Klaipėdos uoste jau dirba Suomijos bendrovės „Terramare Oy“ žemkasė – pradedami gilinimo iki 12 metrų darbai pietinėje uosto dalyje. Šis gilinimo projektas yra infrastruktūros, būtinos vėjo jėgainių parkui jūroje, dalis. „Lietuvai rengiantis Baltijos jūroje statyti vėjo jėgainių parkus,
Klaipėdos uostui planuojant įgyvendinti vieną didžiausių projektų istorijoje – suformuoti ir įveiklinti naują 100 hektarų apimančią teritoriją pietinėje uosto dalyje, neatsiejamu projektu turėtų tapti pietinių vartų komplekso statyba. Šiam projektui jau gautas statybą leidžiantis dokumentas. KOMPLEKSAS UŽIMTŲ
Klaipėdos moksleivių margintas 3 m aukščio ir 1,5 m pločio velykinis margutis kviečia atrasti Velykas ant šiaurinio molo Melnragėje. Tai Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos ir Baltijos gimnazijos sveikinimas Lietuvai su gražiausia pavasario švente. Margutis-milžinas klaipėdiečių ir
Maždaug 9 kilometrų Klaipėdos uosto laivybos kanalo ruožas pagilintas iki 15,5 metro gylio, o už uosto vartų naujos krypties išorinio 1,7 km laivybos kanalo ruožo gylis siekia 16 metrų. Šis įgyvendintas projektas ką tik apdovanotas LR Susisiekimo
Išlikti konkurencingam ir deramai reaguoti į rinkos pokyčius bei pritraukti investuotojų Klaipėdos uoste ketinama vystant naują sausumos teritoriją pietinėje jo dalyje. Su atlikta pietinės uosto dalies poveikio aplinkai vertinimo ataskaita ir šios dalies išvystymo projektiniais pasiūlymais neseniai
Klaipėdos uostą bus galima apžiūrėti ir virtualiai – Europos Sąjungos skyrė finansavimą 3D modeliui sukurti. Tai galingas valdymo, projektavimo ir veiklos optimizavimo įrankis. Kaip praneša Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija (KVJUD), Europos Sąjungos lėšomis bus finansuojamas Klaipėdos
Naujosios Smiltynės perkėlos teritorijoje, Smiltynės pusėje netrukus bus pradėtas statyti radiolokacinės kontrolės sistemos bokštas. Šį saugiai laivybai būtiną inžinerinį statinį pagal „PST projektavimo biuro“ parengtą projektą statys konkursą laimėjusi UAB „Borta“. Planuojama, kad radiolokacinės kontrolės bokštas bus
Klaipėdos uoste baigtas nuo 2020-ųjų pabaigos vykdytas akvatorijos ir įplaukos kanalo gilinimo projektas. 15,5 metro – toks gylis jau fiksuojamas Klaipėdos uosto laivybos kanale, artimiausiu metu uosto kapitonas įsakymu padidins maksimalią leistiną laivų grimzlę iki 14,3 metro.
Vienas iš svarbiausių pastarųjų metų projektų Klaipėdos uoste baigtas. Laivybos kanalas už uosto vartų į jūrą išgilintas iki 16 metrų, dalyje vidinio laivybos kanalo jau fiksuojamas 15,5 metro gylis. Vykdant šį projektą po vandeniu ties įplaukimu į
Palaikydamas žaliojo jūrų transporto kryptį Europos investicijų bankas Klaipėdos uostui skyrė 65 mln. eurų finansavimą. Finansavimas skiriamas uosto krantinėms rekonstruoti, išplėsti ir pagilinti, kad prie jų galėtų švartuotis didesni laivai. STRATEGIŠKAI SVARBUS LIETUVOS EKONOMIKAI Europos investicijų bankas
Kruiziniams laivams švartuoti skirtos krantinės ir naujo Klaipėdos Uosto direkcijos administracinio pastato architektūros idėjų konkurse išrinktas laimėtojas. Po daugiau nei mėnesį trukusio darbų viešinimo, viešojo svarstymo ir visų privalomų viešojo pirkimo procedūrų paskelbtas laimėtojas – projektas „Kuršių
Klaipėdos uostas planuoja plėtrą – ant naujai suformuotos krantinės kruiziniams laivams švartuoti šalia Žiemos uosto krantinių planuojamas naujasis Uosto direkcijos administracinis pastatas. Savo konkursines architektūrines vizijas, kaip galėtų atrodyti šiedu uosto objektai, neseniai pateikė 5 autorių kolektyvai.
