Poilsio aikštelių prie magistralinių kelių pertvarką AB Lietuvos automobilių kelių direkcija pradeda nuo šalyje judriausios automagistralės A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda. Projektuojamos 5 pavyzdinės aikštelės. Automagistrale A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda per parą pravažiuoja vidutiniškai virš 25.000 automobilių, o kai kuriose jos vietose
Lietuvos automobilių kelių direkcija priėmė sprendimą automagistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda statyti laikinąjį tiltą per Kruną. Tiltą planuojama suprojektuoti iki kitų metų pradžios ir statybas pradėti dar tais pačiais metais. LAIKINOJO TILTO PRIREIKĖ DĖL SENOJO TILTO REKONSTRUKCIJOS AB Lietuvos automobilių
Kaune netrukus prasidės viduriniosios Kleboniškio (A.Meškinio) tilto dalies per Nerį tvarkymas. Planuojama, kad darbai ant tilto pajudės dar šiais metais ir bus baigti iki 2024-ųjų pabaigos. Rekonstrukcijos metu eismas Klaipėdos kryptimi bus nukreiptas per naująją (šiaurinę) Kleboniškio
Kaune ką tik atidaryta nauja jungtis su Vilnius-Klaipėda (A1) magistrale. Naujasis kelias turėtų sumažinti eismo spūstis šiaurinėje miesto dalyje bei palengvinti susisiekimą tarp magistralės bei Kalniečių ir Eigulių mikrorajonų. Tačiau dėl papildomų jungčių magistralė tampa vis panašesnė
Ruožą nuo Biruliškių sankryžos iki prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ sankryžos Kaune numatoma rekonstruoti į 8 eismo juostų kelią. Sudėtinė šios rekonstrukcijos dalis bus naujas 2 eismo juostų tiltas iš šiaurinės Kleboniškio tilto pusės. SUTVARKYS VISĄ KELIO
Olandų kompanija „Smart Highway“ įprastus greitkelius užsibrėžė patobulinti pažangiomis technologijomis. Manoma, tokie interaktyvūs greitkeliai patys apsišviestų naktį, vairuotojus vizualiai įspėtų apie pavojingas kelio sąlygas, eismo sutrikimus ir net pakrautų „nusėdusius“ elektromobilius.
ARCHITEKTUOMENĖ
Daugiau nei 1.600 prenumeratorių
Pranešk naujieną visiems
Būk kartu su 4 292 bendraminčiais
info@pilotas.lt
+370 680 44001