Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos užsakymu baigta statyti krantinė Nr. 67A. Neseniai ji priėmė 168 metrų ilgio, 26 metrų pločio sausakrūvį laivą „Tanais Leader“ ir pradėjo bandomuosius krovos darbus. Šios krantinės operatorius – Klaipėdos jūrų krovinių kompanija „Bega“.
Prieš 2 metus buvo pasirašyta sutartis su kompanija „Josef Möbius Bau-Aktiengesellschalf“ (šiuo metu – „Josef Möbius Bau-GmbH“) dėl Klaipėdos uosto krantinių Nr. 66 ir Nr. 67 rekonstravimo su krantinių Nr. 66a ir Nr. 67a pratęsimu. II statybos etapo – krantinių Nr. 66a ir 67a pratęsimo statybos su vietiniais inžineriniais tinklais – statybos darbų vertė – beveik 52 mln. litų.
Krantinės 66a ir 67a suformuoja pirsą, skirtą krovos darbams. Uosto direkcijos užsakymu jau pastatyto pirso ilgis – 236,80 m, plotis – 30 m, gylis prie jo – iki 13 m (perspektyvoje – iki 14,5 m). Pastačius pirsą atsirado papildomų galimybių KJKK „Bega“ krauti birius, generalinius bei skystus krovinius. Terminalą sudaro 160.000 m³ talpos sandėlis, geležinkelio vagonų bei autotransporto iškrovimo-pakrovimo stotis, technologinė krovos ir kita įranga. Projektinis terminalo pajėgumas siekia apie 2,5 mln. t per metus. Jo technologinė įranga pritaikyta tiek birių žemės ūkio produktų eksportui, tiek importui vienu metu. Todėl terminalas leis patenkinti lietuviškų ar kaimyninių šalių grūdų eksporto, kuris šiemet yra rekordinis, poreikius, o kartu didelio tonažo laivais galės priimti ir importinę žemės ūkio produkciją, kurios poreikis vietinėje bei aplinkinių šalių rinkose pastaruoju metu sparčiai auga.
Kaip praneša Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, šio pirso statybos užbaigimas yra didžiausias Uosto direkcijos užbaigtas investicinis projektas šiais metais, tačiau ne paskutinis. Šiemet planuojama baigti 16,3 mln. litų vertės krantinės Nr. 143 A statybą bei 24 mln. litų vertės krantinių Nr. 8–9 rekonstrukciją.
Parengta pagal Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos ir „Begos“ informaciją.