interesams, intelektinei ar pramoninei nuosavybei, ekonomikai ir verslo
tvarkai, finansų sistemai, valstybės tarnybai ir viešiesiems interesams,
išskyrus 1 punkte išvardytas veikas. Pateikiama: išrašas (skaitmeninė
kopija) iš teismo sprendimo arba Informatikos ir ryšių departamento prie
Vidaus reikalų ministerijos ar valstybės įmonės Registrų centro Lietuvos
Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka išduotas dokumentas (skaitmeninė
kopija), patvirtinantis jungtinius kompetentingų institucijų tvarkomus
duomenis, arba atitinkamos užsienio šalies institucijos dokumentas
(skaitmeninė kopija), išduotas ne anksčiau kaip 60 dienų iki pasiūlymų
pateikimo termino pabaigos. Jei dokumentas išduotas anksčiau, tačiau jo
galiojimo terminas ilgesnis nei pasiūlymų pateikimo terminas, toks
dokumentas yra priimtinas.
4. Dalyvis yra atsiskaitęs su valstybės biudžetu. Pateikiama Valstybinės
mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos ar
valstybės įmonės Registrų centro Lietuvos Respublikos Vyriausybės
nustatyta tvarka išduotas dokumentas (skaitmeninė kopija), patvirtinantis
jungtinius kompetentingų institucijų tvarkomus duomenis, arba užsienio
šalies, kurioje registruotas dalyvis, kompetentingos valstybės
institucijos išduotas (skaitmeninė kopija), liudijantis apie atsiskaitymą
su valstybės biudžetu, išduotas ne anksčiau kaip 60 dienų iki pasiūlymų
pateikimo termino pabaigos. Jei dokumentas išduotas anksčiau, tačiau jo
galiojimo terminas ilgesnis nei pasiūlymų pateikimo terminas, toks
dokumentas yra priimtinas.
5. Dalyvis neturi įsiskolinimo valstybinio socialinio draudimo įstaigai.
Pateikiama: Valstybinio socialinio draudimo įstaigos ar valstybės įmonės
Registrų centro Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka išduotas
dokumentas (skaitmeninė kopija), patvirtinantis jungtinius kompetentingų
institucijų tvarkomus duomenis, arba užsienio šalies, kurioje registruotas
dalyvis, kompetentingos valstybės institucijos išduotas dokumentas
(skaitmeninė kopija) apie socialinio draudimo įsiskolinimų nebuvimą.
Dokumentas išduotas ne anksčiau kaip 60 dienų iki pasiūlymų pateikimo
termino pabaigos. Jei dokumentas išduotas anksčiau, tačiau jo galiojimo
terminas ilgesnis nei pasiūlymų pateikimo terminas, toks dokumentas yra
priimtinas.
6. Dalyvis nėra padaręs rimto profesinio pažeidimo, kurį perkančioji
organizacija gali įrodyti bet kokiomis teisėtomis priemonėmis. Šiame
punkte vartojama sąvoka „profesinis pažeidimas“ suprantama kaip
konkurencijos, darbo, darbuotojų saugos ir sveikatos, aplinkosaugos teisės
aktų pažeidimas, už kurį dalyviui, kuris yra fizinis asmuo, yra paskirta
administracinė nuobauda, o dalyviui, kuris yra juridinis asmuo, –
ekonominė sankcija, nustatyta Lietuvos Respublikos įstatymuose, kai nuo
sprendimo, kuriuo buvo paskirta ši sankcija, įsiteisėjimo dienos praėjo
mažiau kaip vieni metai. Jeigu pirkime dalyvaujantis dalyvis kuris yra
juridinis asmuo, pažeidė Lietuvos Respublikos konkurencijos įstatymo 5
straipsnį, toks pažeidimas pagal šį punktą laikomas profesiniu, jeigu nuo
sprendimo paskirti Lietuvos Respublikos konkurencijos įstatyme nustatytą
ekonominę sankciją įsiteisėjimo dienos praėjo mažiau kaip 3 metai.
