Elektrinių automobilių revoliucija jau ne už kalnų – vien kompanija „Tesla“ praėjusį metų ketvirtį pardavė net 95.000 elektrinių automobilių. Organizacija „GoArchitect“ konversijos idėjų turnyre siūlo pabandyti įsivaizduoti, kaip atrodys ateities degalinė.
Automobilių pramonei artėjant prie elektrinės revoliucijos, kyla klausimas: kas atsitiks dabartinėms degalinėms? O jų vien Jungtinėse Amerikos valstijose jų yra net 130.000. Kūrybiškumą skatinančios nepriklausomos organizacijos „GoArchitect“ rengiamo konversijos idėjų turnyro „Ateities degalinė“ pagrindinis iššūkis – sukurti degalinės ateities viziją. Kuo degalinės taps, kai vairuotojai pradės savo automobilius krauti namuose, darbe ir parduotuvėse? Kaip jos prisitaikys autonominių automobilių ir užsakomojoje kultūroje?
Konversijos idėjų turnyro „Ateities degalinė“ dalyviai turi pasirinkti esamą degalinę ir pasiūlyti projektinį sprendinį, kaip ji galėtų prisitaikyti prie ateities pokyčių. Organizatoriai turnyro idėjų lauks iki gruodžio 1 dienos. Turnyro Didysis prizas – 1.000 JAV dolerių (apie 900 Eur.). Publikos premija – 500 JAV dolerių (apie 450 eur.).
Dalyvio mokestis: studentams – 14.99 JAV dolerio, profesionalams – 34.99 JAV dolerio.
Turnyro nugalėtojas bei laureatai bus paskelbti sausio pirmąją.