Bendrovės „Vakarų laivų gamykla“ dukterinėje įmonėje „Vakarų Baltijos laivų statykla“ įvyko Mokslinių tyrimų laivo „Mintis“ nuleidimo į vandenį ceremonija. Lietuvoje pastatytas pažangus katamarano tipo laivas bus naudojamas tiek moksliniams tikslams, tiek ir kitų jūrinių veiklų poreikiams tenkinti.
Klaipėdos uoste oficialiai atidaromas Centrinis Klaipėdos terminalas – naujausias ir moderniausias tokio tipo terminalas visose Baltijos šalyse. Vienu metu šiame terminale gali švartuotis net 3 bet kurio tipo laivai: ro-ro, keleiviniai, ro-pax keltai ir kruiziniai laivai. Terminalas
LR Seimo rūmuose ką tik atidaryta paroda „Lietuvos transporto širdies – Klaipėdos uosto raida“. Joje eksponuojamos uosto nuotraukos (diptikai), iliustruojančios uosto plėtros mastus, atgabenta ir keliolika įspūdingų laivų maketų.
Klaipėda kruizinės laivybos linijoms tampa vis įdomesnė. Šie metai žada būti rekordiniai – į Klaipėdos uostą kruiziniai laivai planuoja atplaukti net 65 kartus, o atplauksiančių turistų skaičius gali pasiekti 50.000.
Klaipėdos valstybinis jūrų uostas didina konteinerių krovos pajėgumus. Tai patvirtina ne vien augančios konteinerizuotų krovinių apimtys, bet ir iš Suomijos ką tik atplukdytas didžiulių gabaritų STS („Ship-to-Shore“) tipo kranas, kuriam numatytas svarbus vaidmuo kuriame regioninio konteinerių paskirstymo
Klaipėdos valstybiniam jūrų uostui pernai metai buvo reikšmingi naujais projektais, o valstybės biudžetą pavyko papildyti daugiau kaip 375 mln. litų. Šutai investicijoms į uosto infrastruktūrą buvo panaudota net 50 kartų daugiau Europos Sąjungos lėšų nei 2011-aisiais. Rekordiniai
Klaipėdos centre esanti poindustrinė Memelio miesto teritorija, pasikeitus jos savininkams vėl atsidūrė diskusijų sūkuryje. Pasigirsta spekuliacijų, kad, atmetus ankstesnius ketinimus paversti šią miesto dalį reprezentacine ir joje įkurdinti patrauklų gyvenamąjį kvartalą, veiklos prioritetas atiteks… vėl gamybai. Tačiau
Kaip praneša LR susisiekimo ministerija, galimybe investuoti į Klaipėdos išorinio giliavandenio uosto statybas susidomėjo viena didžiausių Kinijos transporto infrastruktūros projektavimo ir statybų įmonė „China Communications Construction Company Ltd.“ (CCCC) bei jos tarptautines investicijas vykdanti įmonė „CCCC International
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija jau 6 metus iš eilės rengia nemokamas uosto apžvalgas laivu „Susipažinkime su Klaipėdos uostu“, skirtas klaipėdiečiams ir uostamiesčio svečiams. Iš viso laivu „Venus S“ šiemet bus surengta net 30 tokių ekskursijų.
Per 24 vasario mėnesio dienas Klaipėdos uoste buvo perkrauta 2,65 mln. tonų krovinių – net 11 proc. daugiau nei per visą praėjusių metų vasarį. Jei iki šio mėnesio pabaigos Klaipėdos uoste krovos tempai nesumažės, 2013-ųjų vasaris bus
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija su kompanija „Van Oord Dredging and Marine Contractors BV“ neseniai pasirašė sutartį dėl Smeltės laivų apsisukimo rato gilinimo darbų. Šie darbai yra siejami ir su planuojamo suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalo statyba.
Kaip praneša Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, 2012 metais Klaipėdos uoste krauta 35,24 mln. tonų jūrinių krovinių. Tai antras geriausias metų krovos rezultatas Klaipėdos uosto istorijoje. Pernai metais Klaipėdos uoste taip pat buvo pasiekti 3 rekordai.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos užsakymu baigta statyti krantinė Nr. 67A. Neseniai ji priėmė 168 metrų ilgio, 26 metrų pločio sausakrūvį laivą „Tanais Leader“ ir pradėjo bandomuosius krovos darbus. Šios krantinės operatorius – Klaipėdos jūrų krovinių kompanija
Klaipėdos jūrų krovinių kompaniją „Bega“ pasiekė pagal specialų užsakymą Austrijoje pagamintas mobilusis greiferinis kranas „Liebherr LHM 420“. Tai galingiausias Klaipėdos uoste tokio tipo įrenginys su didžiausiu šiuo metu Baltijos uostuose greideriu, kuris leidžia pasiekti apie 15.000 tonų
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija jau 5 metus iš eilės dovanoja nemokamas uosto apžvalgas laivu klaipėdiečiams ir uostamiesčio svečiams. Šiemet nuo birželio 19 dienos iš viso numatyta surengti 30 tokių pažintinių ekskursijų.
Galinga olandų technika Klaipėdoje pradėjo jūrų uosto laivybos kanalo gilinimo ir platinimo darbus. Šie beveik 130 mln. litų vertės darbai truks visus metus, o gyvendinus projektą, Klaipėdos valstybinis jūrų uostas galės aptarnauti 13 metrų grimzlės laivus.
PILOTAS.LT jau skelbė apie naujojo keleivių ir krovinių terminalo statybas greta naujosios Smiltynės perkėlos. Europos komisija ką tik pritarė šio projekto 18 mln. eurų finansavimui. Iš viso projektui numatoma skirti apie 169,5 litų lėšų.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto taryba lapkričio pabaigoje iš esmės pritarė išorinio giliavandenio uosto Būtingėje koncepcijai. Trijų kompanijų konsorciumo ekspertų, parengusių studiją "Klaipėdos uosto plėtros, pastatant išorinį uostą, galimybių studija ir poveikio aplinkai vertinimas", skaičiavimu, išorinis uostas Būtingėje
ARCHITEKTUOMENĖ
Daugiau nei 1.600 prenumeratorių
Pranešk naujieną visiems
Būk kartu su 4 292 bendraminčiais
info@pilotas.lt
+370 680 44001