Jau ketvirtus metus iš eilės Panevėžio miesto savivaldybė organizuoja turizmo skatinimo projektų konkursą. Jį laimėjo Panevėžio plėtros agentūros pateiktas projektas „Įtraukiantis, gyvas, žalias, atviras – Panevėžys“.
Panevėžio plėtros agentūra per 10 projektui įgyvendinti skirtų mėnesių yra suplanavusi 14 su turizmo sektoriaus plėtra susijusių veiklų. Numatyta atlikti Panevėžio turizmo sektoriaus būklės apžvalgą, organizuoti atviras pramonės dienas, parengti žygių pėsčiomis ir baidarėmis skirtingus maršrutus, išleisti Panevėžio miesto žemėlapį latvių kalba, sukurti kelionės paketą „48 valandos Panevėžyje“, miesto logotipą, miesto prekės ženklo stiliaus knygą ir komunikacijos gaires bei kt.
„Dėl trejų paskutinių metų sėkmingai įvykdytų turizmo skatinimo projektų metu pradėtos vystyti pramoninio turizmo krypties, įgyvendintų pilotinių iniciatyvų ir aktyvios rinkodaros kampanijos Aukštaitijos sostinė Panevėžys tampa vis labiau matomas turistiniame Lietuvos žemėlapyje. Šiemet įgyvendinant turizmo skatinimo projektus bus labai aktyviai dirbama kultūrinio-pramoninio turizmo paslaugų vystymo kryptimi. Smagu, kad į projektines veiklas bus įtraukiamos įvairios visuomeninės grupės – šeimos, jaunimas, senjorai, specialiuosius poreikius turintys asmenys“, – sako Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja Žibutė Gaivenienė.
Bendra VšĮ Panevėžio plėtros agentūros įgyvendinamo projekto vertė – 61.000 Eur. Projekto veiklos turi būti įgyvendintos iki šių metų pabaigos.
Turizmo skatinimo projektų konkursu Panevėžys siekia plėsti turizmo sektorių, didinti miesto reprezentatyvumą, vystant inovatyvius, miesto strategines kryptis atitinkančius, tikslinių rinkų srautus užtikrinančius turizmo produktus ir paslaugas.
Parengta pagal Panevėžio savivaldybės informaciją.
Titulinė nuotrauka: Panevėžio savivaldybės.