images_phocagallery_1393_zenkl_konk_1111_01

KAUNAS NEPATIKĖJO SAVO ATEITIES KELIO ŽENKLUI //KONKURSAS BAIGĖSI NIEKUO

Kauno savivaldybės administracijos paskelbtas nevykęs konkursas Kauno miesto prekės ženklui ir šūkiui sukurti sulaukė logiškos pabaigos – baigėsi niekuo. Neprofesionalus ir merkantiliškas viešųjų pirkimų konkursas, kurį reklamuojant skelbta, jog bus sukurtas stebuklingas burtažodis visiems Kauno gyvenimo atvejams, sulaukė vos 10 projektėlių iš kurių vertinimo komisija galiausiai neišdrįso išrinkti vienintelio, galinčio tapti Kauno miesto vėliava.

Komplikuotam, pagal painiausias viešųjų pirkimų tradicijas suorganizuotam konkursui, trūko elementarios nuovokos ir supratimo, ką ir kokiu tikslu ketinama išrasti. Galbūt todėl konkurse dalyvavę rinkodarininkai nesikankino dėl idėjų ir pasiūlė tai, ką paprastai siūlo nesugebančiam suformuluoti užduoties užsakovui – neutralų, be aiškesnių bruožų, lengvai kramtomą popsą.

Nenuostabu, kad menkai Kauną pažįstantys rinkodarininkai banaliai subendravardiklino miestą iki pirmosios pavadinimo raidės „K“, o dar menkiau miestą gerbianti valdininkų sudaryta projektų vertinimo komisija, kontraceptiškai pasirinko neutraliąją „K“, kaip mažiausiai pavojingą.

Miestas buvo viešai pažemintas. Komentarai žiniasklaidos erdvėje akivaizdžiai bylojo, kad kauniečiai nė neketina tapatintis su reklamos liūtų „Publicum Group“ dukterinės agentūros „Love agency“ pasiūlytu beveidžiu ir, švelniai tariant, neoriginaliu logotipu, tarsi pasiskolintu iš nurodomųjų kelio ženklų katalogo. Ir nors (kažkodėl paslaptyje laikoma) konkurso komisija, Kauno savivaldybės tinklapyje lapkričio 22 dieną paskelbė konkurso projektų eilę, tačiau vėliau, susilaikė nuo visiškos diskreditacijos ir nutarė niekam iš konkursinių pasiūlymų neskirti pirmosios vietos. Nepadėjo netgi „Love agency” kūrybos direktoriaus Tomo Ramanausko išvedžiojimai žiniasklaidoje, esa „K” ženklas yra be galo universalus ir pritaikomas bet kuriai spalvai, vietai ar tikslui.

Negalutiniais duomenimis, konkurso komisija nutarė 10.000 Lt premijų biudžetą paskirstyti trims konkursiniams projektams – jau minėtam projektui „K” („Kaunas sugrįžta") ir trečiąsias vietas užėmusiems projektams „Mažas teatras" ir „Kaunas mano miestas". Likusieji konkursiniai pasiūlymai išsirikiavo šitaip: 4.„Kauno ąžuolai", 5.„Tautiškiausias miestas", 6.„Tikroji Lietuva", 7.„Kauno miesto paveikslas", 8.„Palemonas", 9.„Opus dei", 10.„Geram miestui – gerą įvaizdį".

Komentarai

  1. Jėginis ženklas galėtų išlikti STUMBRAS (tik ne kažkoks sulysęs ir su įsmeigtu žydkrikščionišku kryžium į galvą).
    Jis galėtų būti Kauno pilies fone (tik ne dabartinėje – krikščionių, kryžiuočių darbo tęsėjų, modernizuotoje).