Pateikiama: Dalyvio laisvos formos deklaracija (skaitmeninė kopija),
kurios turinys atitinka šio reikalavimo turinį, pasirašyta dalyvio vadovo
ar jo įgalioto asmens.
7. Dalyvis turi būti įregistruotas įstatymų nustatyta tvarka. Pateikiama:
Dalyvio (juridinio asmens) registravimo pažymėjimas ar kiti dokumentai
(skaitmeninės kopijos), patvirtinantys dalyvio teisę verstis atitinkama
veikla arba atitinkamos užsienio šalies institucijos (profesinių ar
veiklos tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų pažymos (skaitmeninės
kopijos), kaip yra nustatyta toje valstybėje, kurioje dalyvis
registruotas) išduotas dokumentas (skaitmeninė kopija).
8. Dalyvis turi teisę verstis ta veikla, kuri reikalinga ypatingų statinių
techninio projekto ir statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugoms
vykdyti. Pateikiama: Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos atestatas
(skaitmeninė kopija), suteikiantis teisę atlikti ypatingų statinių
projektavimo darbus, arba atitinkamos užsienio šalies institucijos
išduotas dokumentas (skaitmeninė kopija). Užsienio šalyje registruotas
dalyvis privalo pateikti Aplinkos ministerijos Teisės pripažinimo pažymą
(skaitmeninė kopija) dėl teisės būti ypatingo statinio projektuotoju.
III.2.2) Ekonominis ir finansinis pajėgumas
Informacija ir formalumai įvertinti, ar reikalavimai yra įvykdyti: Dalyvio
vadovo arba įgalioto asmens pasirašyta deklaracija apie pajamas, gautas iš
projektavimo paslaugų veiklos ir per paskutiniuosius 3 (tris) finansinius
metus arba per laiką nuo dalyvio įregistravimo dienos (jeigu dalyvis vykdė
veiklą mažiau nei 3 (tris) finansinius metus atliktų projektavimo paslaugų
sutarčių sąrašas (skaitmeninė kopija), kartu su užsakovų pažymomis
(skaitmeninės kopijos) apie tai, kad svarbiausios projektavimo paslaugos
buvo atliktos tinkamai. Pažymose turi būti nurodyta projektavimo paslaugų
atlikimo vertė, pradžios ir pabaigos datos, vieta, užsakovo kontaktiniai
duomenys, be to, ar jie buvo atlikti pagal galiojančių teisės aktų,
reglamentuojančių projektavimo darbų atlikimą, reikalavimus ir tinkamai
užbaigti.
Minimalūs kriterijai, kuriuos atitikti gali būti reikalaujama Dalyvio
vidutinė metinė atliktų projektavimo paslaugų vertė per paskutiniuosius 3
(tris) finansinius metus arba per laiką nuo dalyvio įregistravimo dienos
(jeigu dalyvis vykdė veiklą mažiau nei 3 (tris) finansinius metus turi
būti ne mažesnė kaip 1 000 000 LTL be PVM.
III.2.3) Techniniai pajėgumai
Informacija ir formalumai įvertinti, ar reikalavimai yra įvykdyti:
1. Dalyvio per paskutiniuosius 3 (tris) metų arba per laiką nuo dalyvio
įregistravimo dienos (jeigu dalyvis vykdė veiklą mažiau nei 3 (tris) metus
įvykdytų ypatingų statinių projektavimo paslaugų sutarčių sąrašas
(skaitmeninė kopija) (nurodyta objekto paskirtis, projektavimo paslaugų
pobūdis, atlikimo vertė, pradžios ir pabaigos datos ir vieta, užsakovo
kontaktiniai duomenys).
