Baltijos šalis sujungiančio geležinkelio idėja pagaliau realizuojasi praktikoje. Rugpjūčio 27-ąją galima pavadinti simboliška – naująja „Rail Baltica“ vėže į Kauną atvyks traukinys iš Lenkijos. Paskutinį kartą traukinys su keleiviais iš Lenkijos į Lietuvą buvo atvažiavęs… 1939-ųjų rugpjūtį.
Palemone ką tik atidarytas Kauno intermodalinis terminalas. Apjungęs dvi skirtingų pločių geležinkelių vėžes, jis taps pirmuoju tokiu intermodaliu mazgu Baltijos šalyse, o nutiesus „Rail Baltica“ vėžę iki Kauno – ir tarptautinės svarbos jungtimi tarp Rytų ir Vakarų
Nors dar vyksta įvairios diskusijos dėl transeuropinės vėžės „Rail Baltica“ trasos, estai nesnaudžia. Nesekdami lietuvių pavyzdžiais, europinės svarbos trąsą jie pasiryžę padabinti europinio lygio architektūra. Pernu miestas ką tik paskelbė tarptautinį architektūros idėjų konkursą naujo keleivių terminalo,
Lietuva, Latvija ir Estija pasiekė politinį susitarimą, kad Vilnius būtų projekto „Rail Baltica“ dalis. Šio susitarimo pasiekta Susisiekimo ministerijoje neseniai įvykusiame trijų Baltijos valstybių transporto ministerijų atstovų susitikime. Susitarimas oficialų pavidalą turėtų įgauti gegužės mėnesį.
Susisiekimo ministerija ir Seimą kontroliuojanti dauguma toliau siautėja strateginiame transporto infrastruktūros aukštyje. Gruodžio mėnesį uoliai pasidarbavusi ardydama tarptautinį „Rail Baltica“ projektą dėl seniai suderintos trasos ūminės kilpos per Vilnių ir sulaukusi audringos Baltijos kaimynių reakcijos, nūnai sudarė
Daugiau nei dešimtmetį planuojamas Rail Baltica europinės vėžės greitojo geležinkelio linijos tiesimas nuo Berlyno iki Talino patyrė netikėtą smūgį Lietuvoje. Čia prieš Kalėdas Seimas priėmė rezoliuciją, kuri iš esmės paneigia nuo pat projekto pradžios numatytą Rail Baltica
Lenkijos, Lietuvos, Latvijos, Estijos ir Suomijos transporto ministrai ką tik pasirašė deklaraciją dėl bendros „Rail Baltica“ įmonės steigimo ir bendradarbiavimo stiprinimo. Įsteigti bendrą įmonę, kuri bus atsakinga už projekto įgyvendinimą, numatoma jau artimiausiu metu.
Pav.: Susisiekimo ministerija
Pradedamas rekonstruoti geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ ruožas nuo Mockavos iki Lietuvos ir Lenkijos sienos. Šios atkarpos tiesimo darbus numatoma baigti iki 2015 metų gruodžio mėnesio. Nuo šių valstybių sienos iki Kauno geležinkelio rekonstrukcijos bendra vertė sieks beveik
Lietuva, Latvija ir Estija pradeda ruoštis projekto „Rail Baltica“ antrajai fazei įgyvendinti – naujai europinei vėžei nuo Kauno iki Talino nutiesti. Lietuvos susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius, Latvijos transporto ministras Anrijs Matiss ir Estijos ekonomikos ir susisiekimo ministras
ARCHITEKTUOMENĖ
Daugiau nei 1.600 prenumeratorių
Pranešk naujieną visiems
Būk kartu su 4 292 bendraminčiais
info@pilotas.lt
+370 680 44001