Prieš prasidedant naujam sezonui, užbaigtas Senosios perkėlos krantinės Smiltynėje rekonstrukcijos 1-asis etapas. Čia jau švartuojami AB „Smiltynės perkėlos“ keltai, užtikrinantys susisiekimą su Kuršių nerija. 1-ojo etapo metu rekonstruota pusė visos keltams švartuoti Smiltynės pusėje skirtos krantinės. Prie
Parengti Klaipėdos jūrų uosto pietinių vartų komplekso projektiniai pasiūlymai, kuriuose numatyta ir mažųjų bei pramoginių laivų uosto (marinos) infrastruktūra. Pasiūlymus parengė konkursą laimėjusi UAB „Sweco Lietuva“. PRIEPLAUKOJE GALĖS ŠVARTUOTIS PER 300 LAIVŲ Projektiniuose pasiūlymuose numatyta įrengti dvi
Pro Klaipėdos uosto vartus neseniai įplaukė pirmasis šiemet kruizinis laivas, taip miestui ir šaliai skelbdamas, kad kruizinių laivų sezonas uostamiestyje atidarytas. Manoma, kad šiemet Klaipėda gali turėti rekordinį kruizinių laivų sezoną. KRUIZINIŲ LAIVŲ SKAIČIUS ŽADA BŪTI REKORDINIS
Rekonstruojant Klaipėdos jūrų uosto bangolaužius, aptikti galimai senojo bangolaužio konstrukcijos akmenys. Norint sklandžiai tęsti darbus, juos reikės pašalinti. Bangolaužių rekonstravimo darbai prasidėjo pernai pavasarį. Uosto bangolaužius rekonstruoja konkursą laimėjęs Vokietijos bendrovės „Depenbrock Ingenieurwasserbau GmbH & CO. KG“
Šiandien įsigalioja Vyriausybės nutarimas, kuriuo Klaipėdos valstybinis jūrų uostas Klaipėdai perduoda dvi krantines prie Danės upės. Miestui sugrąžinamų krantinių ilgis – beveik 219 metrų. Klaipėdiečiai atgavo dalį Danės upės krantinių, kurios priklausė Klaipėdos valstybiniam jūrų uostui. „Džiaugiamės
Vienas efektyviausių ir perspektyviausių energijos šaltinių – vėjas – bus pakinkytas darbui jūroje greta Klaipėdos. Vėjo jėgainių parkas Baltijos jūroje turėtų atsirasti iki 2030-ųjų. Ką tik Klaipėdos uoste apsilankė žinomos vokiečių energetikos kompanijos atstovai. Klaipėdos uoste lankėsi
Po beveik dvejų metų pertraukos Klaipėdos uoste lankėsi kruizinis laivas su 677 vakcinuotais turistais iš Vokietijos, Austrijos, Šveicarijos, Italijos, Nyderlandų ir Jungtinių Amerikos Valstijų. Kruizinės laivybos atsigavimas jau pastebimas visame pasaulyje. 17 MĖNESIŲ LAIVAI STOVĖJO TUŠTI Kruizinis
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija paskelbė konkursą žaliojo uosto koncepcijai parengti. Klaipėdos jūrų uostas žada brėžti darnumo su aplinka kryptį. Žaliojo uosto koncepcijos tikslas yra pirmiausiai įvertinti uosto veiklos ir plėtros poveikį aplinkai ir sudaryti tvaraus žaliojo
Klaipėdoje prasidėjo jūrų uosto bangolaužių rekonstravimo darbai. Darbus pradėjus nuo pietinio, šiaurinis šiemet dar lieka atviras lankytojams. Kaip praneša Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, darbai jau prasidėjo. Nuo pietinio bangolaužio (molo) nuimami esami tetrapodai, o ties šiauriniu
Nuo pavasario pradedama etapais rekonstruoti prastos būklės senosios perkėlos krantinę Smiltynėje, prie kurios švartuojami AB Smiltynės perkėlos keltai, užtikrinantys susisiekimą tarp Klaipėdos ir Kuršių nerijos. Keltų darbas sezono metu visgi nenutrūks. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija pasirašė
Praėjusių metų vasarą visuomenei duris atvėręs Nidos švyturys ant Urbo kalno labai greitai tapo vienu iš lankomiausių objektų pamaryje. Dar šiemet visuomenei gali būti atvertas ir Melnragėje esantis Klaipėdos švyturys, daugelį metų buvęs uždaru objektu uosto teritorijoje.
VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija dėl pandemijos sukeltų iššūkių kritimo nefiksuoja, priešingai – augo tiek pajamos, tiek pelnas. Išskirtiniai uosto krovinių apyvartos ir finansiniai rezultatai rodo, kad Klaipėdos jūrų uostas išlieka reikšminga Lietuvos ekonomikos dalimi. Praėjusių
Klaipėdos uosto radiolokacinės kontrolės sistemos bokšto Smiltynėje architektūros konkursą laimėjo koncepcija „Gyvas“. Šios architektūrinės idėjos autoriai bokštą traktavo kaip vietoženklį, kuris įsilietų į vietos gamtinį kraštovaizdį. UŽTIKRINS DIDESNĮ LAIVYBOS SAUGUMĄ Kaip praneša Valstybinė Klaipėdos jūrų uosto direkcija, su konkurso
Pandemijos sukaustyti metai nesėkmingi ne visiems – 2020-ieji į Klaipėdos jūrų uosto istoriją įeis kaip sėkmingiausi metai per visą jūrų uosto gyvavimo laikotarpį. Geriausias visų laikų rezultatas pernai pasiektas net 4 krovinių kategorijose. Kaip praneša Klaipėdos valstybinio
Ką tik užbaigta Klaipėdos jūrų uosto krantinių, kuriomis naudojasi UAB Centrinis Klaipėdos terminalas, rekonstrukcija. Įgyvendintas projektas atveria naujas galimybes terminale priimti didesnių parametrų keltus. Kaip praneša Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, įgyvendinant projektą, buvo pailgintos krantinės Nr.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija per 3 metus planuoja rekonstruoti uosto bangolaužius bei įrengti apžvalgos aikšteles. Dėl šios rekonstrukcijos finansavimo ji jau yra pasirašiusi sutartį su VšĮ Centrine projektų valdymo agentūra. Kaip skelbia Klaipėdos valstybinio jūrų uosto
Visuotinis karantinas diktuoja naujas veiklos sąlygas net uostams. Klaipėda – vienas iš nedaugelio jūrų uostų Europoje, kuriame locmanai gali vykdyti operacijas ne vien tiesiai iš laivo, bet ir nuotoliniu būdu. LOCMANAS Į LAIVĄ GALI NELIPTI Karantino metu, kai stengiamasi kaip
LR Vyriausybės neseniai patvirtintame Klaipėdos valstybinio jūrų uosto bendrajame plane numatytos intensyvios uosto plėtros kryptys, kurių įgyvendinimui Susisiekimo ministerija ką tik patvirtino 1,2 mlrd. eurų siekiančią investiciją. Tačiau savo galią beatodairiškai auginantis uostas vis labiau nustelbia bei
ARCHITEKTUOMENĖ
Daugiau nei 1.600 prenumeratorių
Pranešk naujieną visiems
Būk kartu su 4 292 bendraminčiais
info@pilotas.lt
+370 680 44001