Lietuvos oro uostai ir statybų bendrovė „Mitnija“ sutarė nutraukti rangos sutartį dėl naujo Vilniaus oro uosto keleivių išvykimo terminalo statybos. Toks sprendimas priimtas dėl to, kad pandemijos sukelti finansiniai iššūkiai aviacijos sektoriui apsunkino projekto finansavimo paieškas ir
Lietuvos oro uostams pirmasis šių metų pusmetis – vėl rekordinis. Visi aviaciniai rodikliai, lyginant su iki šiol sėkmingiausiu (2018 m.) tuo pačiu laikotarpiu – augo: aptarnauta daugiau skrydžių, didėjo keleivių ir krypčių skaičius. SPARČIAUSIAS AUGIMAS – KAUNE
Palangos oro uostas kitais metais planuoja pasitikti keleivius gerokai atsinaujinęs. Jau šių pabaigoje ketinama pradėti oro uosto rekonstrukcijos darbus – perplanuoti ir optimaliai išnaudoti erdves bei padidinti terminalo pralaidumą. PER 5 METUS KELEIVIŲ SKAIČIUS IŠAUGO TRIGUBAI Kaip
Šiemet per 10 mėnesių skrydžių vadovai Lietuvos oro erdvėje aptarnavo 227.500 skrydžių. Tai yra 9,3 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Skelbiama, kad daugiausia skrydžių Lietuvos oro erdvėje spalį atliko Latvijos „Air Baltic“. Kaip praneša LR
Lapkričio-gruodžio mėnesiais planuojama patvirtinti galutinę, detalią Lietuvos oro uostų infrastruktūros plėtros koncepciją. Susisiekimo ministras Rokas Masiulis Strateginių projektų portfelio komisijoje ką tik pristatė Lietuvos oro uostų vystymo strateginio plano gaires, kurios numato išlaikyti 3 tarptautinių oro uostų
Lietuvos oro uostai praėjusius metus skelbia rekordiniais – aptarnauta 4,8 mln. keleivių, o skrydžių skaičius pasiekė 52.000. Sparčiausiai augo Palangos oro uosto rezultatai, kuriame keleivių skaičius pernai padidėjo net 60 proc. Pasak Lietuvos oro uostų generalinio direktoriaus
ARCHITEKTUOMENĖ
Daugiau nei 1.600 prenumeratorių
Pranešk naujieną visiems
Būk kartu su 4 292 bendraminčiais
info@pilotas.lt
+370 680 44001