  2. Norėčiau pilnus alternatyvaus konkurso pasiūlymus pamatyti, galėčiau tiksliau įvertinti. Bet keletas jų yra grafiškai nepriimtini, nes visiškai senamadiški, atsilikę nuo laiko. Kai kurių šūkiai gadina reikalą – jie tušti arba per daug pažadantys, ko miestas negali išpildyti. (15min.lt )

Rašyti komentarą

Susije straipsniai

kauna_ko_170700_e01_xxx

KAUNAS – EUROPOS KULTŪROS SOSTINĖ: Paskelbtas logotipo ir vizualinio identiteto konkursas

2017 liepos 26Be komentarųPILOTAS.LT

VšĮ „Kaunas 2022“ skelbia tarptautinį konkursą programos „Kaunas – Europos kultūros sostinė“ logotipui ir vizualiniam identitetui sukurti. Konkurse gali dalyvauti kūrybos agentūros, pavieniai grafikos dizaino,

images_phocagallery_3415_Menu Duzges_3415_Menu Duzges_tit

MENŲ DŪZGIŲ LOGOTIPAS://KULTŪROS MINISTERIJAI REIKIA PAGALBOS APSISPRENDŽIANT

Kultūros ministerija šaukiasi pagalbos – reikia išrinkti geriausią kultūros edukacijos savaitės „Menų dūzgės“ logotipą iš 7 variantų. Kaip visada – valdiškoji viešųjų pirkimų sistema su

images_straipsniu_foto_1680_120403_e01_xxx

GRAFINIO DIZAINO KONKURSAS//NACIONALINIAM DIZAINO PRIZUI REIKIA LOGOTIPO

Asociacijos „Dizaino forumas“ neseniai paskelbto nacionalinio konkurso „Geras dizainas“ Lietuvos dizaino prizui reikia logotipo. Konkurso organizatoriai numato, kad busimieji konkurso nugalėtojai logotipą „Geras dizainas“ naudos

images_phocagallery_1393_zenkl_konk_1111_01

KAUNAS NEPATIKĖJO SAVO ATEITIES KELIO ŽENKLUI //KONKURSAS BAIGĖSI NIEKUO

Kauno savivaldybės administracijos paskelbtas nevykęs konkursas Kauno miesto prekės ženklui ir šūkiui sukurti sulaukė logiškos pabaigos – baigėsi niekuo. Neprofesionalus ir merkantiliškas viešųjų pirkimų konkursas,

images_phocagallery_1355_kauno z konk rez_pav_1355_kauno z rez_tit

MIESTAS BE KAKLARAIŠČIO//KAUNO ALTERNATYVININKAI NETIKI PIARINE DIDAKTIKA

2011 lapkričio 156 KomentaraiAudrys Karalius

„Pirmiausiai Kaunui vertėtų susivokti, kas ir koks jis yra šiandien, ir kas yra jo „prekė“, o tik tuomet imtis kurti konkrečių logotipų. Abstrakčių prekių nebūna,

images_phocagallery_1346_Kavingi_emblema

ALTERNATYVUS KAUNO ŽENKLAS://14PROJEKTŲ IŠ GATVĖS

Kaunas niekad nesileido vedžiojamas už rankutės. Todėl natūralu, kad savivaldybės klerkų sumanymas aprengti miestą vienodomis marketinginėmis uniformytėmis, paskelbus kiaurai biurokratišką konkursą „Kauno prekės ženklui ir

images_straipsniu_foto_1326_Kauno zenkl_tit

MIESTUI BE KAUKĖS//KAUNO ŽENKLO ALTERNATYVINIS KONKURSAS ĮSIBĖGĖJA

Kaunas, matyt, yra vienas iš nedaugelio Lietuvos miestų, kuriam abejingų nėra. Tas neabejingumas jokiu būdu nėra vienspalvis: galima nesunkiai rasti besižavinčių „smetoninio“ Kauno kultūra ir

images_phocagallery_1280_Altern_konk_pav_1280_Crop_Altern_konk_TIT

BŪTI SAVIMI AR ATRODYTI?//KAUNO ŽENKLAS PARSIDAVIMO INŽINERIJOS ISTORIJOJE

Paskutinėmis rugsėjo dienomis Kauno savivaldybei paskelbus „Kauno miesto prekės ženklo ir šūkio sukūrimo supaprastinto atviro projekto“ konkursą, tarsi nieko ypatingo neįvyko. Eilinis viešųjų pirkimų konkursas,

ŠANSAS PATEKTI Į ISTORIJĄ//„HUMAN RIGHTS“ LOGOTIPO PASAULINIS KONKURSAS

Per pastaruosius dešimtmečius pasaulyje logotipų buvo prikurta tūkstančiai, tačiau iki šiol taip ir nėra logotipo, kuris simbolizuotų žmogaus teises. Šią „klaidą“ jau greitai turėtų ištaisyti