Nuo šiol automobiliams nebereikia gaišti Amalių geležinkelio pervažoje – atidarytas vienas iš dviejų automobiliams skirtų tunelių, sujungiančių R.Kalantos ir Chemijos gatves. Nors baigiamieji darbai dar tęsis, vairuotojai gali pamiršti prie pervažos nusidriekdavusias ilgas eiles.
Specialistų teigimu, transporto eismą „pakišus po bėgiais“, nebeliks automobilių stabdymo ties pervaža. Didžiausios eismo problemos kildavo per rytinį ir vakarinį piką.
Pagrindinį statinį sudaro 4 arkų požeminis tunelis: per jo vidurį suprojektuoti du tuneliai automobiliams, o iš abiejų šonų – du mažesni tuneliai pėstiesiems ir dviratininkams. Šiuo metu eismas gali vykti tik vienu iš tunelių, likusiuose – tęsiami darbai.
Nebelikus kliūčių prie geležinkelio pervažos, pokyčiai šį rudenį palietė ir T.Masiulio bei R.Kalantos gatvių žiedinę sankryžą, kur kelininkai įrengė aiškesnį kelio ženklinimą. Nauja tvarka užtikrina sklandesnį eismą žiedu ir taip pat prisideda prie spūsčių mažinimo.
Situacija Petrašiūnuose iš esmės turėtų pagerėti užbaigus Pietrytinio aplinkkelio projektą. Pasak Kauno savivaldybės, šiuo metu vykdomos žemės paėmimo visuomenės reikmėms procedūros, baigiamas rengti aplinkkelio atkarpos nuo Kauno hidroelektrinės tilto iki Palemono gatvės techninis projektas. Įrengus aplinkkelį, nuo Marijampolės atvažiuojantys vairuotojai turės patogią jungtį su magistrale A1. Teigiama, jog rytinė miesto dalis, Petrašiūnai lengviau atsikvėps nuo transporto srautų, o vairuotojai sutaupys daug brangaus laiko.
Per pastaruosius kelerius metus šioje miesto dalyje suremontuoti tiltai per Jiesią ir Kauno hidroelektrinę, sutvarkytas ir Ražiškių viadukas bei kelias nuo Garliavos iki hidroelektrinės.
Parengta pagal Kauno savivaldybės informaciją.
ne_emygeriams
( 2019-11-23 )
Nesuvokiama kodel vietiniam eismui neleido vaziuoti nauju tuneliu amaliu pervazos vietoje, kur padare tik pestiesiems ir dviratininkams.
Kodel vietinis eismas irgi privertas bus vaziuoti sita apylanka iki busimo aplinkelio?
Bus deginami pinigai (apie 100 eur vien kuro islaidom uz nieka tiems, kad karta per diena pirmyn atgal vaziuoja is vietiniu), darbo valandos (apie 20 val vienam per metus). Taip pat tersiama aplinka papildomai ismetant anglies dvidegini i ora.
O tereikejo tik padaryti vos platesni tuneli dabartines pervazos vietoje po 1 juosta i abi puses vietiniam srautui…
Neitiketinas bukumas