2. Pateikiama:
1) vadovo Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos ar atitinkamos
užsienio šalies institucijos nustatyta tvarka išduoto ir galiojančio
kvalifikacijos atestato, leidžiančio vykdyti sutartyje numatytus
projektavimo darbus ir techninio projekto vykdymo priežiūrą, skaitmeninė
kopija. Pateikiamas skenuotas dokumentas elektroninėje formoje,
2) tiekėjo deklaracijos arba pažymos, kurioje nurodytas specialisto
vardas, pavardė, kvalifikacija, projektavimo darbų vadovo darbo pagal
kvalifikaciją stažas, skaitmeninė kopija. Pateikiamas skenuotas dokumentas
elektroninėje formoje,
3) grupės vadovo vykdytų ypatingų statinių projektavimo ir projekto
vykdymo priežiūros darbų sąrašo, kuriame nurodytas darbų objektas, adresas
ir darbų kaina, skaitmeninė kopija
3. Už sutarties vykdymą atsakingų specialistų sąrašas (konkurso sąlygų 6
priedas), kuriame nurodomi:
— Vardai, pavardės,
— Pareigos,
— Kvalifikacija, kvalifikacijos atestatą išdavusios institucijos
pavadinimas, išdavimo data bei galiojimo laikas,
— Specialistų patirties trukmė nurodant projektų/sutarčių
pavadinimą/apibūdinimą, vykdymo laikotarpį,
— Specialistų diplomų, kvalifikacijos atestatų, pažymėjimų, kitų
dokumentų, patvirtinančių jų kvalifikaciją, skaitmeninės kopijos*.
Pateikiamas skenuotas dokumentas elektroninėje formoje.
Minimalūs kriterijai, kuriuos atitikti gali būti reikalaujama
1. Dalyvis per paskutiniuosius 3 metus arba per laiką nuo dalyvio
įregistravimo dienos (jeigu dalyvis vykdė veiklą mažiau nei 3 (tris) metus
yra tinkamai įvykdęs bent 1 (vieną) ypatingų statinių techninio projekto
parengimo sutartį, kurios vertė ne mažesnė nei 700 000 LTL be PVM.
2. Dalyvis privalo pasiūlyti tinkamą kvalifikaciją turintį Projekto vadovą
ir Statinio projekto vykdymo priežiūros vadovą,, turinčius reikalaujamą
kvalifikaciją ir patirtį:
1) turėti teisę eiti ypatingo statinio projekto vadovo ir statinio
projekto vykdymo priežiūros vadovo pareigas;
2) turėti ne trumpesnę kaip 5 (penkerių) metų patirtį pagal kvalifikaciją;
3) būti vadovavęs ypatingų statinių projektavimo ir/arba projekto vykdymo
priežiūros darbams bent viename objekte.
3. Dalyvis privalo pasiūlyti kitus tinkamą kvalifikaciją turinčius
specialistus:
— atestuotą ypatingų statinių projektų architektūrinės dalies vadovą,
turintį ne mažesnę nei 3 (trejų) metų patirtį projektuojant ypatingus
statinius,
— atestuotą ypatingų statinių projektų konstrukcinės dalies vadovą,
turintį ne mažesnę nei 3 (trejų) metų patirtį projektuojant ypatingus
statinius,
— atestuotus ypatingų statinių projektų sklypo sutvarkymo (sklypo plano),
susisiekimo, elektroninių ryšių (telekomunikacijų), vandentiekio ir
nuotekų šalinimo, šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo,
elektrotechnikos, dujofikavimo, apsauginės ir gaisrinės signalizacijos,
procesų – valdymo ir automatizacijos, pasirengimo statybai ir statybos
darbų organizavimo, statybos skaičiuojamosios kainos nustatymo, ekonominės
dalių vadovus, turinčius ne mažesnę nei 3 (trejų) metų patirtį
projektuojant ypatingus statinius,
— kitus projektui tinkamai parengti reikalingus specialistus, turinčius
reikalingą darbo patirtį ir atestuotus pagal STR 1.02.06:2007 „Teisės eiti
statybos techninės veiklos pagrindinių sričių vadovų pareigas įgijimo
tvarkos ir teritorijų planavimo specialistų atestavimo tvarkos aprašas“
nustatytą tvarką.
Paslaugas gali teikti vienas specialistas, turintis atitinkamus
galiojančius kvalifikacijos atestatus, ar keli specialistai, bendrai
turintys atitinkamus galiojančius kvalifikacijos atestatus.
