Siekiant išsaugoti stabilų nuo audrų kenčiantį Baltijos jūros krantą, numatytos apsaugos priemonės. Remiantis Aplinkos ministerijos kartu su Gamtos paveldo fondu parengta programa, artimiausią dešimtmetį jis bus saugomas kopagūbrį tvirtinant žabų tvorelėmis, šakų klojiniais, o krantą papildant smėliu.
Bandoma kiekybiškai įvertinti Lietuvos pajūryje vykstančius pokyčius – vėjo ir šlaitų procesų įtaką Lietuvos reljefui. Tam pasitelkus nepilotuojamą orlaivį, maždaug 20 km pajūrio ruožą pavyko kartografuoti vos per savaitę. Viso Lietuvos pajūrio kartografavimą planuojama pabaigti iki vasaros.
Perskaičius "Pilote" straipsnį "Parduotas krantas" apėmė šiurpas. Net ne šiurpas, o baisus įtūžis ir neviltis. Pasirodo Kauną apėmęs kažkoks pragaištingas dviveidiškumas: vieną kalbame, o elgiamės visai priešingai. Ne vieni metai ir kuo toliau tuo garsiau šnekama, kad Kauną
Bendrovė „Vytauto parkas“ Neries pakrantėje išilgai upės valdo beveik 1,4 ha ploto sklypą, kuriame mato europinio lygio komercinį kompleksą. Kauno architektai Darius Čiuta, Aurimas Valaitis ir Karolis Platakis, suintriguoti išskirtine galimybe atsiduoti architektūrai, parengė 3 konceptualius projektinius
ARCHITEKTUOMENĖ
Daugiau nei 1.600 prenumeratorių
Pranešk naujieną visiems
Būk kartu su 4 292 bendraminčiais
info@pilotas.lt
+370 680 44001