Ką tik išrinkti „Kaunas 2022“ logotipo ir vizualinio identiteto konkurso nugalėtojai. Šį konkursą, kuriame dalyvavo ir užsienio kūrėjų, laimėtojais tapo Rokas Sutkaitis ir Julius Seniūnas, pasiūlę paprastą, tačiau visuomenę įtraukiančią idėją.
„Kaunas 2022“ logotipo ir vizualinio identiteto konkurso dalyvių buvo prašoma, kad konkursinių pasiūlymų idėjos atsispirtų nuo „Kaunas – Europos kultūros sostinės“ programos misijos ir vertybių, pristatomų konkursinėje miesto paraiškoje. dalyvių pateiktus pasiūlymus vertino tarptautinė 9 ekspertų komisija, kurią sudarė P.Bilak (Nyderlandai), W.Rust (Jungtinė karalystė), F.Dobbin (Latvija), G.Šeputis, M.Dirgėla, V.Bachmetjevas, J.Tutlytė, V.Vitkienė ir R.Zemkauskas (Lietuva). Pastaroji geriausiu išrinko R.Sutkaičio ir J.Seniūno kūrinį, kuriam atiteko 9.900 Eur. premija.
Komisijos pirmininkas P.Bilak išskyrė laimėjusio pasiūlymo interaktyvumą: „Laimėjusio pasiūlymo dizainas labai paprastas ir minimalus, tačiau idėjine prasme gan sudėtingas, paliekantis bendruomenei interaktyvumo galimybę. Kiekvienas norintis galės papildyti logotipą individualia interpretacija ir taip suteikti jam naujų prasmių“. W.Rust, taip pat pabrėžė, kad laimėjęs logotipo ir vizualinio identiteto pasiūlymas yra „Itin gražus ir vykęs bandymas į projektą įtraukti ir bendruomenę, suteikiant jai galimybę prisidėti prie nuolatinio logotipo kitimo“.
Pranešama, kad laimėtojų pasiūlymas pakeis laikinąjį logotipą ir bus skirtas „Kauno – Europos kultūros sostinės“ programos sklaidai 2017-2023 m. laikotarpiu.
Konkurso 2-oji vieta atiteko UAB „Rosencrantz & Guildenstern“ ir Fernanda Salles, o 3-oji – „McCann Vilnius“.
Parengta pagal „Kaunas 2022“ informaciją.
Pav.: „Kaunas 2022“ , R.Sutkaitis ir J.Seniūnas, 1-oji vieta
Krabas
( 2017-11-15 )
Ai netyčia taip atsitiko, kad Magnum verslo centro ir Kaunas 2022 logotipai vienodi..
Zhilas
( 2017-11-08 )
Labai panasu y buvusi Kauno autobusu imones logo…