Spalio mėnesį Kauno oro uoste pradedami montuoti terminalo abiejų naujųjų dalių fasadai. Įsibėgėjant terminalo plėtros projektui, esamas erdves išplės priestatai, kurie antrajame šalies mieste atvers galimybes aptarnauti daugiau skrydžių ir užtikrins daugiau patogumo keliaujantiesiems. GALĖS APTARNAUTI DVIGUBAI
Kauno oro uoste oficialiai atidarytas jau antrasis kompanijos „Ryanair“ valdomas orlaivių techninės priežiūros ir remonto paslaugų angaras. Teigiama, kad šis oro bendrovės sprendimas sustiprins antrojo pagal dydį Lietuvoje oro uosto esamą lyderystę Baltijos šalių regione būtent techninio
Karmėlavoje įsikūrusiam Kauno oro uostui ilgalaikiame Lietuvos oro uostų tinklo plėtros plane (angl. master plan) iki 2052 metų numatytas itin svarbus vaidmuo. Kauno oro uosto plėtra turėtų įtvirtinti regiono lyderio poziciją orlaivių remonto ir techninio aptarnavimo (MRO)
Plėtros projektus aktyviai įgyvendinantys Lietuvos oro uostai pristatė ilgalaikį viso tinklo plėtros planą (angl. „master plan“) iki 2052 metų. Tris oro uostus Lietuvoje valdanti bendrovė taip siekia plėtoti konkurencingą Lietuvos oro uostų modelį, gerinti efektyvumą ir laike
Kauno oro uoste ruošiamasi reikšmingai plėtrai. Žadama, kad greičiau nei po 3 metų oro uosto išvykimo ir atvykimo zonose vienu metu bus galima aptarnauti daugiau nei 800 keleivių ir iki 6 orlaivių. IEŠKOS KELEIVIŲ TERMINALO PLĖTROS RANGOVO
Kauno oro uostas plėsis – Lietuvos oro uostai neseniai pasirašė projektavimo darbų sutartį su bendrove „Kelprojektas“, kuri ruoš projektą jo šiaurinio perono plėtrai. Projektas padės sukurti papildomų lėktuvų statymo ir variklių bandymo vietų. STOVĖJIMŲ VIETŲ SKAIČIUS IŠAUGS
Lietuvos oro uostai pasirašė sutartį su elektromobilių įkrovos stotelių rangovu „Eldrive Lithuania“, kuris Kauno oro uoste iki rugsėjo įrengs 7 įkrovimo stoteles. Automobilių elektros įkrovos stotelės atsiras ilgalaikio stovėjimo aikštelėje, prie keleivių terminalo. Pasak Lietuvos oro uostų
Neseniai pasirašyta sutartis su projektuotojų kompanijomis „Maspro“ bei Latvijos įmone „Nams“, kurių atstovai turės suprojektuoti ir paruošti reikalingus dokumentus dviejų verslo kompleksų Vilniaus bei Kauno oro uostuose statybai. Projektavimo darbų vertė – 224.000 eurų. Lietuvos oro uostas,
Tarptautinė orlaivių dažymo bendrovė „MAAS Aviation“ Kauno oro uoste atidarė naują orlaivių dažymo angarą, kuris šiai įmonei yra jau 11 pasaulyje. Tai yra vienintelis tokio pobūdžio specializuotas objektas Lietuvoje ir vienas didžiausių Europoje. VIENU METU TELPA DU
Kauno oro uostas ką tik apibendrino 2019 metus ir paskelbė apie naują savo rekordą – iš viso praėjusiais metais jame aptarnauta net 1.160.682 keleivių. Fiksuojama, jog tai didžiausias per visą oro uosto istoriją pasiektas rodiklis, neskaičiuojant Vilniaus
2022-uosius Kauno oro uostas planuoja pasitikti atsinaujinęs – didesnis, tačiau išlaikęs savo architektūrinį charakterį. Apie būsimą vientisą keleivių terminalo plėtrą architekto Gintauto Natkevičiaus kolektyvas pagalvojo dar prieš dešimtmetį. PLĖTRA SUPLANUOTA DAR PRIEŠ 10-METĮ Kauno oro uosto pokyčius
Kauno oro uostas aviacinę vasarą pažymi vis nauju keleivių srauto rekordu. Liepos mėnesį per Kauno oro vartus keliavo daugiau kaip 114.000 keleivių ir 261 tona krovinių. DAUGIAU SKRYDŽIŲ, DAUGIAU KELEIVIŲ, DAUGIAU KROVINIŲ Liepos mėnesį Kauno oro uostas
Nuo šiandien ankstaus ryto Kauno oro uosto lėktuvai reguliariai pradėjo kilti Varšuvos kryptimi. Pirmąja Kauno oro vartuose veiklą pradėjusia ne žemų kaštų oro bendrove tapo Lenkijos nacionalinės oro linijos – „LOT“. Tai ypač aktualu plečiant vasaros krypčių
Nuo liepos 14-osios iki rugpjūčio 17 dienos Kaunas bus šalies oro skrydžių centru. Dėl Vilniaus oro uosto orlaivių kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos šio laikotarpio sostinės skrydžiai bus perkelti į Kauną. Gerokai išaugsiančius orlaivių bei jais keliaujančių
ARCHITEKTUOMENĖ
Daugiau nei 1.600 prenumeratorių
Pranešk naujieną visiems
Būk kartu su 4 292 bendraminčiais
info@pilotas.lt
+370 680 44001