Kauno savivaldybės administracijos paskelbtas nevykęs konkursas Kauno miesto prekės ženklui ir šūkiui sukurti sulaukė logiškos pabaigos – baigėsi niekuo. Neprofesionalus ir merkantiliškas viešųjų pirkimų konkursas, kurį reklamuojant skelbta, jog bus sukurtas stebuklingas burtažodis visiems Kauno gyvenimo atvejams,
„Pirmiausiai Kaunui vertėtų susivokti, kas ir koks jis yra šiandien, ir kas yra jo „prekė“, o tik tuomet imtis kurti konkrečių logotipų. Abstrakčių prekių nebūna, taigi ir abstraktūs prekių ženklai yra beprasmiai“,- teigia Alternatyvaus Kauno ženklo ir
Kaunas niekad nesileido vedžiojamas už rankutės. Todėl natūralu, kad savivaldybės klerkų sumanymas aprengti miestą vienodomis marketinginėmis uniformytėmis, paskelbus kiaurai biurokratišką konkursą „Kauno prekės ženklui ir šūkiui" sukurti, – iššaukė atsaką. Pagerinimo sąjunga „Žmonės Kavingais Veidais” surengė ALTERNATYVŲ
Kaunas, matyt, yra vienas iš nedaugelio Lietuvos miestų, kuriam abejingų nėra. Tas neabejingumas jokiu būdu nėra vienspalvis: galima nesunkiai rasti besižavinčių „smetoninio“ Kauno kultūra ir stiliumi, „kalantinio“ Kauno drąsa ir tautiškumu, oria „nepriklausomybiška“ laikysena sovietmečiu ir gebėjimu,
Paskutinėmis rugsėjo dienomis Kauno savivaldybei paskelbus „Kauno miesto prekės ženklo ir šūkio sukūrimo supaprastinto atviro projekto“ konkursą, tarsi nieko ypatingo neįvyko. Eilinis viešųjų pirkimų konkursas, eilinės tuščiavidurės strategijos „priemonė“ ir tiek. Tačiau iš tiesų pats miesto prekinis
ARCHITEKTUOMENĖ
Daugiau nei 1.600 prenumeratorių
Pranešk naujieną visiems
Būk kartu su 4 292 bendraminčiais
info@pilotas.lt
+370 680 44001