III.2.4) Rezervuotos sutartys
Ne
III.3) SPECIALIOS PASLAUGŲ SUTARTIMS TAIKOMOS SĄLYGOS
III.3.1) Paslaugą gali teikti tik tam tikros profesijos asmenys
Ne
III.3.2) Ar juridiniai asmenys turi nurodyti už paslaugų teikimą
atsakingų darbuotojų pavardes ir profesinę kvalifikaciją?
Taip
IV DALIS: PROCEDŪRA
IV.1) PROCEDŪROS RŪŠIS
IV.1.1) Procedūros rūšis
Atvira
IV.2) SUTARTIES SUDARYMO KRITERIJAI
IV.2.1) Sutarties sudarymo kriterijai
Ekonomiškai naudingiausias pasiūlymas, atsižvelgiant į toliau pateiktus
kriterijus
1. Kaina. Lyginamasis svoris 40
2. Projektinio pasiūlymo kokybė. Lyginamasis svoris 50
3. Projektavimo paslaugų atlikimo kalendorinio grafiko tinkamumas.
Lyginamasis svoris 10
IV.2.2) Bus rengiamas elektroninis aukcionas
Ne
IV.3) ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
IV.3.2) Ankstesnis (-i) skelbimas (-ai) dėl tos pačios sutarties
Ne
IV.3.3) Sąlygos specifikacijoms ir papildomiems dokumentams
Prašymo pateikti dokumentus priėmimo ar susipažinimo su dokumentais
terminas 14.9.2011 – 09:00
Imamas mokestis už dokumentus Ne
IV.3.4) Pasiūlymų ar prašymų leisti dalyvauti priėmimo terminas
15.9.2011 – 14:30
IV.3.6) Kalba (-os), kuria (-iomis) gali būti parengti pasiūlymai ar
prašymai leisti dalyvauti
Lietuvių.
IV.3.7) Minimalus laikotarpis, kurio metu dalyvis privalo užtikrinti
pasiūlymo galiojimą
Trukmė dienomis 90 (nuo pasiūlymų gavimui nustatytos dienos)
IV.3.8) Susipažinimo su pasiūlymais sąlygos
Data: 15.9.2011 – 14:30
Vieta
239 auditorija, Universiteto g. 3, Vilnius.
Asmenys, kuriems leidžiama dalyvauti pasiūlymų atplėšimo procedūroje Taip
Tiekėjų vadovai arba jų įgalioti atstovai.
VI DALIS: KITA INFORMACIJA
VI.1) AR TAI PASIKARTOJANTIS VIEŠASIS PIRKIMAS
Ne
VI.2) AR SUTARTIS SUSIJUSI SU PROJEKTU IR (ARBA) PROGRAMA, FINANSUOJAMA
BENDRIJOS LĖŠOMIS
Taip
nurodykite tą projektą (-us) ir (arba) programą (-as): Projektas
„Jungtinio gyvybės mokslų centro sukūrimas“.
(Projekto kodas VP2-1.1-ŠMM-04-V-01-016).
VI.3) PAPILDOMA INFORMACIJA
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis, pasiekiamomis
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt. Pirkime gali dalyvauti tik CVP IS
registruoti dalyviai. Bet kokia informacija, pirkimo sąlygų paaiškinimai,
pranešimai ir kitas perkančiosios organizacijos ir dalyvio susirašinėjimas
yra vykdomas tik CVP IS susirašinėjimo priemonėmis – perkančiosios
organizacijos pranešimus gaus tik prie pirkimo prisijungę dalyviai
(pranešimus gaus tas dalyvio CVP IS naudotojas, kuris paspaudė „Priimti
kvietimą“. Kiti dalyvio CVP IS naudotojai pranešimus gaus, jeigu jie
pasiūlymo lango meniu eilutėje „Priskirti naudotojo teises“ bus įtraukti į
šį pirkimą).
VI.5) ŠIO SKELBIMO IŠSIUNTIMO DATA:
18.7.2011